Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

mei 2024

madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
Val'Thra - DeeDee - Dm Charles Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
Val'Thra - DeeDee - Dm Charles Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
Val'Thra - DeeDee - Dm Charles Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
Val'Thra - DeeDee - Dm Charles Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
Val'Thra - DeeDee - Dm Charles Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
Val'Thra - DeeDee - Dm Charles Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
Val'Thra - DeeDee - Dm Charles Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
Val'Thra - DeeDee - Dm Charles Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
Val'Thra - DeeDee - Dm Charles Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


    Val'Thra - DeeDee - Dm Charles

    avatar
    Browncoat
    Admin


    Aantal berichten : 719
    Woonplaats : Serenity
    Registration date : 04-11-07

    Val'Thra - DeeDee - Dm Charles Empty Val'Thra - DeeDee - Dm Charles

    Bericht  Browncoat za jun 14, 2008 10:57 am

    Session 1 De ontsnapping

    Ik zit u al enige tijd opgesloten in deze kerker. Het zijt er na uit dat ik onvoorzichtig ben geweest met het gebruiken van mijn "krachten". Ik zal moeten oppassen in de toekomst wil ik van mijn mogelijke vrijheid genieten.

    Na een dramatische scene van een moeder die haar kinderen kwam redden in de dungeon, kon Val'thra ontsnappen van zijn cell. De guards werden ge alarmeerd en al vlug werd de kerker te klein hem.
    Val'Thra liep snel vooruit, geschut door dikke muren maakte hij gebruike van zijn "Krachten" om enkele guards schrik aan te jagen. Het gevecht was van korte duur want al snel kwamen andere gevangen te dichtbij om ongemerkte gebruik te maken van zijn "kracht". Snel werd ook al duidelijk dat ze zich bevonden in een shipswrak.

    Na dat ze de trappen bereikte en bovendecks kwamen werd al snel duidelijk dat nog niet veilig waren. Verschillende guards kwamen Val'Thras richting uit maar ze hadden het gemunt op de andere gevangen. Val'thra merkte een boogschutter op. Als die niet werd uitgeschakkeld danzouden ze niet ver geraken. Hij maakte gebruik van Dark Speech om zo het wapen van de boogschutter te verbrijzelen. Ze wisten gelukkig te ontsnappen en werden op gepikt door een roeiboot met vrienden van de moeder en haar kinderen.

    aanboord werd al rap duidelijk dat dit een pirate ship was. Of dat leek toch zo. Het schip zit vol gekken en nutteloze wezens. De capitein, een dwerf, was de key om er voor te zorgen dat hij Val'thra trug bracht naar de bewoonde wereld. Na wat diplomatisch handelen was zijn verblijf geregeld. Om zijn verblijf te garanderen moest val'thra snachts waken.

    Tijdens de nacht werd al rap duidelijk dat deze reis toch interesant kon worden. Blijkbaar is een van de crew of een van de ontsnapte gevangen iets van plan.
    avatar
    Browncoat
    Admin


    Aantal berichten : 719
    Woonplaats : Serenity
    Registration date : 04-11-07

    Val'Thra - DeeDee - Dm Charles Empty Re: Val'Thra - DeeDee - Dm Charles

    Bericht  Browncoat za jun 14, 2008 11:04 am

    Session 2 De aanval van de ondoden.


    Misschien is er toch iets interresant te beleven op dit schip. Laat het liever nu komen dan later want ik wil mijn verblijf hier niet onnodig rekken.

    Nog voor de nacht uit was botste het schip tegen een Ship-island. Het alarm kon nog net worden geslaan voor het schip werd overvallen door undead. Het was een hevig gevecht en Val'thra gebruik maakend van zijn "krachten" wist er voor te zorgen dat niemand het ontdekte.

    Tijdens het laatste gevecht wist Val'thra een necklace te vinden die mogelijk iets te bieden heeft.

      Het is nu vr mei 17, 2024 9:40 am