Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

april 2024

madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
Dargin - Johnny- DM Charles Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
Dargin - Johnny- DM Charles Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
Dargin - Johnny- DM Charles Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
Dargin - Johnny- DM Charles Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
Dargin - Johnny- DM Charles Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
Dargin - Johnny- DM Charles Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
Dargin - Johnny- DM Charles Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
Dargin - Johnny- DM Charles Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
Dargin - Johnny- DM Charles Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


    Dargin - Johnny- DM Charles

    avatar
    Wild Researcher


    Aantal berichten : 190
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : Daar -->
    Registration date : 04-11-07

    Dargin - Johnny- DM Charles Empty Dargin - Johnny- DM Charles

    Bericht  Wild Researcher do mei 29, 2008 5:43 pm

    Ik werd wakker, In een cel, met een human.
    We werden verteld dat we deze middag opgehangen werden.
    De guards werden bang gemaakt door iemand in een cel achteraan, en al snel was er nog maar 1 bewaker over.
    Die bewaker werd het slachtoffer van een whereblooded die besloot haar kinderen te komen redden.
    Wij moesten haar helpen ontsnappen en in ruil mochten wij mee naar het schip waar zij verbleef.
    Nadat 1 van de medegevangenen en gaatje in de romp van het schip had geslagen, bij een gevecht, stromde er water naar binnen.
    We moesten dan maar naar boven, en daar kwamen we een te grote wolf en bewakers tegen, Ik moest op de kleinste van de kinderen van de whereblooded letten. en even later vertrokken we in een magisch voorgestuwde sloep.
    Eenmaal op het schip werd ik ingedeeld in de keuken, en moest ik weer op dezelfde kleine letten. Als die gaat huilen sterf ik waarschijnlijk, dus....
    Nu ja, al bij al is dit beter dan de strop, dus voorlopig zit ik hier niet slecht, Er is eten, werk en een plaats om te slapen.

    Notes:
    Ik heb m'n naam veranderd aangezien er wat protest tegen was.
    Ik heb wat probleempjes gehad met m'n pc, daarom ben ik hier wat laat mee.
    Meedraaien in ploegen dienst in een bedrijf is zwaarder dan ik had verwacht, of mn lichaam moet er nog aan wennen. Hoe dan ook, veel tijd heb ik niet over buiten die stage.
    avatar
    Wild Researcher


    Aantal berichten : 190
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : Daar -->
    Registration date : 04-11-07

    Dargin - Johnny- DM Charles Empty Re: Dargin - Johnny- DM Charles

    Bericht  Wild Researcher ma jun 09, 2008 2:10 am

    Beste dagboek.
    Dit was een slechte nacht. Een hoop skeletten heeft het halve schip uitgemoord, zelfs de kapitein en de arme mevrouw Edwardson...
    Hoe heeft dit kunnen gebeuren?
    Het begon allemaal toen we tegen een wrak aanvoerden. We liepen een beetje schade op, maar met de hulp van een goblin-matroos en wat magie was dat al snel opgelost.
    Toen wou die goblin wat hout van het wrak afhalen om de volgende keer hout te hebben als iets kapot gaat.
    Hij liet zich zakken tot op het dek van het wrak, en een groot ondood uit skeletten en koraal gemaakt wezen trok hem onder en hij kwam maar half boven. De details bespaar ik je liever.
    Een groep skeletten kroop uit het water, en viel ons aan.
    De volledige bemanning van het schip stierf, behalve de mensen die met mij in de gevangenis zaten (Toeval? ik denk het niet) en de dochter van mvr Edwardson. Ik heb haar voorlopig onder mijn hoede, maar hoe het nu verder moet met haar...
    Tot schrijfs
    Dargin

    Notes
    Ik heb besloten om dit manneke een dagboek te laten bijhouden, in steno.
    avatar
    Wild Researcher


    Aantal berichten : 190
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : Daar -->
    Registration date : 04-11-07

    Dargin - Johnny- DM Charles Empty Re: Dargin - Johnny- DM Charles

    Bericht  Wild Researcher vr aug 01, 2008 9:51 pm

    Beste dagboek,
    Via een kleine omweg zijn we bij onze bestemming aangekomen. De kapitein is z'n vracht kwijt en heeft wat extra geld in z'n zak.
    De kapitein gaf ons geld mee om onderdak meet te zoeken, want hij wou het schip voor zichzelf hebben die avond.
    We hebben overnacht in de oude veilige inn, met de nadruk op het eerste woord.
    Ik heb enkele keren een stuk hout om mogen buigen, om narwin te helpen en om me deur te herstellen.
    Ik vertrek straks naar het schip, en dan zien we wat de dag me te bieden heeft.

    Gesponsorde inhoud


    Dargin - Johnny- DM Charles Empty Re: Dargin - Johnny- DM Charles

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 5:49 pm