Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

april 2024

madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
naruto Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
naruto Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
naruto Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
naruto Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
naruto Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
naruto Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
naruto Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
naruto Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
naruto Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Soortgelijke onderwerpen


5 plaatsers

    naruto

    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    naruto Empty naruto

    Bericht  JTG wizard zo dec 16, 2007 12:42 am

    ja iedereen kent naruto nu wel denk ik zo of in ieder geval ge het er wel al eens van gehoord Wink

    er zijn 2 series van naruto die elkaar opvolgen
    Arrow Arrow naruto episodes Smile
    Arrow naruto shippuuden episodes Smile

    naruto Naruto_everyone_wallpaper

    zal eerst en voor al voor de mense die de serie nog niet zo goed kenne ff een kleine inleiding geven Wink

    naruto Equipe-naruto

    Naruto is een anime (japanse tekenfilm) gemaakt door TV Tokyo, een maatschappij die al veel meer animes op zijn naam heeft staan. De anime is zoals vaker gebaseerd op een stripverhaal genaamd de manga. De serie is op dit moment nog bezig, maar hoe lang het nog door zal gaan is (nog) niet bekend.
    8 chakra gates

    naruto NARUTO-1

    De anime beschrijft het leven van een jonge shinobi (ninja) genaamd Naruto. 12 jaar geleden verscheen er een vosdemon met de naam Kyuubi. Deze demon heeft destijds vele shinobi vermoord en het scheelde niet veel of hij had het hele dorp verwoest. De leider van dat dorp, de Fourth Hokage, wist de demon te “sealen” in Naruto, die toen net geboren was. Omdat Naruto de Kyuubi in zich heeft moeten de volwassenen die de ramp hebben overleefd niets van hem hebben en geven dit ook door aan hun kinderen, waardoor Naruto een erg eenzame jeugd heeft gehad, helemaal omdat zijn ouders overleden zijn. Hij is ook niet erg sterk als shinobi, en om aandacht te krijgen haalt hij altijd streken uit omdat hij dat niet kan door speciaal te zijn. Wanneer Naruto na een paar jaar zakken eindelijk slaagt voor zijn examen krijgt hij echter twee teamgenoten. Eerst kan hij totaal niet met ze opschieten, maar na verloop van tijd gaan ze hem een beetje respecteren.

    Naruto heeft in zijn leven één droom, namelijk Hokage worden en door iedereen gerespecteerd te worden. Om dit te bereiken doet hij werkelijk alles, dit is ook het enige wat hem voortdreef in zijn jeugd.

    naruto >
    In de wereld van de shinobi zijn er drie verschillende vechtstijlen: Taijutsu (hand-to-hand), Ninjutsu (Ninja-techniques) en Genjutsu (Ilusionary-techniques). Voor Ninjutsu en Genjutsu heb je chakra nodig, een soort energie die je krijgt door het omzetten van stamina, je levensenergie. Als je genoeg chakra hebt kan je bepaalde jutsu’s doen, voor sommige heb je veel nodig voor andere weinig. Dit zijn aanvallen die worden voortgebracht door je chakra, deze variëren van jezelf repliceren tot vuur spugen tot een gigantisch beest oproepen. Voor Taijutsu is het iets anders, hier heb je wel een beetje chakra nodig, maar het draait grotendeels om stamina. Hier vallen ook de gooiwapens onder, zoals werpsterren- (shuriken) of messen (kunai).

    naruto Kyuubi_Naruto2

    en nu kunne we volop onze bedenkingen geven bij de serie en waar we nu zitte en da is naruto shippuuden episode 39 en ik vind het toch nog een serieuse ommezwaai da de spion(ken zen naam niet) is overgelopen naar Orochimaru Neutral
    maar ik ben benieuwd naar het gevegt dat er gaat kome nu en ik vond het wel intersenat op het einde na het aftitel liedje (of hoe ge het ook wild noemen) da stuk van naruto wa ze late kijken van volgende week dat naruto de demon fox cloak heeft met 4 teals ik hoop da ze er niet meteen zoon stikker op plakken lijk Kakashi gedaan heeft toen naruto de laatste keer zen demon fox cloak kreef en toen had die nog maar 3 teals hoop da ze naruto nu eens laate doorvechten met zijn cloak en al zen teals Twisted Evil of wa denkt de rest ervan ? ben echt benieuwd naar de volgende aflevering Razz en het is een dubbele volgende week Very Happy

    naruto 176_naruto
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  JTG wizard vr dec 21, 2007 8:46 pm

    vandaag het vervolg Razz ik hoop da die schiek wordt wat vind de rest van de aflevering Question Question
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  JTG wizard vr maa 21, 2008 3:48 pm

    en wat vinde de mensen van de vordering van naruto Question ik vond de vorige aflevering minder maar hoop dat er vandaag weer een pittig gevecht bij zit Razz
    leander?
    leander?


    Aantal berichten : 188
    Leeftijd : 33
    Woonplaats : Ophoven
    Registration date : 07-11-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  leander? ma maa 24, 2008 7:31 pm

    Kan iemand mij mss vertellen waar ik de eerste afleveringen van naruto kan vinden?

    Thanks
    avatar
    Browncoat
    Admin


    Aantal berichten : 719
    Woonplaats : Serenity
    Registration date : 04-11-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  Browncoat di maa 25, 2008 5:37 am

    Leander probeer eens op youtube of andere streaming sites, moest het zijn dat het n eit lukt dan laat mij iets weten ik heb de episodes op CD.
    charles
    charles


    Aantal berichten : 801
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : dustbowl
    Registration date : 03-11-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  charles di maa 25, 2008 12:42 pm

    TIP VOOR ALLEN.

    STOP WATHCING AFTER TIME SKIP.
    it only goes downhill from there.
    even manga wise Sad
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  JTG wizard vr maa 28, 2008 12:07 am

    leander ik het de eerste 25 afleveringen op dvd staan Razz
    ik zal u die meepakken en heeft iemand anders ook nog de afleveringen op een dvd staan Question
    want ik wil al de afleveringen toch op een dvd zette en dan kan ik die kopieren Razz
    lordbart
    lordbart


    Aantal berichten : 90
    Registration date : 04-11-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  lordbart vr maa 28, 2008 8:56 pm

    ik heb episode #1 tot #263 op 10 dvd s staan
    de 1 ste dvd is 1-25 das juist hetzelfde als die dvd wat gij hebt.
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  JTG wizard za maa 29, 2008 1:31 am

    nice die wil ik wel kopieren als da mag of dat gij ze kopiert en ik u achteraf gewoon 9 dvds terug geef
    avatar
    Browncoat
    Admin


    Aantal berichten : 719
    Woonplaats : Serenity
    Registration date : 04-11-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  Browncoat za maa 29, 2008 6:49 am

    WOW dude, ik is uw dvds geven! (/maasmekka accent)
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  JTG wizard vr mei 16, 2008 3:17 pm

    en wat vonde we van de episode van deze week ik vond het net iets minder omdat er veel rond de pot werdt gedraaid naar mijn mening of zie ik het verkeerd Question

    ps bart hoe zit het met mijn dvd's Razz
    lordbart
    lordbart


    Aantal berichten : 90
    Registration date : 04-11-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  lordbart vr mei 16, 2008 4:12 pm

    ik heb de meeste dvds al gecopieert
    moet ik dvd 1 (episode 1-25) ook kopieren of hebt ge die al Question
    want ik had die ooit van u of van deedee geleend om te kopieren
    avatar
    Browncoat
    Admin


    Aantal berichten : 719
    Woonplaats : Serenity
    Registration date : 04-11-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  Browncoat vr mei 16, 2008 7:07 pm

    EARTH element for the win!

    perfect gewoon!
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  JTG wizard vr mei 16, 2008 8:31 pm

    ja da was ook een van de weinige vette dingen dat die die balken summende en zo eruit kon springen Razz
    en die had ook een snelle reactie om die kerel vast te klemmen met zijn wood Razz maar die had da wel rap geforceerd moet ik zegge Neutral
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  JTG wizard vr mei 23, 2008 2:55 pm

    ik moet zegge ik heb de episode van deze week gezien en vond het best wel cool Cool
    alleen snap ik nog net niet waarom die vrouw blijkbaar al de elements bezit Rolling Eyes
    charles
    charles


    Aantal berichten : 801
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : dustbowl
    Registration date : 03-11-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  charles za mei 24, 2008 1:24 pm

    JTG wizard schreef:ik moet zegge ik heb de episode van deze week gezien en vond het best wel cool Cool
    alleen snap ik nog net niet waarom die vrouw blijkbaar al de elements bezit Rolling Eyes

    een ninja kan altijd ALLE elementen aanleren, MAAR het is dat niet aangeraden.
    elke persoon heeft 1 bepaald type.
    fire, water, earth, lightning, wind.
    alle jutsu's van dat type worden verstrekt als de gebruiker ook van dat type is.

    Voorbeeld, chidori van sasuke and kakashi.

    sasuke is een fire type
    kakashi is een lightning type
    hence kakashi's chidori zal ALTIJD sterker zijn dan die van sasuke.

    meestal leren ninja's aleen jutsu's aan van hun eigen type en nemen dan een tweede support element daarbij.

    sommige zijn geboren met DUAL elemental types. deze zijn in staat extra elemental types te maken.
    voorbeeld: Haku en yamoto.
    haku: wind + water = ice
    yamoto = earth + water = wood.

    sommige ninja's nemen het opzich op om meerdere elementals te leren ook al is dat moeilijk.
    vorbeeld kakashi. wie constant jutsu's kopieërd.

    maar meestal als iemand meer dan 2 elementen begint te gebruiken DALEN die sterk in kracht en stijgen die in jutsu kost.

    uitleg gekregen van kakashi zelve in manga.


    ps: er is 1 geval die alle elementen kon wielden EN combineren zodat deze ook wood en ice en andere elementals konden maken. Maar dat is de drager van de 5 tails demon spirit.
    en dat is een oudere man.


    edit: kheb ff die aflevering gezien uit nieuwsgierigheid en ik ka nu al zeggen dat zij pretty much een sissie is op gebied van elemental jutsu's.

    en die EARTH kerel.
    wll thats earth elemental for ya. overpowerd but critically weak against lightning.
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  JTG wizard zo mei 25, 2008 1:19 am

    bedankt voor de deftige uitleg karel Razz
    en da had ik wel al gedacht da die kerel met zijn earth het moeilijk zou hebben tegen lightning da was bena te raden nu er ineens allemaal lightning opduikt Razz
    en die vrouw ja bu tlijkt heftig Razz en we zulle zien hoe het verloopt he Cool
    charles
    charles


    Aantal berichten : 801
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : dustbowl
    Registration date : 03-11-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  charles ma mei 26, 2008 12:09 pm

    JTG wizard schreef:bedankt voor de deftige uitleg karel Razz
    en da had ik wel al gedacht da die kerel met zijn earth het moeilijk zou hebben tegen lightning da was bena te raden nu er ineens allemaal lightning opduikt Razz
    en die vrouw ja bu tlijkt heftig Razz en we zulle zien hoe het verloopt he Cool

    kheb gemerkt dat die Kerel de zelfde stoneskin gebruikt als in de manga, (you'll see it soon enough) toffe jutsu.
    DEf + str WAY up, SPEED way down.

    ook is die vrouw nogal redelijk zwak met haar jutsu's tegen naruto, die lightning zou naruto makkelijk uitgeshakeld moeten hebben. tlijkt net of het nauwlijks dammage doet.
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  JTG wizard ma feb 01, 2010 6:17 pm

    voor zij die 6 tails in actie willen zien zou ik aanraden vanaf episode 145 te kijken van naruto omdat 6 tails niet in de manga echt voorkomt tot nu toe Wink

    naruto Jincuriki
    charles
    charles


    Aantal berichten : 801
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : dustbowl
    Registration date : 03-11-07

    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  charles di feb 02, 2010 12:06 am

    ik zal eens kijken zodra mijn limiet terug ge-reset is.

    Gesponsorde inhoud


    naruto Empty Re: naruto

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr apr 19, 2024 7:07 pm