videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

november 2018

madiwodovrzazo
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
ma aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
do mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
do apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
do apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
zo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
do maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
wo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
do maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
di feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

sarlac - martijn dm tijs

Deel
    deathguise - akuma

Aantal berichten : 240
    Leeftijd : 29
    Registration date : 03-11-07

sarlac - martijn dm tijs

Bericht  deathguise - akuma op zo mei 04, 2008 5:44 pm

ok we kamen richting de middag dacht ik dat het was aan in onze tussen stop kon ik mijn land benen weer eens strekken was nodig we waren het er mee over eens dat bepaalde mensen waar onder ik een nieuw wapen zouden nodig hebben we gingen dus naar de wapen winkel ik kocht daar dus een mooi greatsword en kreeg te horen dat er rovers waren en toen we buiten kwamen zagen wij mensen achtervolgd worden door een stel goblins nadat de ''bedreiging''geweken was was ik naar sigmundr gegaan om te vragen hoeveel last hij heeft van zijn wonde ff later hebben ik , other woman thing en sigmundr iets wat martial training gegeven aan de mensen van de stad ik heb hun de basis van het blocken met een schild bij gebracht en vervolgens iets wat meer praktisch ere kant van het blocken met een schild en het
    reageren op de slag gebruikmakend van mijn greatsword ( niet echt slaan ) en herhaalde dat dus ook met mijn zwaard en schild nadat trainen knaagde er iets aan mij alsof ik iets vergeten was toen sigmundr het trainen tot een halt riep en we terug naar de inn gingen dacht ik er aan i forgot to buy me a buckler NooOOOOOOOooooooooooOOOOOOOOOOooooooooooOOOOOOOooo anyway ik hoop dat ik nog genoeg tijd heb om het nog te gaan kopen maar ik betwijfel het ...
    deathguise - akuma

Re: sarlac - martijn dm tijs

Bericht  deathguise - akuma op za mei 17, 2008 2:04 pm

blijkbaar had ik dus niet de tijd om mij een buckler te kopen :'( mrja ik dacht wat kan er nu mis lopen ... dat had ik beter niet gedacht

de volgende dag werd ik wakker en hoorde ik geschreeuw en het gegooi met dingen lijkt me net iets te stevig om een barfight te zijn en het tijd stip man ...dont they have to sleep ...anyway
    ik die dus wakker was ging dus naar beneden en zag dat de inn kapot was geslagen door iets dat later bug bears bleken te zijn ik zag dat sig mundr naar buiten liep ik volgde hem ik didn't want to miss any fun ik zag sig mundr na even te hebben gelopen toch teken doen dat er nog enkele achter de muur stonden ik was voorbereid door mijn great sword al eerder hebben te hebben getrokken ik zag charles dus weer dom doen en naar sig mundr lopen zonder uit te kijken en natuurlijk had het niet lang geduurd of het beest charge de hem ... ik dacht dus / that guy should not be a priest though in his case it could explain the stupidity although priests are not that dumb ... anyway he IS maar ik hielp hem dus met het beest neer te krijgen ik moet zeggen mijn greatsword werkt wel degelijk tegen dergelijke beesten hugs sword when no one sees it die beesten hadden dus een morningstar bij die ik nu allebei in mijn bezit heb hehe

ik ging na het gevecht dus aan boord van het schip ik ging dus in trance en na het einde van de 2 de dag waren we in de kraken bay en hebben we gevochten op de boot het was een lang zwaar gevecht en ik heb veel klappen moeten verduren maar ik heb het gehaald kantje boord
    deathguise - akuma

Bericht  deathguise - akuma op wo jun 18, 2008 5:13 pm

ok dit komt wat later als nrml wrm

kwas het vergeten (like you ppl never forget things)
    + ik wist niet wat ik moest typen mijn manneke deed niks mr echt niks gedurende die sessie buiten wat beesten afslachten ...

hier dus mijn poging tot ... we kwamen aan in een haven en na even zieken kwamen we tot het besef dat we in de bloody market waren na dat ik sigmundr wat goblins heb zien proberen te intimideren kwamen we bij een bij een innkeeper en die gaf ons de directions die we nodig hadden en we kwamen bij een oude man en charles en sigmunder gingen drmee spreken en ik bleef aan de toog zitten na even hebben we besloten om hem te betalen en om eten te kopen voor de reis na even vertrokken we maar toen kwamen we een paar bug bears tegen die hebben we dus neergehaald en freleyon is ook gesneuveld tijdens combat ik nam zijn bezittingen mee en daarna...
    deathguise - akuma

Bericht  deathguise - akuma op di jul 15, 2008 8:14 pm

ok we zijn dus in rosequary aangekomen en we hebben ons een gevecht door de onde ervan gebaand na even kwamen we tot het besef dat we beter iemand op onderzoek konden sturen drussilia was dus blijkbaar de aangewezen persoon om dit te doen ik stond er va, versteld hoe dat ze erin slaagde om zoveel lawaai te maken ... maar ja even later kwam ze terug en moest ze ophouden met lopen en waren we erin geslaagd om de zombies te doden even later liep sigmundr weg ik had geen idee waar naar toe mr even later kwam onze nieuwe metgezel die blijkbaar met hem meegelopen was terug omdat hij en sigmundr hulp nodig hadden met nog meer zombies na deze te hebben bevochten liep er een vrouw langs mij door ze heeft niet lang meer gelopen even later probeerde een man het zelfde hij faalde ook ik liep de kamer binnen en kreeg ik een slag tegen ik kreeg even later nog een tegen en ik ging neer maar door mijn gave (een van vele) was ik gelukkig niet stervende

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu wo nov 21, 2018 7:56 pm