Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

mei 2024

madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Soortgelijke onderwerpen


    Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat

    avatar
    Wild Researcher


    Aantal berichten : 190
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : Daar -->
    Registration date : 04-11-07

    Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat Empty Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat

    Bericht  Wild Researcher za mei 10, 2008 1:44 am

    Deze post word in de toekomst vervangen door mijn background story.


    Laatst aangepast door Wild Researcher op za mei 10, 2008 8:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    avatar
    Wild Researcher


    Aantal berichten : 190
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : Daar -->
    Registration date : 04-11-07

    Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat Empty Re: Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat

    Bericht  Wild Researcher za mei 10, 2008 5:29 pm

    Session 10-05-2008

    Ik ging naar buiten, en zag een hoop mensen bij de kart staan. Ik dacht dat er wel wat mee was, toen ik er eerder die dag langsliep, en dus ging ik er maar eens dichterbij een kijkje nemen.
    Er was een hoop magie verwerkt in de wagen, en een paar sukkelaars waren op het magisch bed gaan zitten. er was nog een hoop magie in verwerkt, maar goed. Naar het schijnt heeft de eigenaar van die wagen nader kennis gemaakt met een trollock, en het was nodig om een magish artifact te halen. Het verbaasd me dat ze levend binnen waren gekomen, met al die magische vallen die waren achtergebleven.
    De magische urn die bruikbaar is om demonen op te roepen, of terug te sturen. De trollocks zaten daar waarschijnlijk achteraan.
    We zullen nu die urn naar de elven vervoeren, en om te voorkomen dat deze in de verkeerde handen valt, ga ik maar mee. Ook klinkt die beloning aantrekkelijk.
    avatar
    Wild Researcher


    Aantal berichten : 190
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : Daar -->
    Registration date : 04-11-07

    Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat Empty Re: Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat

    Bericht  Wild Researcher za mei 31, 2008 2:20 am

    Er waren enkele dagen rustig voorbij gegaan, overdag slapen, snachts de wacht houden.
    Tot we een keer stopte. Ik werd wakker omdat de paarden onrustig werden.
    Ik ging naar buiten, en had al snel door dat we door 2 insecten werden aangevallen, en later zelfs een 3de.
    Er lag een dood paard op de weg, dat schijnbaar behoorde aan een magier.
    Doordat ik vloog had ik weinig last van die beestjes, Hoewel ze toch aardig kunnen mikken met hun slijm...
    Nadat we ze hebben verslagen, hebben ik en Alex een kist uit een meertje gehaald, met een magisch slot. We wachten tot in bij de elven om ze te openen, het is schijnbaar redelijk krachtige magie.
    We slaan het kamp op, en ik neem de eerste wacht.
    De nieuwe neemt de 2de.

    Notes
    Ik was moe, had koppijn en kende m'n manneke niet goed. Mijn excuses aan de groep voor het laatste.
    Al bij al hebben we ons toch weer een 4 uur goed geamuzeert.
    avatar
    Wild Researcher


    Aantal berichten : 190
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : Daar -->
    Registration date : 04-11-07

    Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat Empty Re: Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat

    Bericht  Wild Researcher za jun 21, 2008 3:13 am

    Session 20-06-2008

    Ik werd wakkergeschud door rosco toen we bij een outpost van de elven kwamen. Nadat we onszelf moeten aanmelden, kwam ik tot de conclusie dat de o zo nobele elven minstens zo racistisch zijn als de meeste mensen....
    Terwijl zij de wagen en paarden inspecteerden, vroeg ik Elhkan om eens naar mijn zwaard te kijken. Hij zei dat hij iets van magische wapens afwist, maar kon me over dat zwaard niets meer vertellen. Hij was wel geďnteresseerd in Darkania, om de één of andere reden... Daar is misschien wel een munt uit te slaan door hem daarheen te voeren, We zien wel, en leven verder van dag tot dag.

    Eenmaal in de stad aangekomen, besloten we op weg te gaan naar de gouden boom (slaapplaats) toen een stel vervelende kinderen Elhkan lastig vielen. Met mijn overtuigingskracht, heb ik de meeste weg-gepraat, maar niet allemaal. Toen ik ze aanbood wat magie te laten zien, Werd ik meegenomen door drie elven guards. Schijnbaar is magie hier niet toegestaan, maar dat hadden ze wel even mogen zeggen.
    avatar
    Wild Researcher


    Aantal berichten : 190
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : Daar -->
    Registration date : 04-11-07

    Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat Empty Re: Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat

    Bericht  Wild Researcher vr aug 29, 2008 9:31 pm

    We gingen terug naar het paleis, samen met een flinke menigte. een ruwe bende, want sommige onder ons hebben een paar kleerscheuren opgelopen.
    Ik natuurlijk niet...
    De bewakers wouden ons eerst niet doorlaten, maar toen ze zagen dat alex een volledig intact paleis kleding droeg, wezen ze ons een achterduurtje.
    Hoe dan ook, eenmaal in het paleis hebben we onze nieuwe, goede, duure kleeding aangetrokken, en zijn we naar het feest gegaan.
    Het feest was wel de moeite, zeker met die groene drank, heerlijk, zo'n goede mead heb gedronken.

    Gesponsorde inhoud


    Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat Empty Re: Pyat Pree - Johnny - DM Browncoat

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu zo mei 19, 2024 7:39 pm