Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

april 2024

madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
Thantar - Tijs - DM Deedee Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
Thantar - Tijs - DM Deedee Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
Thantar - Tijs - DM Deedee Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
Thantar - Tijs - DM Deedee Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
Thantar - Tijs - DM Deedee Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
Thantar - Tijs - DM Deedee Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
Thantar - Tijs - DM Deedee Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
Thantar - Tijs - DM Deedee Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
Thantar - Tijs - DM Deedee Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


    Thantar - Tijs - DM Deedee

    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    Thantar - Tijs - DM Deedee Empty Thantar - Tijs - DM Deedee

    Bericht  JTG wizard do jan 05, 2012 11:16 am

    sessie 1

    ik ben bekend in de Krimson Scarlin bende waar ik in de Fox Mansion van de in keeper samen met Bayohemi een brief krijg dat ons toegang zal verlenen tot een nieuwe opdracht verderop in stad.
    hier leren we nog meerdere personen kennen die met ons meegaan. een hobgoblin warrior genaamd Vigar een Elf druid Maitorial met een wolf genaamd mardra en een human priest penny.
    de opdracht gaat over de dochter van een hobgoblin diplomaat genaamd Ralla. zij is zover bekend gevangen genomen en bevind zich momenteel in een monestary van mensen. in de zaal waar we de opdracht krijgen hangt nog een groot oud schilderij waar een stuk van de elven geschiedenis op geschilderd is.
    ik kan mij een van de stonemaps toe eigenen wat een soort van guiding kristal is, een pijl geeft de richting aan waar we heen moeten. maar we hebben nog een korte beschrijving gekregen gehad van de weg. we moesten eerst een halve dag wandelen tot aan een bos waar we door moesten tot we aan een moeras kwamen of ge gingen dan door het moeras wat ons een dag reizen kost of we liepen om het moeras heen waar we drie dagen over deden. we zijn in de plaatselijke stad gaan zoeken achter een paard wat we uiteindelijk hebben kunnen regelen, we hebben daartegen wel nog een site quest. in dat zelfde monestary zou een zoon zitten van de familie die we ook moesten redden genaamt Emergon.
    het paard werd winfurry genoemd, en we zijn toen maar op weg gegaan. na een tijdje wandelen, kregen we het aan de haal met een beer die we gedood hebben.

    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    Thantar - Tijs - DM Deedee Empty Re: Thantar - Tijs - DM Deedee

    Bericht  JTG wizard do jan 05, 2012 11:41 am

    sessie 2

    tijdens het wandelen is Vigar blijven door marcheren. en zijn we hem uiteindelijk uit het oog verloren. naderhand zijn we een rare geur tegen gekomen dat van een elven gewas af kwam een soort koren met een zilveren schijn genaamd Mahhalzah. bij het bos aangekomen hoorde we in de verte een soort uilgeluid dat toch wel raar klonk, was dit Vigar? we weten het niet. we zijn maar gewoon door gewandeld. op een gegeven moment komen we een raar tafereel tegen een vrouw die zweefde met haar voeten vooruit waarop een wombat zat. daarachter liep een elf gewikkeld in een mantel. ze had een staf vast en op haar schouder zat een eekhoorn waar ze mee aan het praten was en hij droeg een leren armor. we gaan er voorzichtig naar toe maar ze merkt ons op en kast spontaan hierdoor krijgen we allemaal een light gloed rond ons na een gesprek weten we dat hij sannan lahar noemde. hij verteld ons een gerucht dat we beter op ons houden moeten zijn aangezien hier iets niet pluis is. ze had de vrouw gevonden en was zwaar toegetakeld. ze had verschillende wonden en lag aan de rand van het moeras. maar penny heeft haar terug verzorgd waardoor ze weer bijkwam. de eekhoorn ging eerst op de wolf van Maitorial zitten maar ging daarna toch op het paard zitten. en de man heeft de vrouw bij ons achter gelaten want hij had niet veel tijd hij moest op een vergadering zijn. en ging in rook op. na nog wat verder gewandeld te hebben kwamen we aan de rand van het bos waar we onze kamp plaats hebben opgesteld en vigar en ik de eerste wacht op ons hebben genomen aangezien er hier en daar nog wat onenigheid in de groep huis aangezien niet iedereen even goed met penny overweg kan aangezien ze een mens is. maar tijdens mijn wacht graaf ik een paar sleuven en putten. tot het donker word en loop dan maar een beetje rond. heel stil aangezien ik niet veel zie. bij het wisselen van de shift hoor ik een soort gehum wat van het paard af komt en het heeft een soort blauwe gloed rond haar heen. bij het krieken van de dag vind ik drie mooie toortsen bewerkt met een zilveren kader in een van de zadeltassen van winfurry de toortsen gaan uit en aan met licht en dark in het elven uitgesproken. het wandelen gaat wel trager door het moeras aangezien er een dikke mist hangt en het pad niet heel goed meer begaanbaar is. we worden aangevallen door een slangen. vigar neemt zijn hoorn en blaast hierop waardoor een luid gegalm weerklinkt. maitorial probeerd de slang te kalmeren maar vigar valt de slang opnieuw aan maar hij mist waardoor dat de slang kan vluchten.

      Het is nu za apr 27, 2024 12:54 am