Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

maart 2024

madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Soortgelijke onderwerpen


    Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip

    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip Empty Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip

    Bericht  JTG wizard do dec 01, 2011 11:17 am

    chare sheet geupdate na sessie 6

    chare Name: De Riquet de Carman Aubry
    nick Name: Ricky Ticky
    Home World: Verbena

    appearance:
    pilot head; Allaince met een allaince en browncoat symbole op.
    rood pilot pak met ere strips op en op de achterkant.

    I am always doing that which i cannot do in order that i may learn how to do it

    Lange bruine jas met aan de binnenkant mijn shot-gunn

    strengt D4
    agility D10
    vitality D6
    intelligence D8
    alertness D8
    willpower D6

    assets:
    Born Behind the wheel; space Major
    Sharp sense; sight Minor
    Talented; Pilot Major

    complications
    Credo "Get somebody in, get him out" Major
    deadly enemy Tanguy "Alliance Captain" ( basis kapot geshoten met een Gunship Xmax 645 ) minor
    leaky Brainpan major

    gear & weaponry

    armor: Ballistic Mesh
    weapon: skellian Shotgunn 1/2 loop

    skills & specialties

    Athletics D6
    => dodge
    discipline D6
    => concentration D8
    guns D4
    knowledge D4
    perception D6
    =>sight D8 (+2 sharp sense “sight”)
    Pilot D6 ( [+4] +2 born behind the wheel “space” +2 Talended “pilot”)
    =>aerial navigation
    => astrogation D8 [+4]
    =>astronomy
    =>astrophysics
    =>space survival
    =>gunships D8 [+4]
    =>hang gliders
    =>helicopters
    =>large cruisers
    =>Mid-bulk transporters D12 [+4]
    =>patrol vessels
    =>rocket shuttles
    =>ultra-light aircraft
    =>short-range shuttles D8 [+4]
    Planetary vehicles D6
    =hovercraft
    Technical engineeringD6
    =>hacking D8
    =>creat/ alter technical devise D8
    =>Technical Repair D8
    =>Technical security systems D8

    plot points 6
    unused advance points 6
    total advance points 24

    contact Name // last location // status
    officer Jeack // Hera // Browncoat Needs of Transport
    Guido // Osiris // Federal Marchal
    Gydo // Beylix // eigenaar scrapyard

    plaats voor background and shizzel


    Laatst aangepast door JTG wizard op do apr 12, 2012 11:12 am; in totaal 5 keer bewerkt
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip Empty Re: Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip

    Bericht  JTG wizard do dec 01, 2011 11:37 am

    sessie 1

    ik moest naar de planeet New Hall vliegen waar ik in een Barr genaamd the Herd een zekere Derik o' Salevan moest vinden. de rest zou me daar duidelijk gemaakt worden. dit ging redelijk vlot aangezien er niet veel space ports waren op New Hall en de Bar dus makkelijk te vinden was op de cortex. ik vlieg eens rap over het dorp heen net iets over de huizen dat ik zeker alles tegoei gezien heb, ik daal neer en laat de courier terug vliegen, op weg naar de bar kom ik een man en vrouw tegen die iets of wat problemen hebben gehad aan hun reacties te zien en ga gewoon de bar binnen. ik zet me met mijn rug tegen de muur neer zodat ik een goed overzicht heb over wat er in de bar gebeurt en de in en uitgang van The Herd. al snel krijg ik wat companie van een wat raar volk wat The Herd rondhangd. een daarvan bleek O' Salavan te zijn die verteld ons dat we naar shuttelpat 19 moeten gaan voor een missie. aangekommen aan de shuttelpat staat er een mooie short range shuttle op ons te wachten. aan board gekomen ga ik meteen naar de bridge om te kijken als ik niet even een stukje kan vliegen na wat discussie mag ik dan toch even vliegen. we vertrekken dan ook maar in een snelle move aangezien we toch wat tijd hebben verloren. we komen aan op een erfgoed van een grote bief waar we Mr. Sky en the big shief Mr. Mist ontmoeten. die ons een contract voor lange duur aanbied, met een midbulk transporter als vervoer. I LIKE TO FLY THAT SHIP en geef na nog wat overleg in aan het contract. de rest van de groep gaat mee akoort dus van nu af zijn we blijkbaar een vaste party. we moeten naar een scrapyard voor het op pikken van the FireFly. bij een zekere kerel genaamd Randy. aangekomen daar worden er onderhandeld door O' Solevan and Randy en gaan uiteindelijk naar de FireFly maar we worden in een hinderlaag gelokt. niet al te erg ik moet in de FireFly zien te geraken via the upper air lock aangezien de deur geblokkeerd is. de rest handeld met de bandids af. ik raak binnen en tegen dat ik de deur open heb liggen al meer dan de helft van de bandits dood na het vluchten van een van hen wordt de achtervolging ingezet en ook neergeschoten.
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip Empty Re: Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip

    Bericht  JTG wizard do dec 01, 2011 11:59 am

    sessie 2

    ik ga terug naar de Bridge en begin het ship te controleren terwijl de rest, de rest afhandeld zodat we hier zo snel mogelijk weg kunnen. na een grondige inspectie blijkt inderdaad alles voor het grootste deel te werken. enkel de tweede shuttle is niet functioneel. na het nodige gecontroleerd te hebben. begin ik de scanners ook al maar eens te laten draaien. basis equepment voor een FireFly but i can tweek it a little bit for my perpuse. en begin dan maar meteen een beveiliging in het systeem te zetten. waar ik een hele tijd mee bezig ben geweest. ik begin ook transmitters uit te delen de eerste geef ik aan Joe mee aangezien ik hem het eerste tegen kom en geef hem de opdracht om ook de andere Ships te gaan controleren op bruikbare stukken. ik hoor later over de transmitter een shot en wat gevloek over dat hij gebeten werd door een beest. but i think he shot himself in zijn voet. maar hij komt dus terug voor verzorging. even later geef ik aan O' salevan twee transmitters mee ene voor hem en ene voor Ivor aangezien ik die nog niet gezien had en ze elkaar meer tegen het lijf lopen dan ik. en begin met het instaleren van een FAD Band Scanner wat ik denk dat O' Salevan wel can apresieren aangezien hij toch een pain in the ass Browcoat is. en heb hem dus alleen dit meedegedeeld aangezien ik de rest hier nog niet echt mee vertrouw. na even uit gezocht the hebben hoe en wat heb ik het toch op een paneel kunnen installeren dat het niet in het zicht hangd en dat ik het nog kan verstoppen moest dit nodig zijn. even later komt Ivor ook in op de Bridge en geef hem de laatste transmitter mee aangezien hij Derk nog niet gezien had. even later worden we aan de shuttle gevraagd Ivor en ik aangezien dat Joe in de ziekenboeg ligt de aanval van dat beest was dan toch wat ernstiger kuch kuch. maar Ivor en ik moesten in de stad de rest hun spullen gaan ophalen en krijg de sleutel van Derk en Joe zijn kastje. in de space port krijg ik wat problemen met een oud vrouwdje wat wat moeilijk doet tegenover mij maar Ivor shiet mij te hulp, wat wel goed uitkwam. wat mijn giniaal plan om een karretje te lenen werkte niet zo goed. maar we zijn goed en wel terug geraakt aan de scrapyard helaas met wat stukken aan de shuttle.
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip Empty Re: Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip

    Bericht  JTG wizard ma dec 12, 2011 5:15 pm

    sessie 3

    we hebben wat gediscussieerd over een nieuwe naam voor ons schip en uiteindelijk is er The Jade Trident uitgekomen
    na een welverdiende nachtrust ben is 's morgens terug op gestaan. en ben ik verder gegaan met poetsen in de bridge. enige tijd later kwam Derrik kijken hoe het ging maar hij ging er blijkbaar niet mee akkoord dat ik in mijn ondergoed stond te poetsen, hij was compleet van slag en stuurde me telkens weer naar mijn bunk om mij kleren aan te trekken. toen ik net wou vertrekken kwam Ivor ook aan in de bridge die me ook al zo vreemd aankeek ik snap echt niet waarom ze hiervan zoon probleem van maken, hebben ze dan nooit een kerel in ondergoed gezien? maar ben mijn kleren gaan aantrekken en Joe gaan helpen in de enginroom. nadat het probleem verholpen was hebben we nog even naar de shuttle gekeken,Derrik vond deze net iets meer kapot dan ik dacht. maar met Joe, Ivor en mezelf even te sleutelen was dit snel in orde en zijn we vertrokken naar Obberon waar we in een kleine setlement zijn gaan gekomen genaamd New Citny hier hebben we ons schip geregistreerd als The Jade Trident. alle de rest heeft dit gedaan aangezien ik achter ben gebleven op het schip om deze te bewaken. nadien kwamen ze blijkbaar terug met een kaart en zijn ze vertrokken naar een scrap yard en ben ik op The Jade Trident gebleven, heb ondertussen Guido maar gecontacteerd in verband met een mogelijke job die ik tussendoor kon doen maar hij had nog een supply run naar een space station. waarbij ik een zekere Sing Hang op Oberron moest contacteren in New Sydney in een Restaurant genaamd Wing Ti. wat dus heel goed uitkwam aangezien we daar al waren. en ik moest Sing Hang vertellen dat Guido mij had gestuurd.heb dan nog maar verder gesurft op de cortex en hier en daar een deel dingen opgezocht. in verloop van tijd hoorde ik iets op The Jade Trident en ben ik gaan kijken met een shotgun getrokken door de bovenste hadge, daar was een klein jongetje dat zich zo verschoten had dat die meteen terug weg liep zonder dat hij nog terugkwam toen ik hem riep. een tijdje later kwam de rest terug, na overleg met Derrik over de mogelijke job heb ik dan maar dat restaurant gecontacteerd en een eet afspraak gemaakt dus konden we eens lekker op restaurant gaan eten. in tussentijd voor het wachten zijn ze nog even naar de plaatselijke markt geweest om wat inkopen te doen op The Jade Trident te voorzien van het dagelijkse meubilair en voorwerpen lijk bestek en degelijke matrassen voor de crew. deze konden we net niet installeren en op de juiste plaats leggen want het was tijd voor onze afspraak in Wing Ti.
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip Empty Re: Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip

    Bericht  JTG wizard za jan 28, 2012 7:07 pm

    we zijn op weg naar het restaurant eenmaal daar aangekomen staat aan de deur een brede kerel met zijn armen gekruist, hij kijkt ons een beetje vreemd aan wanneer we naar binnen gaan. maar de deur van de zaak is al rijkelijk versierd en de hand vaten bestaan uit twee versierde gouden draken. we komen binnen waar we over een brugje moeten wandelen over een vijver waar een deel holografische cois in zwemmen. de zaak is versierd hier en daar staan gouden beeldjes boven de tafels hangen gouden lusters en er staan verschillende exotische planten. we komen aan bij de balie staat een charmante jonge dame te wachten en vraagt ons naar onze reservatie en lijd ons uiteindelijk door een gang naar Sing Hang. eerst doen we nog een kleine tussen stop aangezien we onze wapens moesten afgeven. derrik was er niet over te spreken dat joe zijn rifel bij had en nog minder dat ik mijn shotgun bij had blijkbaar want hij keek ons een beetje vreemd aan. we komen uiteindelijk in een vierkante kamer waar in de hoek een bankstel staat met een rijk bedekte tafel ervoor in de hoek zit een iets bredere man met een fijn snorretje en heeft een gewaad aan met een draken motief naarst hem zitten 2 gaurds en er staan nog 3 gaurds in de rest van de kamer, een in iedere hoek. hij laat ons toetasten aan het eten. Derrik en Ivor doen nog even voor hoe dat Joe moet eten met de stokjes best wel wat grappig. en de man begint te praten over een missie waarbij we naar drie outposts moeten gaan. en enkel bij de laatste moeten we naar de DATA vragen en deze terug brengen naar Sing Hang en niet over de lange communicatie systeem doorsturen. we mogen hem ook niet bereiken op die mannier aangezien dit geen veilige communicatie is. we krijgen hier 3 weken de tijd voor dus, we kunnen het op ons gemak halen op 20 dagen heb ik even snel uitgerekend op de aanvraag van derrik die zich een beetje zorgen baarde over de afstand, but than again, ho can fly this bether than me? er worden wat gebaren gemaakt door Sing Hang en er komt een man aan met een grote kist. hier zitten volgens Sing Hang 300 gold coins in ik pak er eentje uit en bijt hier op om even te controleren als het wel echt goud is. en probeer het in mijn mond te stoppen. Ivor die op mijn rug klopte doet het geldstuk terug in de bak vliegen. ik pak nog even rap een andere waar ik aan lek. nog even om de smaak na te kijken en leg deze dan braaf terug. blijkbaar begint Derrik zich een beetje vreemd te gedragen. denk dat hij ook een goud stuk wou proeven. hierna krijgen we een deal drink, we krijgen een klein glaasje wat we met drie vingers moesten vasthouden. en in een keer uitdrinken. twas behoorlijk sterk spul. en blijkbaar iets te sterk voor Joe want hij kon niet meer recht staan toen we vertrokken. want ik had net terug een vol bord opgeschept om verder te eten maar moest dit terug neerzetten om Joe recht te houden. aan de deur wordt hij nog eens tegen gehouden. hij moest zijn drink glas terug afgeven wat hij in zijn zak had gestoken. en Derrik stond bijna op springen denk ik. we worden langs een andere gang naar buiten geleid waar we aan de achter kant van het gebouw te recht komen. daar staat een kist met al onze wapens in. dit blijkt wel te kloppen. na een snelle controle van het materiaal. Ivor houd Joe zijn rifle bij en ik zijn pistel. de beveilings agent aan de zijkant van de deur wijst richting een loods waar we de cargo kunnen gaan opladen. daar doet een jongen de poort open en zien de dat een qwat met de goods is geladen. ik ga de commandant van de bende om de sleutels vragen en een knuffel geven. die mij in een move op de grond legt en zijn knie op mijn nek en hoofd zit. kon het niet echt volgen hoe en wat er gebeurt was. maar ik vroeg gewoon vriendelijk om de sleutels. blijkbaar was dit niet een goed gedacht. ik krijg dan toch mijn sleutels en Derrik en Joe vertrekken samen te voet naar de doks en Ivor en ik vertrekken samen met de qwat. Ivor houd een oogje in het zeil over de goods en even later kommen we Derrik en Joe tegen die ik gewoon voorbij rij. aan the Gade Trident aangekomen staat weet zoon leuke chinees op ons vingers te kijken, Ivor en ik houden laden de goods en breng de qwat in een vaart terug naar de chinees. die mij blijkbaar ook weer in een move op de grond legt en er vandoor gaat met de qwat.ik probeer zijn gezicht vast te leggen in mijn herinnering, blijkbaar hebben ze daar allemaal het zelfde gegeten. maar ik sta terug recht en klop mijn kleren af en ineens staat Derrik voor mij en begint wat op mij te tieren over profesionalisme en van dat soort dingen. er komt nog een officer of the law langs waardoor derrik helemaal over zijn stokje gaat, en geef hem maar een knuffel zodat hij voelt dat hij nog welkom is. en de officer ziet dat we buddies zijn maar derrik grijpt me naar de keel en duwt me terug achter uit. en loopt het ship binnen. ik wacht maar even. ik ga dan ook maar binnen en ga langs de andere kant naar de bridge. hier zet ik wat clown core op en melt maar dat we gaan vertrekken. de hanger wordt dicht gedaan en we kunnen dan toch subliem vertrekken. Ivor komt blijkbaar vragen om de Clown core af te zetten. het is blijkbaar niet hun muziek want de rest komt ook weer even kijken. en Derrik begint weer iets te zeggen dat ik professioneler moet zijn met mijn contacten. en mij meer moet gedragen als in the army.
    ze vertrekken weer op hun gemakt en ik stel de coers in van het ship en controleer nog even alles op de radar en de FAD band scanner. niks aan de hand we worden niet gevolgd dus off we go. ik zet dan maar wat rustgevende muziek op. over watervallen en vogeltjes en de waaiende wind. even later kan ik het toch niet laten om een paar vogel geluidjes na te maken nu en dan. maar niet veel later staat Joe weer aan mijn bridge en vraagt hiermee te stoppen en de communicator enkel voor belangrijke dingen te gebruiken. en hij gaat weer weg. na nog wat gesurft te hebben in de cortex en nog eens alles gecontroleerd te hebben als we nog juist vliegen en op schema zijn. en niemand ons volgde en geen FEDS in de buurt waren ben ik maar wat gaan air gitaren op clown core in de loungs aan de keuken. daar kwamen derrik en Joe in zijn handdoek om een food bare. en ik hoorde hier en daar wel wat van hun gesprek en ineens zij derrik iets over swahilie en heb dan maar de muziek daar op gezet en een bijpassend dansje gedaan. Derrik en Joe zijn de keuken terug uit gegaan. even later heb ik ook een food bare genomen en ben ik terug naar de bridge gegaan om nog eens alles te controleren om daarna maar te gaan slapen. blijkbaar vind Derrik het nodig om de wacht te houden. en wordt ik in de vroege morgen gewekt. ik ga dan maar ook in op de bridge alles nakijken en krijg de briljante ingeving om wat bijpassende geluidjes op lichtschakelaars te zetten of op knopjes van apparatuur. of een deur knop. later op de dag is Joe in de keuken en wat aan het repareren ofzo en ik druk op de knopjes om te kijken als het nog werkt maar daar was die niet echt blij mee. maar we vonden een dikke zwarte huis spin. die ik heb kunnen vangen. en hem tot mijn huisdier gemaakt genaamt charlie. maar daar kon Joe niet echt mee lachen hij was wat bezeten door charlie denk ik zo want hij wou mij zelfs een hond kopen in plaats dat ik charlie had. ik heb een glazen pot gepakt en wou hem erin doen maar hij was weg. en dat vond Joe niet zo plezant. we hebben nog even samen rond gezocht maar niks gevonden. ben dan maar vertrokken met mijn pot om een huisje voor charlie te maken. en ik was net klaar en ga op weg op dit aan Derrik te tonen.

    rest volgt later
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip Empty Re: Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip

    Bericht  JTG wizard vr maa 09, 2012 7:36 pm

    Derrik vond het huisje wel leuk denk ik maar hij zij er niet veel over. maar ik ben druk blijven zoeken naar charlie maar nog niks gevonden helaas. de tijd gaat rustig verder maar Ivar vond het nodig om mijn bunk dicht te tapen zodat ik niet meteen naar binnen kon. heb daar maar rustig op gereageerd en niet veel over gezegd. ben terug gegaan achteraf naar de bridge en heb wat info opgezocht op de cortex over mijn mede companen.
    Derrik; former Browncoat, still sympathisant, officer
    Ivar; Browncoat sympathisant, saboteur acties ondernomen.
    Joe; Heeft problemen met een politieker op Bellerophon.
    maar de volgende morgen was ik weer op zoek naar charlie een kwam ik in de cargo hold. daar stond Joe in zijn ondergoed te schieten op een deel blikken met Derrik die hem instructies gaf en Ivar die er op stond te kijken. dit leek me wel zeer leuk. ik kleden mij ook uit en ging naast hem staan met mijn shotgun. dit was blijkbaar weer voldoende wat Derrik kwam weer af met een preek en de daarbij horende opmerkingen. in iedergeval de storm was even later weer wat gaan liggen tussen ons en tijdens de namiddag was er de eerste HAG. het was Space station het Deep Space Station kon ge van de achter grond af horen TF135 maar het was toch niet hoe het moest zijn. Derrik vertrouwde het ook niet helemaal. maar hij had meer info blijkbaar die hij vreemd genoeg niet met mij wou delen. maar we lossen dit nog wel op op mijn manier. we zijn ook niet lang gebleven. Derrik liet mij op de Bridge blijven en klaar te staan om meteen te vertrekken als het niet goed was. ik had even nog voor alle zekerheid de deur geblokkeerd maar alles was rustig gebleven we hebben de goods gedropt en meteen terug vertrokken. hierdoor zijn we een dag eerder op ons schema. Derrik hoeft dit nog niet te weten dit komt nog wel. bij de Tweede Space station bleef het meer behoorlijk stil dit was zeer vreemd. heb het dan maar opgezocht op de cortex daar blijkt dat al de space stations verlaten zouden moeten zijn maar dat een bisnes man er wel interesseren in had maar hij het niet gekregen heeft omdat hij de rechtszaak verloren had. Heb Derrik hiervan op de hoogte gebracht die er niet erg mee inzat. bij de tweede Space station aangekomen bleek het al gauw waarom het daar zo stil was het was van binnen uit opgeblazen. en er dreef vanalles rond in de ruimte waaronder een paar lijken. geen prettig gezicht. zijn met een vaartje maar door gevolgen. waardoor we nu twee dagen voor liggen op het schema. maar we hebben nu een bag of goods teveel. derrik heeft Joe en Ivar de opdracht gegeven om naar een verborgen ruim te zoeken in de cargo ruimte daar hebben ze twee ruimtes gevonden. waarvan er ene met drugs volgestopt lag en naalden blijkbaar. na de twee smokkel ruimtes te hebben gevonden zijn Derrik en Joe verder gaan zoeken en hebben blijkbaar nog een security scherm gevonden achtaan in The Jade Trident. leuk om te onderzoeken want in het hele schip ging een allarm af even. en we komen bijna aan in de laatste Space station.
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip Empty Re: Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip

    Bericht  JTG wizard do apr 12, 2012 11:47 am

    sessie 6

    er blijft zich een loop afspelen "Help! Pleas HELP ! Why wound you help!gan
    we krijgen het niet onder controle en de motor valt stil. het hele schip valt in lockdown, de tijd begint te lopen! voor we ofwel uithongeren, zonder zuurstof komen te zitten of bevriezen. de tijd loopt iedere minuut is kostbaar! Joe vind een extra onderdeel aan de motor wat er niet hoort te zitten. wat ook voor de lockdown zorgt. we gaan het samen moeten doen om dat device van de motor af te halen. ik bekijk eerst nog even in mijn encyclopedie hoe en wat het nu allemaal precies is en hoe we het moeten doen. dan kunnen Joe en ik het onderdeel succesvol weghalen. maar ik merk al rap dat we minder snel verder vliegen e nde temperatuur net niet zo warm wordt als anders. er wordt nog wat op en af gelopen en blijkbaar wil Derrik het scherm dat de trap heeft doen afgaan eruit halen, dit blijkt een data reader/ security systeem te zijn. terug in op de bridge aangekomen blijkt dat ik twee models mis van mijn spaceships ... ik begin toch maar de trap part te repareren en aan te passen. na dat ding gerepareerd te hebben roep ik Derrik bij mij en vraag ik de date reader/ security systeem terug omdat ik het nodig heb volgens de trap part zijn er nog een deel extra die we nog niet gevonden hebben. maar we zouden ook in de HAG van het laaste space stadion zijn aangekomen maar dat komt ook niet door ... ik wil het net oproepen. en dan is het er we krijgen de name van de HAG door S2OU2 dit lijkt wel heel verdacht volgens Derrik en we vliegen weer om de space station om en landen dan voorzichtig met het vooruitzicht om zo snel mogelijk terug te vertrekken. dit is allemaal iets moelijker want het schip is wat logger te besturen. ik begin met het date reader/ security systeem in de bridge te installeren naast een van mijn andere schermen. blijkbaar breekt er een gevecht uit op het space station en Derrik wil dat we vertrekken. helaas vermoed ik dat hij mijn cv niet goed gelezen heeft ofzo want ik vertrek niet voor ik iedereen van de bemanning terug mee heb. ik beveel Joe om Derriks vilion te gaan halen en merk op dat een een klein spaceshuttle "49prospecting scout" ook op het station afkomt. en melt dit via de radio. ik heb de datareader / security systeem geinstaleerd maar blijkbaar werkt het nog niet zoals het hoort maar ik ga eerst proberen in te hacken in de space station om zo de andere airlock te verzegelen dat er niemand binnen kan. the hacking contest is starting.

    Gesponsorde inhoud


    Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip Empty Re: Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu di maa 19, 2024 9:05 am