Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

mei 2024

madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
Bennep's retro sci-fi movie night Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
Bennep's retro sci-fi movie night Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
Bennep's retro sci-fi movie night Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
Bennep's retro sci-fi movie night Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
Bennep's retro sci-fi movie night Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
Bennep's retro sci-fi movie night Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
Bennep's retro sci-fi movie night Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
Bennep's retro sci-fi movie night Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
Bennep's retro sci-fi movie night Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Soortgelijke onderwerpen


+3
Thomysega
charles
Bennep
7 plaatsers

    Bennep's retro sci-fi movie night

    Bennep
    Bennep


    Aantal berichten : 322
    Leeftijd : 37
    Woonplaats : Elen
    Registration date : 04-11-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Bennep vr jul 24, 2009 12:22 pm

    Yu de manne!

    Het is weer effekes geleden sinds de laatste movie night (kgeloof dat ik er toen ook niet kon bijzijn) dus: Bennep's retro sci-fi movie night! (I don't care if the name isn't accurate, it sounds cool Razz)

    Ik wou deze in begin augustus zetten, ma kzou nog enkele dingen willen weten: tot wanneer heeft iedereen verlof? Gaan er nog vele mensen op vakantie in begin van augustus? Kan iedereen tijdens de eerste 2 weken? Is er een lokatie bij de hand? (bij mij thuis kan het wel, maar met de ouders thuis met het gehoor van een vleermuis denkik niet dat het zo aangenaam is).

    Ik heb al enkele films bij de hand, maar als iemand van een film zegt: die wil ik echt op de movie night hebben, posten maar! Kzal dan ook es kijken voor die te downloaden als ge em niet hebt

    So far:

    Forbidden Planet (1956) http://www.imdb.com/title/tt0049223/
    Flash Gordon (1980) http://www.imdb.com/title/tt0080745/
    charles
    charles


    Aantal berichten : 801
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : dustbowl
    Registration date : 03-11-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  charles vr jul 24, 2009 5:27 pm

    the day the earth stood still.(the original)
    granted i got this one from deedee.
    but i'll post this one till i can find a better one.
    Thomysega
    Thomysega


    Aantal berichten : 235
    Registration date : 08-12-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Thomysega vr jul 24, 2009 6:39 pm

    Nice Bennep, origineel idee Smile
    Ben blij dat er weer eens door iemand initiatief word genomen om iets te organizeren.
    Ik wil wel participaten aan het event, mocht ge een locatie zoeken, bij mij thuis kan het altijd mits op voorand afgesproken.
    Helaas heb ik niet direkt oude scifi films liggen maar kan eens kijken. Anyway i'm looking forward to it, go bennep!
    charles
    charles


    Aantal berichten : 801
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : dustbowl
    Registration date : 03-11-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  charles vr jul 24, 2009 6:51 pm

    Thomas schreef:Nice Bennep, origineel idee Smile
    Ben blij dat er weer eens door iemand initiatief word genomen om iets te organizeren.
    Ik wil wel participaten aan het event, mocht ge een locatie zoeken, bij mij thuis kan het altijd mits op voorand afgesproken.
    Helaas heb ik niet direkt oude scifi films liggen maar kan eens kijken. Anyway i'm looking forward to it, go bennep!
    johnny proposed a normal movie night aswell!
    Thomysega
    Thomysega


    Aantal berichten : 235
    Registration date : 08-12-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Thomysega vr jul 24, 2009 8:08 pm

    i know, daarbij ik wou hem daarover wel zelf aanspreken daarover.
    Daarbij bennep heeft al concrete ideeen, welke films, het genre, eventuele datum.
    Again, ik wil niemand hier meer credit geven dan dat hij of zij verdient.
    Iedereen die zich wil inzetten voor een bepaald event te organiseren you have my thx and support Smile
    Ik dacht dat ge me hierin beter zou kennen Karel, but nvm.
    Bennep
    Bennep


    Aantal berichten : 322
    Leeftijd : 37
    Woonplaats : Elen
    Registration date : 04-11-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Bennep do jul 30, 2009 3:23 pm

    Kzou het wat concreter willen maken: Thomas, mag het bij u doorgaan op zaterdag 8 augustus? Ik kan m'n laptop en tv-kabel meepakken, dus als ge een film hebt die ge denkt dat wel goed is voor zo'n avond: op USB en meepakken!
    Ik wil beginnen met de eerste film om 16u. Na de film was ik van plan om naar de Esso te rijden (of andere voorstellen ook welkom) om enkele pizza's te gaan halen maar kmoet wel weten hoeveel man meegaat voor de prijs dan.
    Voor tijdens de films wou ik bij de aldi/colruyt langsgaan (voor de movienight natuurlijk) om een hele bende chips & drank te gaan halen, maar hierbij he bik een probleem: ik weet niet hoeveel voor hoeveel man, heeft iemand een suggestie?
    Als deze vragen beantwoord zijn, zou ik een prijsje willen opstellen (voor de drank & eten, en eventueel compensatie voor Thomas).

    Kga hier ook nog vragen: maar kzou ook willen vragen aan iemand dat em het es vraagt de vrijdag waar iedereen bij is: Gaat dat voor iedereen, de zaterdag 8 augustus?

    Aangezien ik er helaas deze vrijdag er niet bij ga zijn: zou iemand zo aardig willen zijn deze vragen es te stellen aan aanwezig JTG-personeel deze vrijdag? Velen dank!

    Btw: kheb nog enkele voorstellen gehoord van mensen vorige vrijdag, ma kben ze al vergeten >< als ge ze hier es wilt posten Razz In the meanwhile stel ik de volgende film nog voor:

    Metropolis (1927) http://www.imdb.com/title/tt0017136/ (<= naar het schijnt de eerste sci-fi movie ever, daarom dat ik em erbij wil, om die ook es gezien te hebben ^^)
    avatar
    Browncoat
    Admin


    Aantal berichten : 719
    Woonplaats : Serenity
    Registration date : 04-11-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Browncoat do jul 30, 2009 5:03 pm

    Jihaaa note i too have some cool old and some hot new scifi movies to support ya theme night...

    also i vote 10€ upfront invite only :p
    lordbart
    lordbart


    Aantal berichten : 90
    Registration date : 04-11-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  lordbart do jul 30, 2009 5:56 pm

    echt wel cool een retro sci-fi avond.
    daar wil ik wel naartoe komen en ook de datum is voor mij ok
    Thomysega
    Thomysega


    Aantal berichten : 235
    Registration date : 08-12-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Thomysega vr jul 31, 2009 8:46 pm

    Ik heb het gevraagd hier, tis in orde het kan hier doorgaan. Smile
    Trouwens ik kan films afspelen via mijn xbox, kmoet gewoon een usb stick hebben met de filmbestanden erop dus dat maakt het mss makkelijker voor u Bennep Smile
    In verband met food, de esso is een goed idee. Ik wou eventueel ook nog voorstellen om kebap te gaan uithalen.
    Het enige waar ik wel nog vragen bij heb is het aantal personen wat gaan komen voor zitplaatsen te voorzien naarmate dat het mogelijk is.
    I'm looking forward to it, retro sci fi movienight yay!
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  JTG wizard ma aug 03, 2009 7:45 pm

    ik heb mijn uren na gekeken en ik moet zaterdag werken van 13.45 tot 20.00 uur dat betekent da ik pas rond 21.30 in dilsen ben en da ik rond 22.OO bij thomas kan zijn. hopelijk kan ik dan nog de laatste film mee pikken of tot hoelaat gaat deze movie night door Question want wil echt wel komen maar uren zijn wa minder de 8ste dus ik ga pas rond 22.00 daar zijn.
    Thomysega
    Thomysega


    Aantal berichten : 235
    Registration date : 08-12-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Thomysega ma aug 03, 2009 11:30 pm

    Nja pak dat om rond 22u - 23u ten laatste nog een film word bekeken, zodat het niet telaat word en ik achteraf geen klachten heb van ouders
    btw, voor food en snacks, wat word het nu, kebab of pizza of?
    Bennep
    Bennep


    Aantal berichten : 322
    Leeftijd : 37
    Woonplaats : Elen
    Registration date : 04-11-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Bennep di aug 04, 2009 7:46 pm

    Ik wou dan van iedereen €10 vragen om mee te pakken zodat we zeker genoeg geld hebben voor beiden de snacks en de pizza (twordt pizza dus). Het overblijvende geld wordt achteraf weer verdeeld.

    Kzou wel willen weten wie er allemaal komt, zodat ik zicht heb hoeveel chips ik moet meepakken. Kan iedereen zich in dit thread inschrijven plx?
    avatar
    Browncoat
    Admin


    Aantal berichten : 719
    Woonplaats : Serenity
    Registration date : 04-11-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Browncoat di aug 04, 2009 7:56 pm

    *DeeDee schrijft zich in*

    Ensign D reporting for duty!
    Combadge & phaser prepped!

    Ready when you are capt'n!
    avatar
    Wild Researcher


    Aantal berichten : 190
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : Daar -->
    Registration date : 04-11-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Wild Researcher di aug 04, 2009 8:14 pm

    Ik zal er zijn!
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  JTG wizard di aug 04, 2009 9:07 pm

    ik zal er zijn voor de laatste film weliswaar maar ik zal er zijn.

    vanaf 22 zal ik dus bij jullie zijn.
    lordbart
    lordbart


    Aantal berichten : 90
    Registration date : 04-11-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  lordbart wo aug 05, 2009 7:21 pm

    OK, ik zal er ook zijn !
    avatar
    Guest
    Gast


    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Guest do aug 06, 2009 3:58 pm

    count me in aswell^^
    kweet wel niet of ik 4uur haal wss tusse 6.30-7.30 dat ik aanwezig kan zijn en ik neem dan 10 euro mee voor drank eten en shizzle
    alé als er nog plaats is natuurlijk
    Bennep
    Bennep


    Aantal berichten : 322
    Leeftijd : 37
    Woonplaats : Elen
    Registration date : 04-11-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Bennep zo aug 09, 2009 3:23 pm

    Aangezien de movienight positief werd onthaald door iedereen, en omdat we nog enkele films in dit genre over hebben gaat er een vervolg komen op Bennep's Retro Sci-Fi Movie Night! Dit zal waarschijnlijk wel pas in september/oktober plaatsvinden. But untill then, stay tuned!

    To be continued...
    Thomysega
    Thomysega


    Aantal berichten : 235
    Registration date : 08-12-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Thomysega zo aug 09, 2009 9:56 pm

    De movienight was voor mij persoonlijk zeer goed geslaagd. Thx to everyone who helped organising this cool event. Smile
    Ik kijk al uit naar het vervolg. Until than .... FLASH!!! Razz
    Bennep
    Bennep


    Aantal berichten : 322
    Leeftijd : 37
    Woonplaats : Elen
    Registration date : 04-11-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Bennep za nov 14, 2009 3:10 pm

    Yu de manne

    Twas vorige week wat onofficieel afgesproken van m'n sci-fi movie night, en dat die dezenavond zou gedaan worden. Gisteren werd er ook even vlug tussendoor wat over gezegd ma neit echt veel concreets. Ma aangezien ik het een movienight wou maken zoals de vorige keer met minstens 3 films, en nog eten tussendoor en stuffs vind ik het geen goed idee om het nu effe vlug-vlug te doen, + mensen die plannen hebben gemaakt voor vandaag kunnen dan niet meedoen. Ik heb er deze week ook niks aan gedaan (kmoet sommige sociaal-leven opofferingen doen om mijn school leven terug in orde te brengen ><)
    Dus ik ga er een datum op plakken nu. Ik ga wat mensen moeten teleurstellen, want het is een datum na mijn examens (maar aangezien ik mijn examenrooster nog niet heb ga ik even 2 data aangeven, en wanneer ik mijn examenrooster heb zal ik de datum definitief vastleggen).
    Voorlopige data:
    -23/01/10
    -31/01/10

    Als ge wilt komen, hou deze data dan vrij.
    Ik zou dan ook de discussie over de plaats willen op gang brengen. Het kan bij mij doorgaan, en ik zal zien of ik m'n ouders het huis kan uitjagen, maar reken daar maar niet teveel op. Ik heb plaats voor een ~8-9 man ongeveer. Maar mijn ouders (althans, mijn moeder) heeft de oren van een vleermuis dus het zal na 22.00 niet te luid kunnen gaan... Ik sta wel nog open voor andere plekken met meer plaats of andere voordelen.

    Qua films: ik heb er momenteel 3 in gedachten waarvan ik er 2 heb, maar kzou eventueel nog een 4e of zelfs een 5e kunnen klaarleggen, daarover kan ook gediscusieerd worden, als iemand goeie ideeën heeft. Momenteel zien de films er zo uit:

    -Star Trek (een ouwe, niet die nieuwe, noch die van Star Trek The Next Generation ofzo, dus echt oldskool)
    -Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back (1980)
    -Metropolis (1927)
    -Ghostbusters (1984)
    -...

    En ik bied mijn laatste excuses aan vanwege het vele uitstellen van de movie night, maar nu em definitief is vastgelegd, ga ik er niet meer onderuit kruipen!

    Posten maar!
    avatar
    Browncoat
    Admin


    Aantal berichten : 719
    Woonplaats : Serenity
    Registration date : 04-11-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Browncoat za nov 14, 2009 3:18 pm

    Ik ben om heel eerlijk te zijn best wel teleurgestelt over het feit hoe dit nu geregelt word als ook hoe blijkbaar anderen weer eens 0% inzet tonen ivm concrete planne helpen te maken.

    Bennep dit is niet alleen naar u gericht hoor ook de andere treffe schuld inclusief mijzelf. Blijkbaar zijn er hier teveel die liever hebben dat andere het weer voor hun doen en naderhand afkomen met "ik kon niet komen".

    Er is dus vanavond WEER niks te doen...en ik vin dat dit teveel gebeurt, iedereen zegt wel dat dit hun zeer nauw aant hart ligt maar de laaste weken zijn er meer dagen met "niks" dan "iets".

    ik persoonlijk begin dit een bitje beu te worden.

    Voor vanavond heb ik enkele films die eventueel bekeken kunnen worden.


    *edit* blijkbaar is er filmavond gepland bij johnny. aangezien het geen scifi avond is zal ik films meepakke.
    avatar
    Browncoat
    Admin


    Aantal berichten : 719
    Woonplaats : Serenity
    Registration date : 04-11-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Browncoat za nov 14, 2009 4:55 pm

    BENNEP put yer cell on!

    im trying to call you!!!
    avatar
    Browncoat
    Admin


    Aantal berichten : 719
    Woonplaats : Serenity
    Registration date : 04-11-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Browncoat vr nov 20, 2009 2:53 pm

    Scifi movie night 23 januari!
    avatar
    Guest
    Gast


    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Guest zo nov 22, 2009 3:50 pm

    ik zal aanwezig zijn op sci-fi movienight de 23ste januari^^
    dit is zeker,dus niet onder voorbehoud.dus er zal ook niks tussen kome:p
    Bennep
    Bennep


    Aantal berichten : 322
    Leeftijd : 37
    Woonplaats : Elen
    Registration date : 04-11-07

    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Bennep ma nov 23, 2009 2:07 am

    Effe ter verduidelijking: de 2 data (23 jan en 30 jan) zijn geen keuze voor jullie eh Razz Tis te zien wanneer ik gedaan heb met examens (examenrooster nog altijd niet online grrrr), en als het voor de 23e is dan gaat de movie night de 23e door, anders de 30e.

    Btw: Nog een filmpje om te consideren:
    Alien (1979)

    Gesponsorde inhoud


    Bennep's retro sci-fi movie night Empty Re: Bennep's retro sci-fi movie night

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 13, 2024 11:57 pm