Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

april 2024

madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
april 2007 toernooi: uitslagen + decks Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
april 2007 toernooi: uitslagen + decks Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
april 2007 toernooi: uitslagen + decks Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
april 2007 toernooi: uitslagen + decks Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
april 2007 toernooi: uitslagen + decks Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
april 2007 toernooi: uitslagen + decks Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
april 2007 toernooi: uitslagen + decks Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
april 2007 toernooi: uitslagen + decks Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
april 2007 toernooi: uitslagen + decks Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


    april 2007 toernooi: uitslagen + decks

    E-Talker
    E-Talker


    Aantal berichten : 150
    Leeftijd : 36
    Registration date : 04-11-07

    april 2007 toernooi: uitslagen + decks Empty april 2007 toernooi: uitslagen + decks

    Bericht  E-Talker do nov 22, 2007 8:43 pm

    *Dit topic is afkomstig van het oude FNM-Forum*

    Hieronder kunnen jullie de uitslagen van het toernooi bekijken, gelieve net als mij ook jullie deck-lists te posten zodat we een mooi overzicht krijgen van wie wat nu precies speelde. De winnaar van de maandelijkse toernooien mag zijn deck niet aanpassen tegen het volgende toernooi (van hetzelfde type! in dit geval peasant). Hij is m.a.w. << the man to beat >>

    NOTE: hier mogen alleen de decks (evt met uitleg enzo) gepost worden, alle andere posts worden verwijderd


    De voorrondes:
    We waren net als verleden maand bij Extended weer met exact 8 spelers. Er werden 2 poules gemaakt van elk 4 personen. Iedereen speelde tegen iedereen wat dus wil zeggen dat ieder 3 matchen speelde.

    Poule 1: Bart, Jeman, Karel, Werner

    Poule 2: Johnny, Leander, Remco, Tijs

    april 2007 toernooi: uitslagen + decks UitslagApril
    Uit deze uitslagen bepaalde men uit elke poule de finale tussenstand. De 4e van poule 1 moest vervolgens tegen de 4e van poule 2 spelen enzovoorts, de 1e van poule 1 en poule 2 speelden de finale.

    Uitslag per poule:


    Poule 1:
    1) Werner
    2) Bart
    3) Karel
    4) Jeman

    Poule 2:
    1) Leander
    2) Tijs
    3) Johnny
    4) Remco

    En dan nu de ontknoping!
    Uitslagen van alle finales:

    1) Werner 2 - 0 Leander
    2) Bart 2 - 1 Tijs
    3) Karel 2 - 1 Johnny
    4) Jeman x - x Remco

    Met als gevolg de volgende eindstand:


    1) Werner << the man to beat >>
    2) Leander
    3) Bart
    4) Tijs
    5) Karel
    6) Johnny
    x) Jeman
    x) Remco


    Wist je dat?


    - Jeman teveel land in zijn deck had.
    - Jeman er desondanks tegen mij in slaagde 2x met één land bijna het volledige spel uit te spelen.
    - De finale een klassieker onder de klassiekers was, elfjes versus goblintjes. De uitslag was al even klassiek ;-)
    - Karel Werner als enige op één leven heeft gekregen. Hij had alle pech en verloor de beurt erna 10 levens (rara hoeveel hij er had :p)
    -Bart eigenlijk nog het dichtste bij een overwinning tegen Werner zat (op karel zijn stunt na) en Bart het geweldig vond om de ontzettend zenuwachtige ikzelf onder druk te zetten Smile
    - Tijs en Werner gewoon met een variant van hun lievelings legacy-deck gespeeld hebben? Zombies en Goblins
    - Remco en Johnny als enigsten gelijk hebben gespeeld
    - Johnny er toch nog in geslaagd was niet te weten dat deze vrijdag het peasant toernooi was(het stond bijna een maand op het forum :p) en dus eigenlijk met een illegaal deck speelde.
    - Werner de 2e keer op rij met goblins <<the man to beat>> is geworden. Hij (lol) waarschuwt iedereen al even dat hij voor een drie op een rij gaat! Ik hoop dat ik volgende maand in legacy kan strijden met mn gobbies om dat te presteren! Toch gaat dat het moeilijkste van alle toernooien worden.
    -Zowel Seppe als Jo een peasant-deck gemaakt hadden maar helaas niet konden komen
    - Er alweer geen gewonden zijn gevallen ;D
    - En neen… ook geen doden.


    Foto's?
    Waren er niet helaas
    E-Talker
    E-Talker


    Aantal berichten : 150
    Leeftijd : 36
    Registration date : 04-11-07

    april 2007 toernooi: uitslagen + decks Empty Re: april 2007 toernooi: uitslagen + decks

    Bericht  E-Talker do nov 22, 2007 8:48 pm

    ELF

    Speler: leander?
    Tournament Type: Peasant
    Plaats: 2e

    Critters: (40)

    1x Essence Warden (thnx G-man)
    1x Elvish Berserker (thnx G-man)
    1x Taunting Elf (thnx G-man)
    1x Defiant Elf (thnx G-man)
    1x Wirewood Symbiote
    2x Llanowar Elite
    3x Norwood Ranger (thnx G-man)
    4x Quirion Ranger (die topdeck heeft me de 2e plaats bezorgd, eh tijs Wink)
    4x Llanowar Elves
    1x Wirewood Hivemaster (thnx G-man)
    1x Multani’s Acolite
    1x Quirion Sentinel
    1x Pygmy Razorback
    1x Seeker of Skybreak
    4x Wellwisher (thnx G-man)
    4x Priest of Titania
    2x Wood Elves
    4x Timberwatch Elf (thnx G-man)
    3x Heedless One (thnx G-man)

    Spells: (7)

    1x Commune with Nature
    1x Crown of Vigor
    1x Predator’s Strike (en dat was et zeker, eh werner Wink)
    2x Naturalize
    2x Thrive

    Land: (13)

    13x Forest

    with special thanks to G-man Razz

    het grootste probleem was eigenlijk dat ik de explosiviteit miste die een legacy/vintage elf deck kan hebben (denk aan concordant crossroads ( http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=1519 ), skullclamp (had ik niet liggen) ( http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=49050 ) en glimpse of nature ( http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=51068 ) )

    en oh, wat ben ik blij dat ik niet tegen bart hoefde Smile :Smile


    BURN


    Speler: bart
    Tournament type: peasant
    Plaats: 3e

    Land : (14)

    14x mountain

    Creatures: (6)

    4x spark elemental
    1x shaleskin plower
    1x crested craghorn

    Spells: (40)

    4x blazing salvo
    4x lightning bolt
    4x lava spike
    3x shock
    2x seal of fire
    4x incinerate
    2x volcanic hammer
    2x flame rift
    2x fury charm
    1x dead/gone
    1x rough/trumble
    4x rift bolt
    3x browbeat
    4x fireblast

    Ik zie juist dat leander nog minder lands speelde als mij . (Ik speelde 26 1-kosters dus geen mana problemen gehad).

      Het is nu vr apr 19, 2024 9:35 am