Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

mei 2024

madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
morningtide Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
morningtide Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
morningtide Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
morningtide Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
morningtide Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
morningtide Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
morningtide Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
morningtide Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
morningtide Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Soortgelijke onderwerpen


    4 plaatsers

      morningtide

      JTG wizard
      JTG wizard
      Admin


      Aantal berichten : 1109
      Registration date : 20-10-07

      morningtide Empty morningtide

      Bericht  JTG wizard ma dec 17, 2007 9:03 pm

      ja mensen zoals sommige het al wete morningtide is en word het nieuwe en laatste reeks van het blok van lorwyn Smile

      morningtide Morningtide

      denk dat het weer een veelbelovend blok gaat worde waar leuke tribel decks mee kunne gemaakt worde en aanvullende kaarte voor de tribels die al zijn uitgekomen in lorwyn Laughing dus het is zeer leuk om te spelen en te draften Razz

      en er zijn al een paar kaarten bekend dus het wordt weer voor een deel onder ons toch de spoilers grondig bijhoude Very Happy
      de spoiler link hier staan er al 5 en de rest zal wel spoedig volgen Smile

      nog een paar belangrijke en leuke weetjes

      Release datum : 1 february 2008
      Prerelease events : 19-20 january 2008

      D-six gaat er mee stoppen en daar zal waarschijnlijk geen prerelease meer plaatsvinde ( en er zulle nu spulle goedkoop weggaan denk ik zo Laughing )

      en het symbool van de reeks natuurlijk Wink

      morningtide 1495

      ik had heel graag naar de prerelaese gegaan van morningtide in de oberonn maar het vald net in het midde van mijn 2 weken examen Sad Sad Sad
      dus ik moet nu al een deel mensen teleurstelle en zegge dat ik niet mee kan gaan naar de prerelaese Crying or Very sad Crying or Very sad
      ik had wel veel zin om te gaan ook om naar het belgische kampionschap legecy te gaan maar de examens steken er een stokje voor Crying or Very sad
      maar voor het volgende toernooi of prerelease zal ik zeker wel paraat staan als het niet tijdens of net voor de examen vald Sad

      wie is allemaal van plan om te gaan Question Question
      denk wel da er weer leuke kaartjes zulle tussen zitte Very Happy
      charles
      charles


      Aantal berichten : 801
      Leeftijd : 36
      Woonplaats : dustbowl
      Registration date : 03-11-07

      morningtide Empty Re: morningtide

      Bericht  charles di dec 18, 2007 4:18 pm

      IK WIL gaan, wie kan mij de data en uur stippen geven?
      avatar
      Guest
      Gast


      morningtide Empty Re: morningtide

      Bericht  Guest di dec 18, 2007 6:14 pm

      Ik wil desnoods wel ene dag opofferen voor u tijs om wat spelletjes te spelen met uw nieuwe kaarten en dan zeg ik gewoon dak een nieuweling ben (wat niet eens gelogen is) als ze zich afvragen waarom ik van die domme dingen doe. Maar als ge niet wilt dak u score erger maak in de world positie dan ga ik dat zeker niet doen, aan u de keuze.... (Ohja, di hele grapje wordt dan wel door u gesponsord :p)
      JTG wizard
      JTG wizard
      Admin


      Aantal berichten : 1109
      Registration date : 20-10-07

      morningtide Empty Re: morningtide

      Bericht  JTG wizard wo dec 19, 2007 9:06 pm

      oke de datums en de plaats van de prereleases in hasselt zijn ExclamationExclamation

      ArrowArrowdatum ArrowArrowArrow formaat playingArrowArrowArrowwinkel +straat
      Arrow 2008-01-19 ArrowArrowArrow Sealed ArrowArrowArrowArrow D-Six Kuringersteenweg 43
      Arrow 2008-01-20 ArrowArrowArrow Sealed ArrowArrowArrowArrow Oberonn Kempische steenweg 27/1

      en blijkbaar geeft de d-six in hasselt toch nog een prerelease van morningtide Smile

      en ik denk dat de volgende kaarte wel eens een kans hebbe om al gehypt te worde
      maar die stier vind ik toch nog de beste Razz als die een paar beurte kan blijve ligge Razz
      :arrow:Preeminent Captain
      :arrow:Taurean Mauler
      charles
      charles


      Aantal berichten : 801
      Leeftijd : 36
      Woonplaats : dustbowl
      Registration date : 03-11-07

      morningtide Empty Re: morningtide

      Bericht  charles do dec 20, 2007 4:16 pm

      W00TNESS TO THE POWER OF UNLIMMETED!!!!
      JTG wizard
      JTG wizard
      Admin


      Aantal berichten : 1109
      Registration date : 20-10-07

      morningtide Empty Re: morningtide

      Bericht  JTG wizard ma dec 31, 2007 4:01 pm

      denk dat deze kaarten ook nog wel inorm leuk zijn vooral die elf kaart die komt in mijn elven rage deck denk dat elven inorm gaan opzette in legecy met de laatste 2 blocks denk ik zo zijn inorm goede elven bij gekome Razz

      Sage of Fables

      dit in een elven deck is echt niet te doen dit is gewoon totale over runfree 2/2 wolf tokens slik zou ik al zegge
      Wolf-Skull Shaman

      en door of destinies de nieuwe Coat of Arms maar daar is nog geen plaatje van bekent

      Door of Destinies 4
      Artifact Rare
      As Door of Destinies comes into play, choose a creature type.
      Whenever you play a spell of that type, put a charge counter on Door of Destinies.
      Creatures you control of that type get +1/+1 for each charge counter on Door of Destinies.
      lordbart
      lordbart


      Aantal berichten : 90
      Registration date : 04-11-07

      morningtide Empty Re: morningtide

      Bericht  lordbart ma dec 31, 2007 7:10 pm

      waarschijnlijk zit iedereen in de spoiler te zoeken naar nieuwe superlegacy kaarten als tarmagohf en thoughtsise
      ...
      behalve ik en tijs wij kijken als er nieuwe elfen zijn lol!
      die wolf skull shaman is wel goed , ge moet toch (in het begin van u buert) eerst u kaarten untapen dan komt de kinship abilaty en dan moet ge een kaart rapen Question
      effe voor zeker te zijn.
      JTG wizard
      JTG wizard
      Admin


      Aantal berichten : 1109
      Registration date : 20-10-07

      morningtide Empty Re: morningtide

      Bericht  JTG wizard ma dec 31, 2007 9:02 pm

      ja normaal wel eerst onttapt alles Arrow dan kinship abilaty en dan een kaart rapen Arrow elven en wolven storm Razz
      charles
      charles


      Aantal berichten : 801
      Leeftijd : 36
      Woonplaats : dustbowl
      Registration date : 03-11-07

      morningtide Empty Re: morningtide

      Bericht  charles di jan 01, 2008 1:58 pm

      ook handig te combineren met de lorwyn pre-release kaart niet?
      all wolves have death touch. Twisted Evil
      JTG wizard
      JTG wizard
      Admin


      Aantal berichten : 1109
      Registration date : 20-10-07

      morningtide Empty Re: morningtide

      Bericht  JTG wizard wo jan 02, 2008 12:42 pm

      ja mensen vandaag zijn er weer enkele nieuwe kaarten bij gekome en vind er wel 3 redelijk goede bij zitte maar die elf is weer inorm goed denk dat die wel heel wat aandacht gaat krijgen denk dat hij dark confidant wel kan evenaren Exclamation Exclamation al is 3 damage toch redelijk ... maar ge moogt zoeke wat ge wild Twisted Evil

      Maralen of the Mornsong

      wel een leuke kithekin Razz en niet duur kwa mana kost Cool

      Kinsbaile Borderguard

      wel een leuk landje voor een tribel deck aangezien het dan ook bonuse krijgt Razz

      Mutavault
      Land Rare
      {T}: Add 1 to your mana pool.
      1: Mutavault becomes a 2/2 creature with all creature types until end of turn. It's still a land.
      Some changelings born at Velis Vel never return, but their essence never leaves.
      Illus. Fred Fields
      lordbart
      lordbart


      Aantal berichten : 90
      Registration date : 04-11-07

      morningtide Empty Re: morningtide

      Bericht  lordbart wo jan 02, 2008 8:19 pm

      dat land lijkt wel op mishra's factory
      JTG wizard
      JTG wizard
      Admin


      Aantal berichten : 1109
      Registration date : 20-10-07

      morningtide Empty Re: morningtide

      Bericht  JTG wizard wo jan 02, 2008 8:53 pm

      nu ge het zegt Razz maar denk da hij toch minder blijft dan mishra's factory aangezien hij ook nog een tap abilerty heeft om zich sterker te maken of een ander mishra's factory maar deze is wel handig als ge tribel speeld en een +1/+1 krijgt daarvan of meerdere omdat hij alle creature types heeft Very Happy
      JTG wizard
      JTG wizard
      Admin


      Aantal berichten : 1109
      Registration date : 20-10-07

      morningtide Empty Re: morningtide

      Bericht  JTG wizard vr jan 04, 2008 12:41 pm

      ik denk dat deze kaart ook nog wel de moeite is Question Question zeker om een zwarte kaart te zijn Razz

      Bitterblossom 1b
      Tribal Enchantment - Faerie Rare
      At the beginning of your upkeep, lose 1 life and put a 1/1 black Faerie Rogue creature token with flying into play.
      Illus. Rebecca Guay
      JTG wizard
      JTG wizard
      Admin


      Aantal berichten : 1109
      Registration date : 20-10-07

      morningtide Empty Re: morningtide

      Bericht  JTG wizard ma jan 07, 2008 10:03 am

      denk dat dit ook wel weer een leuke kaart is Wink het is wel weer een goblin maar het heeft voor en nedelen de kaart maar ik vind hem toch wel de moeite waart meschien zelfs beter dan goblin ringleader lol!

      Sensation Gorger 1rr
      Creature - Goblin Shaman Rare
      Kinship - At the beginning of your upkeep, you may look at the top card of your library. If it shares a creature type with Sensation Gorger you may reveal it.
      If you do, each player discards his or her hand and draws four cards.
      “More. More. MORE!!” 2/2

      wat vind de rest van deze kaart ? het kan toch zeker de moeite zijn in een goblin deck en ge kunt de rest van de kaarte ook rapen dus wat bij goblin ringleader niet is want dan moogt ge enkel de goblins houde en ge moogt kieze als ge de abilety van Sensation Gorger gebruikt ja of nee plus het is natuurlijk ook nog eens handig als die andere maar dan 4 kaarte vast heeft of tege een counter deck die meestal meer dan 4 kaarte vast hebbe Question Question dus wa vinde we van deze kaart Question Question
      E-Talker
      E-Talker


      Aantal berichten : 150
      Leeftijd : 36
      Registration date : 04-11-07

      morningtide Empty Re: morningtide

      Bericht  E-Talker ma jan 07, 2008 6:56 pm

      zeker en vast NIET goed genoeg

      manakost = goed te doen
      at the beginning of your upkeep = te traag, het voordeel van ringleader [ http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=27664 ] is nl dat hij zn ding doet als hij in het spel komt.. dan is er niks meer aan te doen. Hij heeft haste en schopt dus onmiddelijk
      de ability zelf, ook minder... ja 4 kaarten rapen.. hand discarten? liever niet als ik net mn dikkertjes achterhou om met goblin lackey [ http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=9851 ] iets te forceren.

      edit: mijn uitleg was legacy gericht natuurlijk, voor T2 ziet ie er wel ok uit Smile
      charles
      charles


      Aantal berichten : 801
      Leeftijd : 36
      Woonplaats : dustbowl
      Registration date : 03-11-07

      morningtide Empty Re: morningtide

      Bericht  charles di jan 08, 2008 3:39 pm

      E-Talker schreef:zeker en vast NIET goed genoeg

      manakost = goed te doen
      at the beginning of your upkeep = te traag, het voordeel van ringleader [ http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=27664 ] is nl dat hij zn ding doet als hij in het spel komt.. dan is er niks meer aan te doen. Hij heeft haste en schopt dus onmiddelijk
      de ability zelf, ook minder... ja 4 kaarten rapen.. hand discarten? liever niet als ik net mn dikkertjes achterhou om met goblin lackey [ http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=9851 ] iets te forceren.

      edit: mijn uitleg was legacy gericht natuurlijk, voor T2 ziet ie er wel ok uit Smile

      BWAH ook T2 gericht heb ik mijn twijfels aan die goblin.
      dan zou ge een goblins deck moeten spelen in T2 waar in technisch gezien beurt 5 een zo goed als lege hand zou moeten hebben.
      JTG wizard
      JTG wizard
      Admin


      Aantal berichten : 1109
      Registration date : 20-10-07

      morningtide Empty Re: morningtide

      Bericht  JTG wizard di jan 08, 2008 11:21 pm

      daarvoor dient net die kaart voor nieuwe kaarten te rapen en te kunne spelen en hij is ene mana goedkoper dan ringleader plus het voordeel van hem is da ge het meerdere keren kunt doen en voor mij is 3 mana en 4 mana met hast het zelfde he ze kunne allebij pas in beurt 4 aanvalle en hun abilety gaat ook in beurt 4 dus denk toch da het een kaartje kan worde alleen voor legacy is die meschien minder maar voor T2 zeker niet denk ik zo want ge hoeft de abilety niet altijd te gebruiken he Wink

      Gesponsorde inhoud


      morningtide Empty Re: morningtide

      Bericht  Gesponsorde inhoud

        Soortgelijke onderwerpen

        -

        Het is nu ma mei 20, 2024 11:58 am