Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

maart 2024

madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007 Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007 Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007 Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007 Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007 Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007 Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007 Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007 Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007 Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


2 plaatsers

    wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007

    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007 Empty wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007

    Bericht  JTG wizard zo nov 25, 2007 4:47 am

    ja mensen zolijk iedeen ondertussen wel weet was er een legacy toernooi in maastricht
    we zijn er dus ook met een kleine deligatie op af gegaan want ook zeker de moeite waard is geweest Razz
    het was wel eens pectaculare dag vol spanning en magic plezier was gegarandeerd Smile
    eerst en vooral werner wou een rede hebbe om in het vervolg mee te gaan naar een toernooi en ik denk dat die dat nu wel heeft Razz
    eerst en vooral de uitslag van het toernooi

    plaats nummoro uno onzo eigenste bart vuylsteke (werner is nu degelijk van zijn hoofdplaats in legacy gegooit Laughing )
    nummer 2 was aan pox
    nummer 3/4 was een R/G fish en R/G aggro
    nummer 5 was voor leander
    nummer 6 ik normaal gezien
    en dan komt de rest aangehuppeld aangezien ze allemaal evenveel verloren hebbe geloof ik Cool

    ik zal nu mijn persoonlijk verslagje plaatsen dat van leander en bart zulle weldra volgen

    de dag begon goed want het eerste wa ik heb gedaan is mij overslapen die dag mijn ma roept mij om kwart voor 8 op maar moest om 8 uur bij bart al aan de deur staan Smile
    mama heeft me maar met de auto gebracht toen ik rap rap alles bij elkaar had geritst omdat ik anders dan nog niet optijd zou zijn Exclamation
    bij bart aangekome begon de pret al Very Happy we zijn heel anthoesiast naar de bus vetrokken en hebbe daar al gauw staan drommen over de uislagen en hoe gunstig die wel eignelijik waren voor bart leander en mijzelf we hebbe nog wa gepraat over onze decks en de decks hun main- en siteboard nog eens nagekeken en als er niks kon worde verbetert om toch maar zo goed mogelijk te scoren
    de bus reis was goed verlopen van hier naar maastricht we hebbe wel moete overstappen op de 63 in maasmechelen daar aangekomen hadde we nog een half uur de tijd voor da leander aankwam dus we hadde ff de tijd om langs de rommelmarkt te lopen die net die dag aan het station was het was geen al te vette rommelmarkt het enige intresante op de rommelmarkt was naar mijn mening de supper nintendo voor 40 euro met 2 spelen als ik me niet vergis maar die we hebbe moete late staan jammer genoeg Crying or Very sad
    we zijn uiteindelijk met leander naar de plaats van het toernooi gewandeld en hebbe eerst nog onze deckliste moete opschrijven en onze dci nummer moete aanvragen maar het viel toen al op dat er niet al te veel volk was en er is uiteindelijk ook niet veel volk op kome dagen 12 man uiteindelijk is de wedstrijd dus begonne met 12 man met wat vertraging want we zoude normaal om 11 uur beginne wat niet gebeurt is Smile
    maar het was wel leuk in het begin omdat we moeste lachen da bena iedereen met een prijs naar huis zou gaan maar de top 8 is uiteidelijk top 4 geworde
    we zijn dus begonne en de eerste ronde moest ik al tege leander spelen wa eigenlijk best vervelend was omdat we tege elkaar moeste spelen en da zo elkaars kanse verminderde voor de finale en we spele al zo vaak tege elkaar maar ik wist nog steets niet wat leander zen deck deed wa ik ook wel een probleempje vond Razz
    het eerste potje was voor mij en was ook rap gedaan eigenlijk ik bleef op 18 levens staan ik had 2 keer gefetcht en leander had zeer snel zen levens verloren Razz
    toen is er aan al de 2de kanten goed gesiteboard geweest alleen wist ik niet wat ik moest insite en bleek acheraf ook het verkeerde erin gestopt te hebbe en leander wist wel degelijk wat hij in zijn deckje had gesite want ik raakte dat potje niet van de wal en leander heeft dat ook uiteindelijk gewonne omdat ik het niet meer kon hallen en nu ook eindelijk wist wat het deck deed en werkt Twisted Evil
    het 2de portje had wel heel erg veel tijd in beslag genomen en hadde niet veel tijd meer over voor het laatste potje maar ik wist nu wat ik moest doen en had dus dus juiste kaarten tege leander zen deck in geside en de verkeerde kaarten er weer uit gehaald Very Happy het ging weer heel rap vooruit en er zat vaard in maar de tijd was op en ik kwam net een ronde te kort op leander van 6 op nul te krijgen als ik nog een keer had kunne aanvallen was het gelukt geweest maar helaas pindakaas
    conclusie het was een tof potje en we hebbe allebij goed gespeeld en het belangrijkste is dak nu weet hoe leander zijn deck werkt cheers het was dus gelijk spel en we hadde allebij al 1 punt wa niet slecht is maar ook niet goed

    het 2de potje was tege brenda
    het enige wat ik van haar wist was dat ze net van bart had gewonne met 2-0 en dat ze blauw zwart en groen speelde het was dus zwarte trech het eerste potje was zeer makelijk gewonne want die heb ik cadeau gekregen omdater iets niet klopte met haar decklist ofziets weet nog steets niet wat het probleem was eigenlijk maar goed 1-0 voor staan en nog niet gespeeld hebbe is altijd goed want site in het 2de potje was dus nog geen spraken van en heb het eigenlijk op mijn gemak uitgespeeld want toen ik mijn eerste beestje speelde keek ze zo van Rolling Eyes en zij ze nog op een heel speciale manier en toon "elvjes?" maar ze kon er al heel rap niet meer mee lachen en kwam tot de conclusie same met omstaande dat ik een geduchte tegestander was met mijn "elfjes" het was dus 2-0 voor mij maaromdat het wat te rap gedaan was hebbe we nog 2 potjes gespeeld die ik ook alle 2 gewonne had en ze er uiteindelijk nog niks van begreep waarom dat die elfjes bleven winne cheers

    het 3de potje was tege julien die uiteindelijk 2de is geworde
    heb in mijn eerste portje tege het deck een heel grote fout gemaakt gehad waar ik eerst nooit niet had bij stil gestaan: en da is geen Skyshroud Elite in beurt een spelen als ge nog andere 1 kosters hebt hij had dus 3 keer gefetcht en had niet één dual gezocht en ik had in mijn beginhad 3keer Skyshroud Elite vast dus da was best ballen want zonder Umezawa’s Jitte en Sword of Fire and Ice is het deck niks want met zen domme kaartjes Laughing kon hij bena nog niet winne tege mijn elfjes al hadde zen beestjes flyling met die domme equipments op baba want hij stond op 1 leven net geen damage genoeg kunne doen het 2de potje was niet te doen eigenlijk want die raapt een 1/1 flyere met protection van rood en knald daar bij gevolg Sword of Fire and Ice en Umezawa’s Jitte en dan nog eens Sword of Fire and Ice op om te zegge ik kan overdrijven affraid dus door mijn domme fout van het eerste portje en het fiet da ik mijn siteboard kaarte niet raapt heb ik dus verloren omdat ik niet van die leukke kaartjes van hem af geraakte Crying or Very sad en 2 Sword of Fire and Ice echt wel teveel is wat bart ook ondervonde heeft in de finale bleek omdat die dat sinario ook had mee gemaakt al denk ik te herinere met een Sword of Fire and Ice minder dus twas echt wel wa balen 2 - 0 de boot in terwijl ik daar van had kunne winne maar ik ben er slimmer van geworde en weet nu beter Razz

    het 4 de potje was tege bart wat eigenlijk niet echt fijn was omdat bart ook al eerder tege leander had gespeeld en we dus nu iedereen tege iedereen had gespeeld van onze groep en ik de dag en de week ervoor ook inorm veel tege bart had gespeeld
    ik had ook voorgeslet aan hem da hij zoizo door ging gaan met 2-0 omdat hij een beter kans had dan ik in de top 4 wat ook gebleken is Razz
    maar goed we moeste onze tijd verdoen dus hebbe we toch maar gespeeld al dachtend da het 2-1 ging worde of meschien 2-0 of 1-2 voor mij omdat ik bart de week ervoor naar huis had gespeeld met heel heel veel overpoweren hij gisteren met moeite van mij had kunne winne een portje maar ik het andere portje zeker mijn revonge had om in beurt 3 17 of 19 damage te doen weet het niet meer presies bartzal da meschien nog wete of deedee want die wist het ook omdat we savonds nog 2 featche bij die zijn gaan halen en da ook gezegt hadde tege die
    maar niks bleek minder waar te zijn het eerste potje had bart nipt gewonne maar goed da was niet erg denk 2de potje dan winne we weer he maar da was echt verkeerd gedacht die speeld buurt 2 en buurt 3 een [urlhttp://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=49118]Flamebreak[/url] en beeste naar mijn graveyard stuurde metzijn eerste [urlhttp://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=49118]Flamebreak[/url] waren het 5 beesten van mij die weg waren en dan speel ik er weer 3 en dan moge die ook niet blijve liggen das toch vreed he niet Wink hij had mij totaal verast het wasecht als ik tege een ander deck speelde dan ik de afgelope 2 weken had gedaan echt grappig wehadde nog een derde portje gespeeld om te kijke hoe da nu kon en toen ik mijn hand raapte zij ik al van "bart dit portje wint ge nie meer" en heb hem toen ook maar weer op zijn doos gegeven Rolling Eyes
    conclusie bart ging door naar de top 4

    voor mij en leander was het wel wa balen da we alle 3 tege elkaar hebbe gespeeld gehad want anders hadde we heel waarschijnlijk met zen 3 in de top 4 gezeten want heb achteaf toen kevin met zijn aggro deckje verloren had tege pox ook ff kunne spelen en da had ik ook met 2-1 kunne winne zonder al te veel tegestand alleen zijn 2 Tarmogoyf wat teveel van het goede na mekaar als die mijn beeste plat burnt want ik had 1 Tarmogoyf kunne weg krijgen maar de 2de was er net iets teveel aan maar swat hebt er 2-1 van gewonne wat dus goed was vind ik

    het was dus een goede gezellige dag en bart heeft dus gewonne gehad en de prijs die hij heeft gekregen mag hij zelf vertelle bounce
    hoop da jullie het een leuk dagverslag vinde en dat die van bart en leander rap zulle volgen geek
    E-Talker
    E-Talker


    Aantal berichten : 150
    Leeftijd : 36
    Registration date : 04-11-07

    wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007 Empty Re: wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007

    Bericht  E-Talker zo nov 25, 2007 1:28 pm

    omdat er maar 12 man waren voel ik mij niet echt van mijn 'troon' gestoten tijs :p
    nuja niet dat ik ooit op een legacy-troon heb gezeten want Tim was altijd de beste van ons allemaal in legacy, ik had wel al betere resultaten gehaald

    iig buiten dat gezien, bart een dikke proficiat met uw eerste plaats!
    kga straks het verslag helemaal lezen heb dat nu raprap gedaan maar kga nu eerst verderleren Smile
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007 Empty Re: wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007

    Bericht  JTG wizard za dec 01, 2007 9:49 pm

    denk dat daar 12 man heeft gezet die toch zeker genoeg van hunzelf waren om van 30 tot 40 man in de top 8 te geraken en met een prijs naar huis te gaan Wink en zover dat ik weet gingen er ook een deel de dag erna naar het open nederlandse legacy kampionschap want er ware mensen die alleen engels of frans konde spreken dus dat was wel de moeite want het ware toch goede decks buite dat er geen goblins mee heeft gedaan voor de rest was het toch ferme tegestand Very Happy en werner ge had zelf nog gezelf nog gezecht dat bart zen burn u goblins burnt Wink en hij heeft nu de beste plaats vervoverd op een toernooi maar er kome er nog hopelijk gaan we dan met nog wa meer man kicke op het toernooi want we hebbe allemaal goed en leuke magic decks Twisted Evil en ik wil mijn elven meer en beter testen en er ook eerste plaatsen mee veroveren Smile
    E-Talker
    E-Talker


    Aantal berichten : 150
    Leeftijd : 36
    Registration date : 04-11-07

    wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007 Empty Re: wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007

    Bericht  E-Talker zo dec 02, 2007 1:56 pm

    ja ik wil ook nog wel eens een keer meegaan naar een toernooi met u allemaal, hopelijk een zo goedkoop en groot mogelijk toernooi Smile
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007 Empty Re: wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007

    Bericht  JTG wizard zo dec 02, 2007 4:38 pm

    awel dat kan Wink 22 december is er het open belgisch kampionschap in mol dat is dus zeer groot en als ge u op voorand inschrijft is het 9 euro vrij goedkoop dus en we hebbe allemaal coole decks dus tkan een leuke en zeer geslaagde dag worde dan Smile

    ps bij MTG toernooien & drafts staat meer over het belgische kampionschap van 22 december Wink
    E-Talker
    E-Talker


    Aantal berichten : 150
    Leeftijd : 36
    Registration date : 04-11-07

    wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007 Empty Re: wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007

    Bericht  E-Talker ma dec 03, 2007 7:25 pm

    ja maar ik ga dat wel niet in de blok doen tijs, die dag zal ik de hele dag aant leren zijn of iig toch een ferme planning hebben
    na de examens, wanneer ik terug een leven heb, wil ik dat wel doen
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007 Empty Re: wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007

    Bericht  JTG wizard do dec 06, 2007 4:32 pm

    ja ik geloof dat in februarie meschien ook weer een legacy toernooi in maastricht zou komen dus zulle we allemaal hopen he Very Happy

    Gesponsorde inhoud


    wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007 Empty Re: wedstrijdverslag legacy toernooi maastricht 23-11-2007

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 8:31 pm