Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

mei 2024

madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
durngarth-jacky-dm deedee Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
durngarth-jacky-dm deedee Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
durngarth-jacky-dm deedee Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
durngarth-jacky-dm deedee Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
durngarth-jacky-dm deedee Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
durngarth-jacky-dm deedee Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
durngarth-jacky-dm deedee Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
durngarth-jacky-dm deedee Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
durngarth-jacky-dm deedee Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


    durngarth-jacky-dm deedee

    avatar
    Guest
    Gast


    durngarth-jacky-dm deedee Empty durngarth-jacky-dm deedee

    Bericht  Guest za mei 10, 2008 1:22 pm

    we hadden net een heftige strijd achter de rug in het dorp op korte afstand van de inn,the yellow apple.
    het was een verrassingsaanval.we hadden er ons totaal niet op verwacht.de wezens vielen gewoon binnen in de inn waar we ons toen bevonden.wezens waren groter dan xar,ze hadden precies de bek van een vogel en ze maakte een hals lawaai.de strijd duurde toch enige tijd en ging zelfs buiten de inn verder. er zijn helaas veel slachtoffers gevallen in deze strijd.waaronder de lord valdor die we moesten beschermen,xar is ook helaas heengegaan.ook xanafia en die kerel van empire die ik niet echt moet hebben,maar toch eigenlijk wel meeviel.uiteindelijk kregen we hulp van de plaatselijke guards en de wezens werden teruggedreven.hmm had ik teros maar bij me,extra hulp is altijd wel handig.misschien waren er dan minder slachtoffers gevallen.mja tis nu eenmaal gebeurd.met gebroken moraal keren we trug naar the yellow apple.daar werden we gelukkig goed ontvangen door de waard en iza.mja veel tijd om te rusten had ik niet echt.tuan had ons gevraagd om uit de caravan van lordvaldor iets belangrijks te halen.1st waren de guards van faldor er niet mee akkoord.maar goed dat ik nog mijn charmes heb,en heb ze kunne overhalen om ons toch de caravan te laten betreden.wat trouwens moeilijker is dan het daadwerkelijk leek.er waren een hele reeks van mechanisme dat we moesten omzeilen.die kleine roscotoblo of zoiets,kan zn naam nog niet goed schrijfe of spreken,offerde zich op om dat allemaal op te lossen.maar helaas stonden er vallen op de deur en hij kreeg toch schade te verduren.uiteindelijk zag thamior dat onder aan de deur een soort van sleutelgat zat.zucht,al dat werk voor niks.eenmaal binne ging het ook niet van een leie dakje.na vele pogingen van vallen en opstaan slaagde we er toch nog niet in.uiteindelijk kregen we hulp van 2 vreemdelingen.door hun hulp konden we het voorwerp verkrijgen.erna ging tuan ons het nut vertellen van deze urne,ja het was dus een urne,maar er zat dus niets in.wat we toen te horen kregen verbaasde ons allen.deze urne is een van de 3 voorwerpen wat ervoor kan zorgen om demonen op te roepen of te verdrijven.vele groepen zitten achter dit voorwerp aan,vooral evil guys.onze nieuwe taak is het brengen van deze urne naar de elven in het woud.het zal geen makkelijke taak worden ...
    avatar
    Guest
    Gast


    durngarth-jacky-dm deedee Empty Re: durngarth-jacky-dm deedee

    Bericht  Guest za mei 31, 2008 1:34 am

    dus daar waren we dan.op weg met 2 paarden, een kar en de mensen.het beloofde zeker geen alledaagse trektocht te worden.iedereen was zowat op zn hoede,behalve dan pyat.die weer es lag te maffe in de kar. ik had afspraken gemaakt met teros.hij zou overdag dan slapen.zodat onze groep dan niet al te fel opviel.en zo kon hij overdag dan rusten en snachts de w8 houden..
    paar dagen gingen voorbij.maar zonder enige weerstand,wat een verrassing is.wel een leuke,mij hoort ge niet klagen.mja,ik sprak dus te snel.er lag daar in een keer een dood paard op de weg.dat arm dier.de aaseters zaten er al op.de kleine vroeg dan of ik es een kijkje ging neme.dus ik ging dan maar.op het 1ste zicht was het niet echt duidelijk wat de doodsoorzaak van het paard was.ik zag geen tekenen van strijd of van externe verwondingen,buiten dan die wat de aaseters hadden aangericht.ik zei dat dan tege roscoe.maar hij was ontevreden over de info.zucht.dusja,ik nam dan maar een betere kijk.toen plots uit het niets,uit de grond een enorm insectachtige verscheen.het was wel duidelijk dat het vijandig was.iedereen zette de strijd in.ik veranderde me in een zwarte beer.en begon het beest aan te vallen. na verloop van tijd kwam er een 2de en zelfs een 3de opdage.na een toch wel lange strijd,waren de 3 beesten dood.ik nam een kijke in de maaginhoud vn een vn de beesten.kwas eig wel gefascineerd en ik was benieuwd naar wat ze zoal aten.helaas voor mij zat er zuur in de maag,hetzelfde zuur dat alexander over zich heen kreeg.en ik kreeg felle klappe.ik vond wel een steen in de maag.ik heb ook een fout begaan.ik was zo druk bezig met de insecten,en met het verzorgen van mn wondes dat ik vergat mee te helpen met het begraven van het paard dat gestorven was.zo een fout zal ik niet meer maken.het paard was blijkbaar van een zekere elkan ,een kerel die ons heeft geholpe in de strijd tegen de 3 insecten.zijn hulp was zeker welkom.alexander was zijn armor aan het wasen,er hing nog zuur op.toen hij plots een kist ontdekte,dat in het water lag.een stevige kist met een soort van codeslot op.tuan vertelde dat we het best met rust konde late tot in het elven dorp.waar we meer mogelijkheden hadden.ik bestudeerde de insecten nog beter en kwam tot e conclusie dat hun omhulsel gebruikt kon worden voor bepaalde doeleinden.dus we verwijderde alle stukken van alle 3 en waste ze 1st voordat we ze meenamen in onze kar.het begon donker te worden dus we besloten een kamp op te slaan.en zoals afgesproke kwam teros aan bij ons.hij mankeert gelukkig niks.kgaf hem wat fruit, ik weet dat hij voedsel genoeg kan krijge.můaar het is het gebaar dat telt.we communiceerde nog even,toen elkan ons onderbrak.hij deed nogal neerbuigend tegenover teros.hij noemde het een huisdier,op een belediggende toon.achja,hij zal zich wel bedenken.
    avatar
    Guest
    Gast


    durngarth-jacky-dm deedee Empty Re: durngarth-jacky-dm deedee

    Bericht  Guest ma jun 23, 2008 7:00 pm

    na nog een paar dagen gereisd te hebben kwamen we dus aan bij het alom bekende elvendorp,ofja dorp.de inkom om het zo maar te zeggen.ah ik herinner me nog het pad en het bos alsof het gisteren was.ik bracht een deel van mijn kinderjaren door hier in deze buurt.de belangrijkste regel herinnerde ik me nog: "verlaat het pad niet".
    elkan was weer eens aan het klagen en zagen over hoe crappy het hier wel niet is.kwerd het stilaan beu
    tuan leid ons de weg verder via het pad.op een bepaald moment kwamen we aan controlepost.daar vertrok net een caravan richting uit het bos.onze wagen werd grondig gecontroleerd,het duurde toch wel een tijdje voordat ze klaar waren.maar na de inspectie zag de kar er zo goed als nieuw uit.een paar vrienden vn tuan kwamen met hem praten.ik hoorde dat we juist op tijd waren,het jaarlijkse festival gaat vn start.aah dat is al zo lang geleden.ik verheug me er echt op.mss loop ik dan wel sylva tegen het lijf.een goede vriendin vanuit onze kinderjaren en van bij onze "training".ben benieuwd hoe haar technieken doorheen de jaren gegroeid zijn. het werd stilaan wat donkerer en de lichtjes kwamen tevoorschijn.dat uitzicht van het eindeloze pad met lichtjes.de meeste onder ons dacht dat elkan gekwas geworden omdat hij tege een vn de lichtjes aan het praten was.ik weet dat het wezens zijn,maar kgin dat niet uitleggen,ik genoot teveel vn het "uitlache" vn elkan door de groep.na nog even doorgewandeld te hebben kwamen we eindelijk aan in de grote stad.de poort opende zich.eenmaal in de stad merkte ik dat er tich niet veel verandert is,buiten het volk dan.ha ha bijna onmiddellijk werd elkan omgeven door kinderen.he twas een grappig zicht.pyat probeerde elkan te helpe om vn de kinderen af te kome en zei dat hij wel een tovertruc aan de kinderen kon laten zien.voor dat hij het zelfs kon kwamen er 2 personen tevoorschijn en namen hem mee.even later kregen we te horen dat hij in jail zat.dus voor dat we ook maar iets anders konden doen moesten we hem 1st gaan vrijspreken,zucht.hij werd zowiezo al niet echt vertrouwd en als tuan er niet was geweest mocht hij zeker de stad niet in.en toch gaat hij magie gebruike.achja we zien wel wat we kunnen doen...
    avatar
    Guest
    Gast


    durngarth-jacky-dm deedee Empty Re: durngarth-jacky-dm deedee

    Bericht  Guest ma jul 07, 2008 6:33 pm

    we betraden dus de grote trap voor het gebouw binnen te gaan.net voordat we naar binne ginge verscheen er een elf vlak voor ons.hij vroeg ons of wij onze wapens en harnassen wilden wegleggen omwille vn veiligheidsredenen.natuurlijk deden wij dit allen.eenmaal binnen werden we verwezen naar de badkamer.terwijl tuan ons even verliet.over badkamer gesproke,dit was wel een heel grote.stonde 6 badkuipe,paar banke en kasten. het water was wel verfrissend.toen bleek dat onze kleren weg waren.maar we kregen al snel kledij vn een elf.kledij was vn adelijke proportie.dus mij hoort ge ni klagen.
    we werde begeleid naar boven via een lange spiraalvormige trap.het geheel is dus vn een grote boom gemaakt. de trap monde uit in een grote kamer.met in het midden een grote ronde tafel.tuan stond aan de tafel.samen met nog andere mense die tuan dan aan ons voorstelde
    - queen anastriana , queen of elfs
    - king kellan, king of celts
    - king oakhaven, king of centaurs
    - queen xindra, queen bee of the ancient bee hive
    - centaur champion stormhoof
    - lord blackleaf, head of security
    - bera, daughter of lord kellan and gf vn tuan
    - goranagar, deze kende ik al langer

    maar net voordat tuan dan lord blackleaf wou voorstelle onderbrak lord blackleaf tuan. voor de zaak met pyat, en zijn arrest.na een tijdje vn discussie en overleg kwamen we tot het besluit om pyat te late gaan met een waarschuwing.hij word dus vrijgelate maar word nauwer in het oog gehouden
    na dit interval en na de kennismaking volgde dan het echte onderwerp
    het terug vinde en veilig brenge vn de 3 voorwerpe.de urne hadden we dus al veilig naar hier gekregen.
    nu was het volgende doel de orb,maar die is gelege in darkania en is in het bezit vn een gestoorde necromancer
    dem issie bestond dus uit het hale en naar hier brenge vn de orb.de necromancer doden en de source of corruption vernietigen.onze beloning waren 50 special goldpieces die er 10 goldpieces per stuk waard zijn.
    wat we wel zowiezo nu al meekrege was een groene ring die ons door de barriëre hielp op darkania en het gaf ook nog eens licht.
    toen was het tijd voor onze groep om maar eens naar de vertrekken te gaan.door de kamers liep vers water om de kamers fris te houde.genoeg vn die groene drank wat smaakt naar datgene wat ge wilt dat het naar smaakt en overvloed aan fruit.teros was gelukkig al binnen.ik had hem al een tijdje niet meer gezien en ik maakte me toch wat ongerust.ook al kan hij zn mannetje staan
    aangezien we niet moe waren besloten we maar om met de groep wat te gaan feesten in de gouden boom
    en ik hoopte daar sylva dan te vinde.ik kijk er echt naar uit om haar nog eens te zien.
    eenmaal in de gouden boom zag ik direct waar dat ze wel eens zou kunne zijn.een plaats zat het vol met dieren
    dus ik d8,daar zulle de druids dan zitten.en dat klopte ook nog.ik verraste sylva.en zoals verw8 had ze haar typische plagerij weer toegepast op mij.i dont mind that^^
    con is ook wel ferm gegroeid en zag er gelukkig en gezond uit.hm ik zou dat ook zijn zou sylva mij verzorge:p
    en in een keer kwam der een zatlap op me af en rascal ( racoon die ons onze spulle brengt als we er naar vroege).de zatte man was de vader vn sylva,khad hem even niet herkend.he twas dan ook 12 jaar geleden dat ik hem nog zag.hij is wel nog altijd dezelfde grapjas en feestbeest.hij wende zich tot alexander en begon met zn typische uitspraak vn skincondition en zalfje aansmeren enzovoorts.sylva en ik haalde herinneringe op^^
    na een tijdje begonne we allemaal moe te worden en was het toch maar eens tijd om te gaan slapen.dus we keerden terug naar de vertrekken in het paleis.alexander was dronke en had dezelfde tikke gekrege als rascal en de vader vn sylva.eenmaal bij onze kamers ging alexander elkan eens lastigvallen.en meleandor( de "butler") heeft elkan maar verlost vn alexander.blijkbaar is meleandor de oom vn sylva.het is inderdaad een kleine wereld of moet ik zeggen klein bos:p...
    avatar
    Guest
    Gast


    durngarth-jacky-dm deedee Empty Re: durngarth-jacky-dm deedee

    Bericht  Guest za aug 02, 2008 2:13 pm

    na de toch wel korte nacht was het tijd voor ons om maar eens op te staan.we kregen te horen dat we worde uitgenodigt voor een diner deze avond bij de queens and the kings.meleandor zei ons dat we mochte kieze welke klere we wilde.ik gaf door hoe mijn kleding eruit moet zien
    erna stelde rosco voor om ff wa inkope te doen en info te achterhale.ook wou alexander erachter kome wat zijn kist nu precies was
    meleandor begeleide ons naar een klein winkeltje dat nogal "verschole" lag.eenmaal binne zag ik overal juwelen ligge.mja dit is niet echt mijn ding dus ik bood niet echt interesse in het gesprek.ik zal het later wel vrage wat het nu precies is.erna wou rosco wat potions hebbe,want vorige keer was het ook maar nipt voor sommige onder ons
    ik wist wel waar meleandor ons naar toe bracht ma ik d8 vn kga de andere ma niks zegge,ha ha
    eenmaal binne kreeg alexander het al te hore.de man achter de kassa sprak hem aan.en tis niemand minder dan sam,met zn zalfjes.kheb me 2 grote potions gekocht voor 125 gold each
    rosco heeft er 2 van 50 gold each
    ook kreeg rosco een zalfje vn sam
    ik kreeg een lading blauwe zalf over me heen nadat sam weeral es d8 dat ik hem aan het bestelen was
    pff ik kreeg het er ni vanaf,pyat had het product om dat eraf te hale maar hij wou het me ni geve.hmm ik krijg em nog wel
    anyway,we ginge dan ma verder "winkele"...
    avatar
    Guest
    Gast


    durngarth-jacky-dm deedee Empty Re: durngarth-jacky-dm deedee

    Bericht  Guest do aug 28, 2008 11:27 pm

    na het "winkele" werd het maar eens tijd dat we terug naar het paleis ginge.als we te laat zoude kome is het ook geen goed beeld voor ons.door al het volk konde we maar langzaam vorderen
    uiteindelijk kwamen we aan voor het paleis waar aan de ingang wat centaurs,kelten,elfven en vn die beeguy's op w8 stonden
    wem ochte helaas niet langs,de grote centaur in het midden liet ons ni door.kwam omdat onze klere vuil en gesheurd waren
    totdat alexander naar voor trad en zijn klere liet zien die wel nog in orde waren.we werden begeleid naar een ingang aan de zijkant.ik haaste me naar mn kamer om te kijke of mn kleren der al lage wa ik besteld had
    en yup,het lag daar.ook mn oude klere en mijn wapens.ze zage der anders uit de wapens,ze zage er beter uit,steviger
    blijkbaar was da ook zo bij die vn de andere,wel niet lang alle wapens
    de tijd was aangekome voor ons om ons naar het diner te begeven
    we kwame 1st aan in een grote hal waar de koningen en de koninginnen een toespraak hielde in hun taal
    iedereen juichde
    het diner volgde hierop
    het was lekker en mooi gepresenteerd,ook was der voldoende^^
    erna feeste we nog door
    ma op bepaald ogenblik voelde ik me toch moe worde en ik wist dat we de "volgende dag" moeste vertrekke op onze missie.dus ik ging maar eens maffen
    de dag erna hield ik de kist vast vn alexander omdat de ander da ni wilde doen.kd8 dat hij ze ging teleportere om te kijke of da werkte,maar nee de idioot maakt de kist heel zwaar.ik viel recht omlaag mijn hand onder de kist.hand natuurlijk verbrijzeld.sam kwam in zijn pyama aan om het te herstelle.ik kan wel ff mn hand ni meer gebruike voor zware inspanningen.hij gaf me wel een keuze,ofwel nooit meer prate tegen zijn dochter.ofwel mijn hand zo laten zoals het is
    ik koos voor het 1ste.kiwst dat het een "valstrik" was,maar toch ging ik ervoor omdat wat hij zei wel waar is.sylva heeft iemand nodig die bij haar kan blijven,en niet iemand zoals ik die op gevaarlijke missies gaat
    mss is het voorlopig beter dat we niet te veel met elkaar om gaan.mijn geest moet helder zijn voor de missie.hoe graag ik ook haar zie.als ik terug ben zal ik dit wel rechtzetten...
    avatar
    Guest
    Gast


    durngarth-jacky-dm deedee Empty Re: durngarth-jacky-dm deedee

    Bericht  Guest vr sep 19, 2008 8:19 pm

    we gingen dus maar eens beginnen met onze gevaarlijke missie.goronagar leid ons de weg.na x tijd ginge we van het pad af,recht naar een boom toe.maar niet zomaar een boom.deze boom bleek een portaal te zijn om ons in darkania zelf te brenge in een korte tijd waar we anders dage,mss zelfs weke over zoude doen
    maar het portaal had wel nadelen.he twas er echt pikkedonker,gevaar lag overal.op een bepaald moment kwamen we dan op het gevaarlijkste deel van het portaal
    een brug die wem oeste oversteken
    we mochte niet langs de brug kijk dus met andere woorden altijd rechtdoor
    2 wilde der dus blijkbaar ni luistere,ik kon het wel rade dat het die 2 zoude zijn
    ze verstijfde gwn voor onze ogen
    dat was iets raars.kvroeg me af wa ze gezien hebbe
    mja ze konde het me ni vertelle
    toen kwamen aan in darkania,daar liet goronagar ons dan alleen doorgaan.hij bleef achter om het portaal te beschermen
    wat me het 1ste opviel was dat het ademe veel moeilijker verliep,en overal op de grond lage bladere,maar grijs-zwart.ook de bome hadde die kleur
    zoals gewoonlijk kwame we weer es het een of ander rotzooi tege dat ons wil dode
    in dit geval waren het skeletons of zoiets.zucht
    teros kreeg het hard te verdure
    toen kwamen der plots 3 personen aan in een paars gewaad en ze verdreven de skeletons.kwou teros healen en plots die 3 personen keerde zich naar mij toe en stele zich aggresief op.gelukkig hebbe mn kamerade me uit den oood geholpe met woorden en kwam der totaal geen geweld aan te pas.erna vertelde rosco ons dat het die mense ware die achter hem en zijn vorige groep aanzaten
    nu weet ik dus datk hier geen goede magie mag gebruike.of toch niet in de buurt van deze mensen...
    avatar
    Guest
    Gast


    durngarth-jacky-dm deedee Empty Re: durngarth-jacky-dm deedee

    Bericht  Guest do sep 25, 2008 4:45 pm

    we wandelde verder en verder darkania in.toen we in eens soort van wolvengehuil hoorde.idan vertelde ons dat het niet zomaar wolven zijn maar worgs.ik had al vn deze wezens gehoord maar nog nooit ene gezien
    .ze kwamen dichter en dichter.idan vloog alweer de lucht in zoals gewoonlijk.maar teros bleek spoorloos te zijn.ik viel dan maar de dichtsbijzijnde worg aan.mja deed precies niet veel af.hij was me gwn aan het uitlachen.maar dat ga ik niet zomaar accepteren.elkhan begon ook in een keer van zijn tak te maken.wat de reden was weet ik niet.khad het te druk met die worg
    uit het niets verscheen der een mist rond de andere heen.alleen alexander zag ik nog zowat
    ik kreeg serieuze klappe van die worg,hij gooide me zelfs tegen de grond
    maar ik herpakte me en ik gebruikte mn wildshape om in wolverine te veranderen.tzal nodig zijn
    dan was der complete duisternis,overal om ons heen.ik zag zelfs de worg niet wat recht voor me stond
    uiteindelijk verdween de duisternis en de worg wat voor me stond liep weg voordat ik de kans had om hem neer te hale
    de andere die wat bij alexander stond was neergehaald.maar probleem was,de worg had me geraakt toen ik wolverine was
    dus ik vloog in rage mode.maar in ene die ik ni vrijwillig kon stoppe
    om mn woede kwijt te gerake ging ik me uitleven op het lijk van die ene worg.om niet mijn partymembers te rake.elkhan en idan wiste niet hoe of wat en ze wilde me al doden.gelukkig hield rosco en alexander ze tegen.en teros was terug gekomen,dus daaraan konde ze dan ook zien dat ik het was.erna veranderde ik trug in human form...

    Gesponsorde inhoud


    durngarth-jacky-dm deedee Empty Re: durngarth-jacky-dm deedee

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 7:23 am