Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

maart 2024

madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Soortgelijke onderwerpen


2 plaatsers

    Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs

    E-Talker
    E-Talker


    Aantal berichten : 150
    Leeftijd : 36
    Registration date : 04-11-07

    Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs Empty Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs

    Bericht  E-Talker ma nov 12, 2007 1:44 pm

    overgehaald van http://www.fridaynightmtg.proboards78.com/index.cgi :

    een korte inhoud van het Legacy Toernooi vind ge in werner zijn eerst post bovenaan

    van de 139 personen werd werner 19 en ik 50 maar mijn deck had geen splash naar wit wat ik goed gemerkt heb

    mijn decklist

    Maindeck

    4x Carrion Feeder
    4x Festering Goblin
    4x Gempalm Polluter
    3x Graveborn Muse
    3x Noxious Ghoul
    3x Putrid Imp
    4x Withered Wretch
    4x Culling the Weak
    4x Dark Ritual
    4x terror
    1x lord of the undead
    2x grave pact
    3x Lake of the Dead
    1x Bloodstained Mire
    1x poluted delta
    15x Swamp

    Sideboard

    1x putrid imp
    2x Undead Warchief
    1x Chalice of the Void
    2x tormod's crypt
    1x vengeful dead
    1x noxious ghoul
    3x Consume Spirit
    4xhymn to tourach


    wedstijd verslagen

    ronde 1
    raar maar waar het waren goblins. dus geen getreur ik kende het deck van werner dus ik had wel wat moed om eraan te beginne want het is ni lache die goblins. we beginnen eraan en de goblins kome rap aanzette en het verwonderde mij dat al zen goblins aziatische kaarte waren maar de stand blijft ongeveer gelijk dalen en ik velies het eerst potje omdat ik een land raapte in plaats van een zombie dus da was balen dus het stond 0-1 voor het 2de potje werd er aan bijde kanten heel wat veranderd bij hem meer dan bij mij want ik had er een putid imp en een noxious ghoul bij gestoken en hij veranderede 6 kaarte ofzoiets was het toch. Het 2de potje begin ik maar hij lachte al met zijn beginhand dus da was al minder maar ik zij niks want mijn hand was ook bom. we beginne er allebij goed aan maar hij was in beurt 4dood ondanks dat ik zijn Goblin Lackey en Goblin Piledriver had laten doorkomen waar hij van opkeek omdat ik niks voor zijn lackey gooide en hij gooide een Ib Halfheart, Goblin Tactician in waar ik van opkeek omdat ik hem ni echt kende (ik had nog moete kijke in mijn map wat hij presies deed omdat al zen kaarte aziatisch waren) maar de beurt erna kwam er een noxious ghoul met een carrion feeder waar hij ni kon om lachen :d dus het stond nu 1-1 en het derde potje veranderde hij zijn deck weer maar het maakte niets uit want het was vergeefse moeite het werd 2-1 ik bleef op 2land staan zonder een dark Dark Ritual of culling the weak

    eindstand 2-1 voor goblins

    ronde 2
    hier moest ik tegen een kameraad spelen die we daar hebben leren kennen. werner had voor de wedstrijd al tegen zen deck gespeeld en da viel wel mee maar ik was op da moment mijn kaarte in de hoesjes van werner aan het steken bedank he maar ik wist al da he took mono black was en bovendien reanimatie dus het ging wa beloven black vs black het eerste potje kwam ik rap van de grond en ik had geluk dat ik met mijn Withered Wretch zijn graveyard kon removen dus ik had geluk en ik heb ook zonder veel moeite gewonne da potje 1-0 voor mij het 2de potje begon metteen anders hij begon en in zijn 2de beurt haalde hij een 7/7 met flying boven wat op zich niet zo erg was. het ergste was dat hierbij ook 7 kaarte van mijn hand naar de graveyard moesten. ik had er weliswaar maar 6 vast maar dus da was klote want ik begon mijn 2de beur met nul kaarte in mijn hand maar met wat geploeter en een paar beurte getopdeckt te hebben kwam ik weer boven in beurt 4 want ik molde zijn 7/7 ik kon ik trug de overhand paken, het werd een lang potje maar ik won het uiteindelijk door zijn en mijn beesten van de graveyard te removen want hij begon ook nog met mijn lieftalige zombie's te spelen maar ik won. het was 2-0 voor mij. uiteindelijk bleek da hij mij het 2de potje had laten winne om mij door te laten gaan want hij ging niks maken die dag want hij was pas trug begonnen en zen deck was ni optimaal want zonder graveyard was hij niks

    eindstand 2-0 zombie's

    ronde 3
    treShhold dus hier ging het komen want ik kende het deck van chris want ik had ook al een paar keer tege zijn deck gespeeld en de kerel kwam uit oekraiene
    dus we ginge er aan beginne het geluk was aan mijn kant ik mocht beginne en dan raap ik nog een pracht van een hand ik kon ni beter hebben hij was daarom ook al in beurt vier weg ondanks da ik 2force of will gezien heb 1daze plus 2counterspell maar het was al telaat hij counterde alles wa hij kon maar in beurt 1 lag een Graveborn Muse en een Festering Goblin maar khad wel een Carrion Feeder moete sacen voor de mana tussenstand 1-0 zombie's bij het site wed er heel wa gedaan mij mij kwam er 2x tormod's crypt en 4xhymn to tourach in maar het hielp niet want hij topdeckte alles 2meddling mage en echt waar 4 pithing needle ik kon niks meer doen want beurt een was een force of will ik kon geen kant meer op!!! dus twas rap 1-1 en pot 3 was nog rapper gedaan ik had een dikke mana scroe en khad al 2keer moete moelekenen - TIJS DIT IS GEWOON TE ERG VOOR WOORDEN...zoek het zelf maar uit Wink
    eindstand 2-1 trechhold

    ronde 4
    ik moest tegen een jap spelen en hij speelde picula dus ik dacht al da gaat een eitje worde tege chris zen picula had ik 6-0 gewonnen daardoor had hij zelfs belsoten om het ternooi toen in maastricht ni met picula mee te doen maar met trechhold ff ter informatie 8-) dus we beginnen eraan naadat die jap mijn deck 3keer helemaal had geschud of gelecht per 5 ge kend da wel het werd een intresand potje ik kon mijn kaarte discarte zolijk ik wel dacht maar ik won met gemak [url]dus weer 1-0 voor zomie's[/url]
    ik side weer mijn 4xhymn to tourach in en een ekstra putrid imp in om het sneller te laten gaan maar ik kon het niet geloven maar het werd heel erg rap 1-1 en 2-1 voor picula ik had 2 potjes na de gang een mana scru en dan komt die jap ook nog af metsinkhol en vindicate op mijn eenigste land da ik had dus ik bleef ligge zonder permanets ik kon echt wene op da moment :'( :'( :'( daar ging mijn 2de overwinning

    :'( :'( eindstand 2-1 picula :'( :'(

    ronde 5
    na mijn deck trug grondig te hebbe na te kijke en trug te steken zoals het hoor met het land was ik al dan niet klaar om trug te spelen maar de zin om te spelen was op dat moment ver te zoeken moest ik zeggen want ik had al heel wat verloren door manasroe en khad ni veel zin om nog te spelen en bleek dat ik dan ook nog tege zoo uitkwam dus daar ging helemaal mijn goesting maar we moete spelen he dus we beginne eraan en het viel goed mee ik kwam sterk aan zette want ik zat direct in de verdedeging met een 2/3 en 2 3/3 gaat ge ni gemakelijk aanvallen maar hij had wel zijn 2lande gesact om zijn 3/3's te kunne spelen waardoor hij zonder landkwam te zitte en dan nog geen land raapte wa ik wel rotig voor hem vond want het moest mij aan mijneige denken want ik had al een paar wedstrijden zonder land gezeten of dat ze te traag kwamen maar ik kon om mijn gemak trugkomen met een Noxious Ghoul was da rap gefixtwant hij wouw ni blokken met zen beeste omdat ze dan ook dood gingen Very Happy
    dus 1-0 zombie's maar ze hadden al vaker voor gestaan en dan nog de boot in gegaan dus we bleven gefokust het 2de potje van hem viel wel mee hij raapte zijn land en zijn dikke beeste maar geen getreur beurt 2denkt tijs eens goed na Razz en daar komt grave pact inplaats Graveborn Muse dus wouw hij weer ni aanvallen met zijn dikke beesten want ik moest mijn 1/1's er maar voor te goeien en dan kwamen ze wel mee voor de enkel reis naar de graveyard 8-) dus het was een gemakelijk overwinning voor mijn zombie's het was 2-0

    eindstand 2-0 voor zombie's
    E-Talker
    E-Talker


    Aantal berichten : 150
    Leeftijd : 36
    Registration date : 04-11-07

    Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs Empty Re: Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs

    Bericht  E-Talker ma nov 12, 2007 1:44 pm

    ronde 6
    na de zoo goed geroffeld te geven met mijn zombie's had ik er weer zin in, ik voor allezekerheid mijn land trug tegoei gestoken en mijn deck nagekeken ik kwam tegen een kerel terecht die er wel cool uitzag en hij speelde met het ceune deck daar bedoel ik mee wit blauw controle awel het begint goed en we blijven in balans het is een zenuwslopende wedstrijd want we gaan gelijk af tot we aan de 15 levens kome want toen kwam mijn deck op gang ik molde al zijn beeste die opkwamen want ik had genoeg
    terror's vast om alles te mollen en toen da ni meer ging kwam mijn grave pactaanhollen Surprised maar toen kreeg ik bijna een hart aanval daar kwam moat dus daar zat ik met een probleem een heel groot probleem want ik kreeg da ding nooit ni weg maar wel zen beesten ik had al 11 beeste van hem gemold en hij stond op 2levens en hij speelde maar 12 beesten dus ik dacht ik maak een kans kmoet maar een Gempalm Polluter te rapen of een putrid imp en dan is het feest gebakken maar er kwam geen feest Sad hij counterde alles dus geen beeste dus niks te saccen want ja daar kwam zijn laatste beest zijn 4de[url=http://resources.wizards.com/Magic/Cards/ONS/en-us/Card39718.jpg ]exalted angel[/url] dus ik was vlage voor de moeite1-0 voor het ceune deck met moat het zag er dus naar uit da ik weer de dieperik in zouw gaan want ik had weer het nadeel geen splace naar wit te hebben en het bleek al weer rap waar te zijn ik krijg hem in 4beurten om 4 of 5 levens en daar komt da rotding weer moat gelukkig had ik mijn grave pact geraapt en hij kon ni counter doordat hij zijnmoat had ingelecht en dan komt daar zoon [url=http://resources.wizards.com/Magic/Cards/ONS/en-us/Card39718.jpg ]exalted angel[/url] bij dus het begon kilikilie te worde ik mol da ding en ik zie aan zijn gezecht da hij een disenchant raapt maar ik hij speelde weer die [url=http://resources.wizards.com/Magic/Cards/ONS/en-us/Card39718.jpg ]exalted angel[/url] echt een prul om tege te krijgen ;D maar ik topdeckte een 2de grave pact en speelde die en hij had weer geen man over Smile en hij gooide disenchant op tafel Very Happy
    en ondertussen komt werner bij de wedstrijd staan en die begint te lache als die moat ziet liggen dus daar was ik vet mee maar ik ga langzaam de boot in ik had nog een wanhoopspoging gedaan om te winnen maar ik vergat mijn 2dark ritual te spelen bij mijn Consume Spirit want dan was hij dood geweest en had ik nog een mana over voor een daze maar werner zij naderhand da het ni uitmaakte omdat hij een counter vast had maar ik bedenk net tot hij daar de mana ni voor had maarja het werd 2-0 voor mijn tegestander

    eindstand 2-0 moat deckwel heel zwaar bevochte maar verloren

    ronde 7
    2-0 zombie's want de tegestander kwam ni opdagen

    ronde 8
    het meisje waar ik tege gespeeld had in ronde 7 omdat haar tegestander ook ni kwam opdagen de potjes zijn zeer een voudig uit te leggen ik kreeg haar in 4 beurten altijd rond 2 tot 5 leven en dan viel ik altijd zonder land en wezens want ze molde mijn land en beeste ik moest voor alles minstens 3 betalen om e kunne spelen wa moeilijk gaat met maximaal 2 land per potje in spel, als ik wouw aanvallen moest ik 2 mana betalen en om mijn beeste in spel te houwde als ze ni werde gemold moest ik iedere beurt per wezen een mana tapen voor ik een kaart mocht rapen dus de konkluzie mooi meisje Razz maar ik heb al een vriendin 8-) en ze was trowns alleen franstalig met heel gebrekkig engels maar nu de scores het potje je voor de fun daar werdt het 2-0 voor haar en in de uiteindelijke ronde 8 werd het 1-1 omdat ik het eerste potje goed van start ging met een graveborn muze en een carion feeder door 2 dark rituel te spelen :p

    eindstand draw

    !!! concluzie ik deed het goed zonder splace wit en ik werd 50ste


    wat vinde jullie van onze gespeelde potjes barst maar los met reactie's ;p


    exalted angel
    avatar
    Browncoat
    Admin


    Aantal berichten : 719
    Woonplaats : Serenity
    Registration date : 04-11-07

    Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs Empty Re: Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs

    Bericht  Browncoat ma nov 12, 2007 7:16 pm

    so much colours...my eyes hurt Shocked

    Tja sounds like alot of fun, en tja PICULA FTW

    btw 50 & 19 eindigen is niet ZO erg Smile
    E-Talker
    E-Talker


    Aantal berichten : 150
    Leeftijd : 36
    Registration date : 04-11-07

    Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs Empty Re: Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs

    Bericht  E-Talker do nov 22, 2007 8:40 pm

    Browncoat schreef:
    btw 50 & 19 eindigen is niet ZO erg Smile

    zéker niet met 139 deelnemers he Smile ik durf zelfs zeggen dat dat best goed is Laughing

    Gesponsorde inhoud


    Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs Empty Re: Wedstrijdverslag Tijs - Legacy Side-event Parijs

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 1:27 am