videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

november 2018

madiwodovrzazo
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
ma aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
do mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
do apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
do apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
zo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
do maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
wo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
do maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
di feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

sortha - matty - dm charlie

Deel
    deathguise - akuma

Aantal berichten : 240
    Leeftijd : 29
    Registration date : 03-11-07

sortha - matty - dm charlie

Bericht  deathguise - akuma op vr jun 06, 2008 8:41 pm

ok ik kwam dus bij vast gebonden en ik kon nauwelijks bewegen na een "boeiend"gesprek te hebben mogen bij wonen

zag ik een guard voorbij vliegen en kort daarna zag ik een wereblooded mijn cel open maken
    ik zag in de hoek 2 kisten staan en ik ging naar de kist toe de nog niet open was en ik zag er mijn spullen in liggen + nog wat spullen van anderen ik nam de geld buidels mee even later kwam ik in een gevecht terecht nood gedwongen vocht ik mee en dat ambetant te mens gaat het nog krijgen ... toen ging ik aan boord van een schip en werd er mij verteld dat ik de wacht in het kraaien nest moest houden dus deed ik ...
    deathguise - akuma

Re: sortha - matty - dm charlie

Bericht  deathguise - akuma op vr jun 27, 2008 2:26 pm

ik weer heel verveeld de wacht houdend thinking why in fucks i was here again but after a while it started to get foggy and i saw that they pulled up a dead goblin apparently it was a resident on the ship but any way glad it wasnt me

but after a while i saw that skelletons where climbing on the ship i thought that they would be able to handle it without me but i ended up helping them any how apparently after the battle everyone on the ship exept us was dead exept a little girl afer i saw boomer walking into a cabin and making alot of noise i saw him trying to open chests he bashed 2 out of four open but i wonder how he is gonna open the other 2...
    deathguise - akuma

Bericht  deathguise - akuma op za jun 28, 2008 7:33 pm

ok ik was klaar met kijken naar boomer en zijn crates dus ik ging naar het lijk van mss edwards ik deed mijn divine ritual even later kreeg ik een idee ikging zozken voor lakens even later kwam valthra binnen en hij vroeg of ik wou helpen na even stemde ik toch toe
    ik deed mijn bijdrage op het schip en ging in trance even later ging ik weer naar het kraaien nest toe
    deathguise - akuma

Bericht  deathguise - akuma op wo aug 06, 2008 7:03 pm

na even zijn we aan gemeerd en hebben we wat handel gedreven webben ook wat nieuwe crew geronseld we hebben de nacht door gebracht in ye olde safe inn
    deathguise - akuma

Bericht  deathguise - akuma op wo aug 06, 2008 7:43 pm

ok na wakker te zijn geworden zijn we terug naar het schip gegaan er was niks dat onze interesse opwekte op deze aan een gebonden schepen dus na nog een paar uur op het schip te verblijven
    vertrokken we wij hebben dus onze tijd gedood door te klagen en op deze manier het dier van narwin te kunnen vastzetten hehehe ons plan was dus geslaagd ik deed mijn werk en zat terug in het kraaien nest na even op de uitkijk te staan zag ik een ship toen we deze naderde probeerde ze ons schip te enteren ik en de rest van de bemanning hebben ze gedood ... word vervolgd
    deathguise - akuma

Bericht  deathguise - akuma op vr sep 12, 2008 7:52 pm

na het uitdelen van de loot van het gevecht ging het weer zijn gewone gang op het schip de dag erna waren we op de bestemming en gingen we onder water na even kwamen we aan waar we ongeveer moesten zijn
    deathguise - akuma

Bericht  deathguise - akuma op vr sep 26, 2008 8:09 pm

na een gevecht te hebben gewonnen van wat sea wolves gingen we in het gebouw na even kwamen we in een luchtbel we kwamen al snel ondode tegen die waren niet echt een probleem voor de algehele groep maar na even werden zij toch vermoeid we kwamen aan op een spiraal en bevochten er daar nog 2 1 ervan stierf door eigen toedoen en bij de 2de heb ik wat moeten helpen ... hoop dat ze wat beter uitkijken ander zal ik wat meer magie moeten gebruiken more of the evil kind en ervoor zorgen dat zij het wel langer volhouden...
    deathguise - akuma

Bericht  deathguise - akuma op zo sep 28, 2008 10:50 pm

... ok we kwamen uit eindelijk ... boven aan de spiraal daar vonden we een per soon een aqua elf blijkbaar ... we gingen wat verder en blijkbaar moest narwin weer (hij begint mij ferm te irriteren ...) we liepen wat verder en we kwamen een splitsing van wegen tegen even later merkte ik een geheime gang op even verder stond er een kist in een kamer toen waren we gaan slapen zelfs toen was ''iemand" zo vrij om iedereen wakker te maken omdat hij zelf niet kon slapen ... ik zelf heb ge mediteert en mijn ''god'' aanbeden toen kwamen we wat verder in een gang weer kwamen we een elf tegen en heel onverwachts een dwarf ... toen ze dood waren kwamen we in een gang we gingen een andere gang dor zoaken die we gemist hadden we kwamen blijkbaar ik een kamer met skeletons deze waren neutraal we gingen deze gebruiken om dit gebouw te overmeesteren ...
    deathguise - akuma

Bericht  deathguise - akuma op do okt 23, 2008 11:32 pm

na ons gevecht met een grote skeleton gingen we verder en gingen we naar een gang val'thra wou voorgaan na even hoorde ik een knal en ik zag val'thra terug komen ik gebruikte mijn magie om nog een skeleton te creëren we kwamen na even zoeken in de bib aan daar dode val'thra het hoofd van dit gebouw na dit keek ik in een kist die blijkbaar vol zat met traps ik haalde na even een boekje tevoorschijn met runen en geschreven tekst wij woude net vertrekken en toen kwamen wij iemand tegen die blijkbaar niet erg opgezet was met onze manier van doen en wou ons bevechten na hem te hebben gedood gingen wij zo snel mogelijk terug naar het schip na dit te hebben gehad werden wij ge de-briefd en bespraken ik en valthra het verloop van de dagen in het verschiet
    deathguise - akuma

Bericht  deathguise - akuma op za nov 15, 2008 5:11 pm

na mijn nacht ''rust'' en mijn prayers zijn we gaan plannen wat de rest van de tijd ons kan brengen na een dag of twee waren wij van plan om boomer in te lijven na dat was ik ter oren gekomen dat we naar de woestijn gingen ik zorgde ervoor dat ik en val'thra geen last meer zouden hebben van de warmte er kwamen een soort hagedissen op ons af die bijkbaar als mount zouden moeten gaan dienen deze beesten passen zich aan aan de ruiter na even te hebben gereisd moesten de aqua elven uit rusten na dit werden wij aan gevallen door een sandworm deze at verschillende mensen op en ook onze magier : note to self absorb souls as soon as you have the chance
    deathguise - akuma

Bericht  deathguise - akuma op vr dec 19, 2008 9:33 pm

after some morning entertainment we had an audience with the leader of this clan or watever it should have been crappy peasant creatures if all of this wasnt to keep me alive i would have killed them one by one
    and then we actually had to stay there for ''a day's rest'' i think the captain is having a sunburn or something but again i didnt have such a productive day besides being able to conjure some water and bread
    deathguise - akuma

Bericht  deathguise - akuma op vr feb 13, 2009 9:36 pm

when i woke up i did not had the feeling that it would be a day to report of but we still talked to the shifter leader and asked for a guide we prepared the travel groups and we then prepared to leave ...
    deathguise - akuma

Bericht  deathguise - akuma op vr feb 27, 2009 10:47 pm

after the rest joined again we decided to move on towards our main destination after some steps boomer apparently succeeded with falling in a hole of some big insect thing which soul i gladly offered to my master but to bad he almost got killed ... but apparently narwin had to copy that move he was again the lucky guy that survived since the beast had enough food in its lair his stupid luck is unbelievable after the little setback we went on again ... this time without some luck crap from their side ...

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu wo nov 21, 2018 7:40 pm