Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

mei 2024

madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
[Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
[Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
[Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
[Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
[Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
[Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
[Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
[Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
[Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


3 plaatsers

    [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro

    avatar
    Browncoat
    Admin


    Aantal berichten : 719
    Woonplaats : Serenity
    Registration date : 04-11-07

    [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Empty [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro

    Bericht  Browncoat ma maa 24, 2008 8:53 pm

    18 Swamp - DUH!


    4 Dark Ritual - DUH!
    4 Darkness

    3 Bad Moon
    3 No Mercy
    3 Phyrexian Arena
    4 Chime of Night
    2 Strength of Lunacy
    4 Unholy Strength - DUH!

    4 Nightshade Stinger
    3 Dauthi Slayer
    4 Ogre Marauder
    2 Sorceress Queen
    2 Korlash, Heir to Blackblade
    3 Tombstalker

    Lands: 18, Spells: 27, Crt: 18; totaal: 63


    Deze deck heb ik tot Nightmares Evermore gedoopt omwille van het "nightmare" effect dat al sinds Alpha mee gaat. Tis ook een knipoog naar een liedje van Skyfire "Nightmares Nevermore".

    Deck concept is again simple, casual aggro met enkel en alleen zwart. Geen messing about just plain and simple kontschopperij waar zelfs de notenschopper trots op mag zijn!

    Enige opmerkingen over card keuzen is altijd zeer welkom!


    Laatst aangepast door Browncoat op do maa 27, 2008 7:23 am; in totaal 2 keer bewerkt
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Empty Re: [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro

    Bericht  JTG wizard ma maa 24, 2008 9:37 pm

    ja het ziet er leuk uit heb er nog niet echt tegen gespeeld buite eens een multiplayer Razz
    maar omdat het een mono black deck is, is het misschien handig om lake of the dead te spelen het is een leuke kaart versneld u mana inorm maar het heeft wel soms een nadeel als ge te wijning land speeld
    als ge het overweegt zodat ge u dikkere kaarten rapper kunt spelen zou ik wel de 4x Barren Moor eruit hallen en vervangen door swamps als ge merkt dat ge nadien te wijning swamps raapt

    en het is barren moor inplaats barren moon Wink
    avatar
    Browncoat
    Admin


    Aantal berichten : 719
    Woonplaats : Serenity
    Registration date : 04-11-07

    [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Empty Re: [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro

    Bericht  Browncoat ma maa 24, 2008 9:47 pm

    Barren mooR is dan ook voor cycle eerst.

    En aangezien deze deck vandaag gemaakt is moet ik hem eerst testen eh :p Mogelijk dat ik lake of the dead er in gebruik.
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Empty Re: [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro

    Bericht  JTG wizard ma maa 24, 2008 9:57 pm

    a dan is het niet het zelfde deck als toen bij de mulltiplayer bij johnny Smile had gedacht van wel maar het lijkt er dan toch op
    leander?
    leander?


    Aantal berichten : 188
    Leeftijd : 33
    Woonplaats : Ophoven
    Registration date : 07-11-07

    [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Empty Re: [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro

    Bericht  leander? ma maa 24, 2008 11:13 pm

    Mss is Sarcomancy [ http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=4683 ] / Carnophage [ http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=6079 ] wat?
    Ze doen allebei ongeveer hetzelfde, alleen doet mancy pijn zolang je het beestje niet hebt en phage zolang je hem wel hebt Wink (mancy voel je trouwens ook niet als je nog een andere zombie hebt liggen)
    Het zijn in elk geval wel gewoon 2/2 mannen voor B.
    avatar
    Browncoat
    Admin


    Aantal berichten : 719
    Woonplaats : Serenity
    Registration date : 04-11-07

    [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Empty Re: [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro

    Bericht  Browncoat ma maa 24, 2008 11:45 pm

    thx leander maar ik denk dat zwart ondertussen al vele bettere creatures heeft dan sacromancy en die dmg'ing zombie.
    avatar
    Browncoat
    Admin


    Aantal berichten : 719
    Woonplaats : Serenity
    Registration date : 04-11-07

    [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Empty Re: [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro

    Bericht  Browncoat do maa 27, 2008 7:22 am

    Kheb hem paar dagen geleden getest op magicworkstation tegen Karel en ik moet zeggen hij bolt goed.

    Ass Kickin goodness Smile
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Empty Re: [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro

    Bericht  JTG wizard vr maa 28, 2008 12:03 am

    ja het ziet er inderdaat nice uit en ik wil er ook wel eens tegen spelen en ik zie dat ge de Barren Moor er uit hebt gehaald
    bolde het niet helemaal ermee of hoe komt het Question (wel ff handig om te weten)

    Gesponsorde inhoud


    [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro Empty Re: [Casual] Nightmares Evermore - Mono Black Aggro

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu zo mei 19, 2024 5:21 pm