Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

april 2024

madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
dru's return Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
dru's return Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
dru's return Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
dru's return Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
dru's return Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
dru's return Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
dru's return Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
dru's return Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
dru's return Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


    dru's return

    avatar
    Guest
    Gast


    dru's return Empty dru's return

    Bericht  Guest do feb 18, 2010 1:53 am

    dru's gedachte en gevoel: hmmmm hoe langer ik nu bij deze groep blijf, hoe minder goed ik me voel. ik mis iets.....
    maar wat, of wie?
    nee liefde is het niet.rijkdom is het ook niet. wat is datgene toch wat er ontbreekt...
    ik moet plots denke aan de verhale over onze geschiedenis en tradities van de oude stam
    datgene wat de spirituele ons vertelde.toen, toen ik nog een kind was
    de tijd, aah die goede tijd. toen onze stam nog bloeide. als een bloem in de lentezon.
    hmm ik moet aan iets specifieks denke. aan het vinde van onze dierlijke wederhelft.
    de aanvulling, het verlengde van onszelf, van onze zintuigen....
    zou die tijd nu zijn aangebroken.nu ik ouder word voel ik zelf de veranderinge van mijn lichaam
    van het bloed dat in mij stroomt, in mij pulseert
    de aantrekkingskracht naar mijn dierlijke kant.de groei naar perfecte combinatie van dierlijk met menselijk
    ja, ja dit is het.ik moet op zoek gaan
    een tijdje weggaan van de groep. op zoek naar mijn wederhelft.
    ik weet al precies wie en waar. hm de wolf die ik als 1ste bevrijdde in het doolhof ondergronds.
    zijn blik, zijn houding.zo wild ontembaar. ik voel de kracht, de aantrekking, de uitdaging
    ik moet hem bevechte. met blote hande en winne. alleen zo kan de band bevestigd worde en groeie
    als ik de woorde van de spirituele moet gelove.
    maar wat zal ik tege de groep vertellen, wat zal ik tege siggy zegge.
    ik kan de confrontatie niet aan. ze zulle denke datk hun mss in de steek laat
    maar dat is niet zo want ik kom terug
    ik, ik zal wegsluipe in midden vn nacht,terwijl ik wacht heb. en dan met een kreet siggy wakker make terwijl ik weggallopeer
    zal hem briefje achter laten...


    drusilia sluipt weg midden in de nacht en laat het briefje achter met het volgende:
    siggy, vrienden.sorry voor mijn plots vertrek, zonder vaarwel.
    maar eigenlijk is het geen echt afscheid. ik moet er even op uit onder mijn eentje
    mijn instinct volgen.een vn mijn doele in het leven najagen
    een zeer groot doel. ik weet niet hoe ik het moet uitleggen of verantwoorden tegenover jullie
    ik ga op zoek naar een deel van mezelf.een wederhelft
    wanneer deze taak is uitgevoerd zal ik terug kere. en maak jullie geen zorge, wanneer ik terug keer ben ik sterker dan ervoren, wijzer....
    ik zal jullie wel vinden
    veel succes toegewenst
    moge het geluk aan jullie kant staan


    x tijd later vind dru de plaats terug, waar haar wederhelft zich bevind.ofja wat zij denkt dat haar wederhelft is.
    dru shift en doet haar wapens,harnas weg en bergt het veilig op
    ze zoekt naar de sporen van de wolf, de geur die zij zich nog herinnert
    na tijdje zoeke vind ze de wolf
    aan het drinke bij een plas. ze stelt zich dreigend en uitdagend op. de wolf aanvaard de niet uitgesproke uitdaging
    en er volgt een lang gevecht met veel geras en gerol doorheen het struikgewas
    na een uur van worstele en gebijt komt er een einde eraan. dru heeft de wolf onder controle, haar tande in de hals van de wolf.de wolf geeft zich over. shift vn dru stopt. al snel word duidelijk dat ze beide nogal gewond zijn
    overal doorns, schramme, bitemarks, vuiligheid, bloed. veel gehijg volgt na de strijd
    dru draagt met haar laatste kracht de wolf naar de plas.ze verzorgt de wolf met wat doeke die ze uit haar rugzak haalt. met water, geeft de wolf eten. wijkt niet van zijn zijde.
    een paar dagen later is het 2-tal hersteld. dru pakt alles in,doet armor trug aan en wapens
    same trekke ze erop uit om de groep terug te vinde
    de band met dru en fenrir is nog breekbaar maar zal hopelijk de komende weken versterkt worden!

    dru's gedachte:
    fenrir lijkt duidelijk op et spoor te zijn van een geur. bepaalde afdrukken op de weg
    zou het de groep zijn. ik zie toch vele paardenhoeven
    hmm zoude ze nog ver hier vandaan zijn
    we hebben ze wel al een deel ingehaald
    laten we ons haasten, misschien hebben ze onze hulp nodig

    (ondertussen is dat gevecht vn siggy en de groep met de wolven/koets)
    et word al donker maar toch zie ik in de verte een licht.
    hmm een persoon die roept. mannelijk iemand met zware stem, klinkt bekend maar kan het ni plaatse
    voor de zekerheid mn wapens maar trekken.
    *dru komt dichterbij*
    ooh het is siggy,kzal em es verrasse=p *fluit deuntje*

    siggy herkent het deuntje en fluit terug,dru komt dichterbij en ziet de rest ook,ofja wat overblijft. ze krijgt te horen wat er allemaal gebeurd is met de groep, de opdracht, de koets
    er zijn dode gevalle
    ze is geschrokken. veel is verandert terwijl ze wegwas, de groep is "ouder" geworde, getekend door de opdracht. ze heeft het gevoel dat de groep stilletjes aan beu word en bloedlust hebbe tov die persoon in de koets
    hmm ze neemt de taak op zich om de groep opnieuw moed in te spreke en moreel omhoog te krikke
    maar of dat gaat lukken....
    avatar
    Guest
    Gast


    dru's return Empty Re: dru's return

    Bericht  Guest za mei 01, 2010 2:29 pm

    we hergroepe en bespreken de bewoge dag/avond en de lange nacht wat we nog voor de boeg hebbe.de mense die over zijn van onze groep hebben nog de kracht voor door te gaan, zelfs na het verlies en de strijd.de dode hebbe ze al begrave. neme elk een zadel van hun paard en dragen dat, aangezien de paarden wegzijn. het wordt een voettocht naar het dichtsbijzijnde dorp/stad. helaas kunnen we het tempo niet hoog houden omwille van de lasten die we meesleure en siggy daarbij ook nog eens lantern moet vasthoude. ik neem de taak op me om de groep te guarde, same met fenrir.na toch x tijd te hebben gewandelt leek het ons verstandig om te gaan slapen. wat op krachten te komen, voeten wat laten rusten....
    *smorgens geluid vn een haan*
    oh gowd,we ware blijkbaar dichter bij een stad dan we d8e als we ff hadde doorgewandelt hadden we een bed gehad voor in te slape zucht x) ( Dm raped us =p)
    tijd voor ons om wat info te verzamele,hopelijk vinde we nieuwe middelen(food, horses,clothes,water,....)
    hmmm de stad staat me nu al ni aan x)
    verschillende niveau's,heel veel water en smalle paden,te stadsachtig naar mijn goesting en dan komt er ook nog eens bij dat er hier veel gnomes/ haflings rondlope, dont trust the folk
    bleh aantal mense al bevraagd voor info, niemand zag of hoorde of weet van een zwarte koets.zo kome we ook nergens. en de weg nr een inn/tavern is blijkbaar ook ni zo simpel, 2 mense gave ons telkens een andere weg
    ma naar lang zoeke kome we er toch uiteindelijk.maar ook in de inn was er geen echte info verkrijgbaar
    wel was er een opdringerige kleine warforged die perse met ons mee wou op avontuur x)
    zucht, ene verlaat onze party(hij die mijn leven redde) en u komt et klein grutgeval aankloppe.wat moete we ermee, sigmunder was allesinds ni echt enthousiast aangezien het gaat om een (in zijn ogen) zwakke constructie die wss alleen maar onder de voete zal inlope. hij zal hoogstwaarschijnlijk daarin gelijk hebbe.hmm ik hou het in het oog,wie weet wat zijn oorsprong is...
    avatar
    Guest
    Gast


    dru's return Empty Re: dru's return

    Bericht  Guest vr mei 07, 2010 5:16 pm

    we hebben de taak op ons genome om die wezens wat zich verschuilen in de waterwege van deze stad cordaat aan te pakken, met andere woorde af te slachte.die wezens wat de bewoners hier terroriseert.hmm maar het is allesinds niet simpel.het water is nogal smerig, redelijk diep van dat wat servus ons verteld. en ik ben niet van plan om te gaan zwemmen x)
    hmm na even gepraat te hebbe zijn we tot een plan gekomen.xannan en sigmunder zulle zich op het water begeve, op een boot. ik zal achter hun aanwandele van de zijkant met mijn boog gespannen.servus en bennep lette op de paarde en de blinde idan....
    pff we zijn al x tijd verder en nog altijd niks...
    plots hoort iemand van onze groep dat paar blocks verder er een aanval is geweest
    we snellen er naar toe!!
    eenmaal op de plaats vn de aanval is niks te zien, niks te hore, niks te ruike, niks...zucht
    plots springt er voor me 1tje uit het water en achter me ook en ze valle me beide aan.erna word ik het water in gegooid door een techniek vn die van voor me en zijn gebruik vn wapen x)
    de dood staat dicht bij me....ik hoor erna nog een plons, ik hoopte dat et een van die monsters was wat neerging ma helaas niet.het gevecht duurde niet lang,het kwam zelfs niet eens tot een gevecht, de monsters vechte met laffe streke.sigmunder en xannen krege niet eens de kans voor een aanval uit te voere.ik werd geheald door servus(but still dont trust him).het was dus in het water gevalle, idan mankeert niks maar de paarde met zadel onze rugzakke en bennep zijn weg!!
    gewoon weg!
    op het schild staat iets gekerft, in een vreemde tong, servus neemt de taak op zich om het te ontcijferen.we gaan op een neerbuigende sfeer terug naar de inn.daar eten we een hap, denke we aan onze goede vriend bennep en hoe we deze situatie,deze toestand kunne oplossen.sigmunder is enorm van streek, zijn waardevolle hamer is hem ontnome, loopt in een kwade bui rond.best not to piss him off.we wassen ons,fenrir en ik onze band begint al hechter te worden, hij is gelukkig niet nat vuil en aangevalle geworde.na een paar uur heeft servus de tekst ontcijfert,er staat iets van een grot.sigmunder vraagt waar er zich misschien een rots bevindt hier ergens in de buurt vn de stad.we krege antwoord, neme ons bijeen en neme de kortste weg naar de grot...
    het is al donker en staan voor de rotsingang, wat nu...
    jacky_pinchin
    jacky_pinchin


    Aantal berichten : 37
    Leeftijd : 34
    Registration date : 14-12-11

    dru's return Empty dru's final choice

    Bericht  jacky_pinchin vr jan 06, 2012 4:22 am

    we hebben dan uiteindelijk toch lucian tepakken gekregen + het zwaard en dus onze missie vervuld. maar tege welke prijs:/
    we hebben zoveel verloren. en dan bedoel ik niet alleen onze vermoorde vriende maar ook onszelf.we hebben ons leven verwaarloosd en alles laten valle voor deze ene rotzak.voor wat geld.ik trek me definitief terug uit de groep.ik kan zoveel leed en dood niet meer aan.maakt niet uit dat deze missie gedaan is.wil het niet nog es meemaken. heb zo al mijn hele stam kwijtgeraakt en wil niet nog es vrienden kwijtraken. het word tijd voor mij om me rustig ergens te vestigen en zo een leven op te bouwen.ik wens de rest van de groep natuurlijk alle succes en hopelijk schoppen zij het nog zeer ver.mss dat ik ze in de toekomst nog zie.ik weet dat ze me ni als mogelijk een verraadster zien en dat ik alweer wegga voor een 2de maal maar deze keer is het definitief.ik hoop dat ze iemand mogen vinden in mijn plaats die mentaal en fysiek meer kan bijdragen tot de groep...
    vaarwel vrienden

    Gesponsorde inhoud


    dru's return Empty Re: dru's return

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 6:30 am