videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

november 2018

madiwodovrzazo
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
ma aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
do mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
do apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
do apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
zo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
do maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
wo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
do maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
di feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Soortgelijke onderwerpen

boomer " the shipwrecker"-jacky- dm charles

Deel

Guest
      Gast

boomer " the shipwrecker"-jacky- dm charles

Bericht  Guest op zo mei 25, 2008 3:30 pm

backgroundstory: mijn naam is dus boomer,wat eig een rare naam is voor een persoon zoals mij.maar dat heeft zo zijn redenen.vroeger in mijn kinderjaren als darfellan,bij mijn tribe.brak er onderling oorlog uit.de reden daarvoor was dat er materiaal verdween en ook voedsel.mijn vader zijn halfbroer was daar de oorzaak van,hij wou met een deel vn de tribe naar een andere plek gaan.maar kreeg goedkeuring niet en deed dus toch wat hij wou zonder toestemming.door die oorlog hebk mn vader verloren,mijn moeder is meegenomen door die halfbroer en ik werd achtergelaten.maar gelukkig had mijn tribe ook contact met een groep vn human outcasts,waar wij geregeld mee onderhandelen.zij hadden me dan opgevangen.mja mijn darfellan naam is moeilijk uit te spreke voor hun,drm gave ze me deze naam.het dient tevens ook als schuilnaam.want in die jaren bij die outcasts zijn we verschillende keren achterna gezete geweest door mercenaries,en ook omdat ik eig een rariteit ben,omwille van mijn volledig zwarte huid.kword dus achterna gezeten omdat ze mij als trofee willen.dit bracht veel leed met zich mee.dus ik besloot de humans te verlaten aangezien het door mij kwam dat ze allerlei personen op zich af kregen gestuurd.sindsdien breng ik mn leven door op mn eigen.totdat ik werd gevange...

het laatste wat ik me kan herinneren is dat ik wakker werd in een cel.beide armen en beide benen vastgeketend aan de muur,en ook mijn hals,er stak ook een pin gericht naar mijn hals moest ik proberen te ontsnappen dan zou dat mijn dood zijn.ik deelde mijn cel met een kleine behaarde jongen,had een muilkorf om en zijn handen zaten in 2 zware metalen bollen.hij deed nogal arrogant tegenover me.ik negeerde hem voor de rest.we waren blijkbaar niet de enige daar.er waren guards en nog andere gevangenen.we gingen dus de volgende dag,middag,opgehange worden.iedereen probeerde wel wa uit om de guards te manipuleren.maar lukte niet zo goed.toen in een keer vloog er een deur kappot en kwam er een grote,sterke vrouw binnen.blijkbaar een kwaade moeder want ze kwam voor haar zoon ,die blijkbaar bij mij in de cel zit.we werden allemaal bevrijd.maar op voorwaarde dat we deze vrouw hielpen met terug te ontsnappen.natuurlijk ben ik altijd wel te vinden voor een gevecht.ik nam mijn bezittingen uit een kist,maar mijn geld ontbreekt.hmmm ik vertrouw de andere gevangenen toch nog niet echt.het was toch wel een redelijk makkelijke strijd,enige die wat weerstand bood was de enorme wolf.maar ook die hebk de grond in geboord.ha kheb zelfs een gat in het schip geslaan.na het gevecht mochten we aan boord gaan op een klein schip.na een tijdje kwamen we aan bij een groot schip,en ik zag in de verte het schip zinken waar ik een gat in had geslaan.ha ha,da zal ze leren.
      eenmaal op dat groot schip zag ik dat er allerlei soorten rassen rondliepen,dwarfs,humans,elves.kzag ook een darfellan.probeerde contact te leggen in de hoop dat deze mss iets zou weten over mijn vroegere tribe.maar helaas deze stelde zich offensief op.achja wie weet eventueel later.erna kwam de kapitein om te bepalen of we mochten blijve of moeste vertrekke.kapitein was een dwarf met een houte been.nogal een grapjas,heeft me gekloot.mja kan der zelf mee lache.ik mocht dus blijve,maar in ruil daarvoor hadde ze mijn kracht nodig om kisten te verslepen.oude roestige kisten waarvan het slot bij sommige niet meer werkte.als ik naar de inhoud zou kijke zou ik gedood worden.dus deze keer zal ik mijn nieuwsgierigheid maar moeten bedwingen.nadat mn taak volbracht was,was ik toch redelijk moe.het was een zware dag,een gevecht,veel moete slepe en zowiezo slecht geslape.het was toch nacht aan het worden,dus kging maar maffen...

Guest
      Gast

Re: boomer " the shipwrecker"-jacky- dm charles

Bericht  Guest op za jun 07, 2008 2:04 pm

plotseling in midden van de nacht werd ik nogal ruw wakker gemaakt door een van de elven die nachtdienst had.ik ging erna naar buiten om te zien wat er eigenlijk aan de hand was.dan botst het schip tegen iets aan.het was donker en mistig dus veel zag ik niet.blijkbaar zijn we tegen een schipswrak aangevaren.ik kon mijn balans behouden op het schip.maar andere slaagden er niet in.die kerel met zijn otter,narwin d8 ik dat zijn naam was.onmiddellijk in paniek en hij trok zijn boog.ik hoorde iemand tegen hem pants pisser zeggen.ah da was wel lache. gelukkig was de schade maar beperkt.we besloten om de schade maar zo snel mogelijk te maken.de ene darfellan nam een koord om de goblin naar beneden te laten om het schip te herstellen.een tengere man,wat ook in de gevangenis zat, bood ook zijn hulp aan.iedereen begon te lachen.ach zei die darfellan,dan laten we ze beide maar omlaag.ik kreeg het koord van de goblin en de darfellan naam de tengere aan zijn koord.na een tijdje hadden ze beide het schip hersteld.de goblin besloot om nog wat extra hout van het schipswrak te nemen ge weet maar nooit wanneer het van pas komt.in een keer voel ik een enorme spanning op het touw.iets trok aan de goblin.toen viel de spanning weg, ik trok het koord zo snel mogelijk omhoog en zag dat enkel de romp van de goblin overbleef,er zaten daggers in.toenl doken overal op het schip skeletons. in de buurt van mij verschenen er 3. ik twijfelde niet en vloog er op af. maar blijkbaar waren er meer dan 3 op de plaats waar we sliepen. het waren er 5.ach geen probleem voor mij.des te grotere uitdaging.yeah i just love to fight.de 1ste ging neer met gemak. de 2de ging al wat moeilijker neer,en heeft me toch ferm wat schade gedaan.dan sprongen er 2 overboord en even later begon het schip weer hevig te schommelen.gelukkig kon ik weer mijn balans houden.ha maar die 3de zielige skeleton niet.dus ik liet het er niet bij,en ik smashte zijn schedel in stukken. maar ik vroeg me nog altijd af wat de oorzaak was van het heen en weer schommelen van de boot. ik ging het dek op en ik zag voor me een toch wel groot beest,bestaande uit verschillende skeletons en had ook zeewier en iets mosachtigs op zich.de kapitein hielp ons mee om samen dit beest te bestrijden.na een hevige strijd en na wat te hebbe geďncasseerd was het beesttoch verslagen.de kapitein was wel omgekome in deze strijd.net zoals de rest van de bemanning.we gingen met de nog levende naar het onderdek om te kijken of daar overlevende zijn.maar helaas hier ook niet.misses edwardson was ook dood.er stond nog een skeleton bij haar lichaam.heb ik maar ff aangepakt.zo snel ging nog nooit ene neer.in de hoek stond een emmer ondersteboven en der kwam geluid vandaan.dus ik nam een kijke.de dochter zat blijkbaar onder die emmer.maar deed nogal afstandelijk tegenover mij.baby klampte zich vast aan die tengere gast.kging dan maar eens kijken wat er in die kisten zat wat ik moest verplaatsen. 1ste kist was ik te ruw mee geweest,dus daar zat alleen maar kappot glas in en vloeistof.en een flas ale die nog heel was XD
      2de kist zaten flesjes met vloeistof in,een zakje met silveren soldaatjes en een flesje met een of andere bloem in...

Guest
      Gast

Bericht  Guest op ma jul 21, 2008 6:15 pm

pfff,de nieuwe kapitein vind ik ook maar niks.de oude had betere uitstraling en was vriendelijker
      mja welke keuze had ik nu
      na nog een tijdje vare kwame we aan op een "eiland",eigen gwn grote schepen allemaal aan elkaar
      de kapitein moest daar een levering doen en we krijge ff vrije tijd voor onszelf.
      maar 1st moeste we de kapitein nog meehelpe met de levering.we kome aan in een vreemde kroeg.de rook erbinne vond ik maar niks.ksnap niet wat sommige wezens toch zo leuk vinde aan roken
      ik voelde me wel wa lichthoofdig worde,wss door de rook
      sortha en ik kregen de opdracht om de overige kist te bewaken
      haha de kapitein was vn zn tak aan het make vn de andere kisten,dat ze kappot waren en er dinge uit ware
      ik ga dat echt niet terug geve.finders keepers
      en sortha ging er weer es vandoor zoals altijd,nu om bij paar vrouwe te gaan zitte
      en daar maakt de kapitein geen probleem van
      hmm we moeste maar es zoeke naar een inn
      met de hulp vn onze "nieuwe compaan"vonden we er ene
      de 1ste kamer wat ik opende was dus gwn 2 planke wat eruit stake en de rest was gwn weg.dus met de sleutel vn narwin had ik een betere kamer gevonde:p
      de volgende ochtend moeste we terug naar het schip
      het blijkt dat we nog 2 dage hier blijve en dat we nu terug opp het schip mochten slapen.ook hebbe we een nieuwe crew gevonde waar we dan mee moeste kennis make enzovoorts...

Guest
      Gast

Bericht  Guest op za aug 02, 2008 2:22 pm

de volgende dag werde we bijeen geroepe door de kapitein voor een kleine vergadering.daaruit blijkt dus dat er een zekere wilfred wilt dat we naar een soort van stad,dorp,nederzetting ginge onder water voor wa info te hale uit boeken uit de bibliotheek en da wij dan moeste diene voor bescherming.hij vermelde ook dat er een kluis was met daarin schatten.hmm onderwater city,killing things,getting treasure.well count me in
      het zou ongeveer een kleine week dure om er te gerake
      de morge die volgt ware we dus al vertrokke en op weg.pff der is eig niks te beleve op het schip,wel af en toe wat uitwerpselen te zien die afkomstig zijn van de otter vn narwin.kapitein en crew ware der ni echt blij mee
      de volgende 2 dage heb ik me eig redelijk verveeld.maar net voordat ik gek ging worde vn de saaiheid kwam der een schip aangevare.we hadde tacktiek uitgewerkt en ginge dat dus toepasse.we hadde verrassingselement,de vijand wist ni wat hun overkwam
      in de strijd heb ik perongeluk de kapitein een slag toegebracht,hopelijk neemt hij me dat ni kwalijk
      wel had ik de kapitein(althans d8 dat dat de kapitein was) van het ander schip omgebracht.dus ik eis me dat schip op.mja aangezien he tmet 2 schepe te lang duurt en er te weinig crew is voor 2 schepe gaan we gewoon alle waardevolle spulle vn dat schip hale en dan ga ik het probere tot zinke te brenge
      ...

Guest
      Gast

Bericht  Guest op vr sep 12, 2008 1:44 pm

na een korte bespreking met de kapitein ginge we maar aan boord van het schip,narwin en ik
      1st inspectere en vaststellen dat er niemand meer aan boord is en dan pas gaan voor de goederen.het schip was dus leeg,op kisten na.in sommige kisten zaten flessen rum,een hele boel.andere kisten voedsel en in 2 ijzeren kisten zat geld,een scepter of iets dergelijks,juweel en een bruine coat.aangezien we ni zeker weten wat het doet laten we alles in de kist zitten.de rum kunnen we gedeeltelijk verkope voor veel en gedeeltelijk voor de crew.ook het zeil vn het vijandig schip hebben we meegenomen.reserve hebben is altijd handig
      daarna mocht narwin zich eens bewijze door het schip te laten "verdwijne". hij dit deed door het schip in rook te laten opgaan,letterlijk dus.wat rum op het schip en dat aansteken door een brandende pijl zodat we geen tijd verlieze met het terug kome op het schip enz...
      we kwamen aan op de locatie,de opdracht was duidelijk maar toch werd ons nog het een en het ander uitgelegd.ik offerde mezelf dan maar weer eens op om 2 mense met een touw mee te neme,1 de opdrachtgever zelf omdat hij zijn hande nodig heeft voor die spell te caste wat ons laat ademe in het water.en de ander was sortha,omdat hij niet kan zwemme.ach in het water zijn ze toch bijna gewichtsloos.na een tijdje te hebbe gezwomme en op grote diepte kwamen we aan bij ruines...

Guest
      Gast

Bericht  Guest op do sep 25, 2008 4:34 pm

plots dook er net langs mij een soort van half wolf half vis op.een seawolf dus
      deze gaf licht en was doorschijnend.recht voor ons dook er een grotere op,deed net hetzelfde.ze stelde zich vijandig op
      dan aan de linkerkant dook er een 3de op.aangezien mijn darfellanwapen teveel moeite kost onder water( door de bol en weerstand vn water) besloot ik de wolf wat aan de rechterkant vn me opdook aan te valle met mn speer.en uiteraard gebruik ik ook mn tande=p
      de 3de wolf wat opdook werd leven verslonden door de grote oester wat er lag.oester had blijkbaar honger*lacht*
      kheb de wolf kunne dode,de grote ging er vandoor.een 4de wat achter ons opdook werd verwond en ging weg
      we beslote om maar snel onze tocht verder te zetten door de ruînes te betreden.er was een lange "schacht" die naar boven leid,dus die maar gevolgt.eenmaal boven kwamen we aan in een soort van grot waar er lucht was.dus waar we fatsoenlijk konde ademen.er bleke dus skeletons te zijn an de andere kant vn de grot.gelukkig zage ze ons niet door een scheidingswand vn de grot zelf.maarja ene moest toch weer zo hard schreeuwe zodat de skeletons ons opmerkte '-_-
      achja.er volgde dus een gevecht.maar deze waren sterker dan die vn toen op het schip.deze hebbe ook grotere wapens.mja die wapens shatterde bijna allemaal.dargin zijn spells deden anders dan normaal,niet dat ik weet wat ze normaal gezien doen.maar dat hebk em nog nooit zien doen.oikie,de otter vn narwin bleek dus dood te zijn.hoe dat kwam dat weet niemand.narwin was der kappot van en werd kwaad.mja we moeste verder.we gingen verder,en hoe kon ik het raden alweer skeletons.zucht dan maar weer vechten he...

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Soortgelijke onderwerpen

-

Het is nu wo nov 21, 2018 8:00 pm