Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

mei 2024

madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
Thamior - bart - dm deedee Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
Thamior - bart - dm deedee Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
Thamior - bart - dm deedee Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
Thamior - bart - dm deedee Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
Thamior - bart - dm deedee Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
Thamior - bart - dm deedee Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
Thamior - bart - dm deedee Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
Thamior - bart - dm deedee Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
Thamior - bart - dm deedee Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Soortgelijke onderwerpen


    Thamior - bart - dm deedee

    lordbart
    lordbart


    Aantal berichten : 90
    Registration date : 04-11-07

    Thamior - bart - dm deedee Empty Thamior - bart - dm deedee

    Bericht  lordbart ma mei 12, 2008 6:46 pm


    In het gevecht gaan char en Gabriel dood. Tuan zegt dat we naar de kar van lord valdor moeten gaan om iets op te halen. We komen bij de kar maar de persoonlijke wachters van valdor houden ons tegen. We vertelen hun dat valdor gesneuveld is. Ze geloven dit eerst niet.
    We mogen dan de kar binnen gaan op voorwaarde dat we geen geld meenemen. Rosca heeft een bos sleutels van valdor en test er een op de deur. Maar een trap triggert en rosco word gespiest. Voorzichtig probeert rosco een andere sleutel en een palet met knoppen opent. De wachters vertelen hoe het pallet werkt maar de juiste knopcombinatie wetten ze niet. Rosco probeert wat en kan net op tijd wegspingen voor de val weer dichtslaat. Dan vind ik een klein knopje langs de deur. Hiermee krijgt rosco de deur open. Rosco stapt naar binnen maar krijgt een stoomstoot. Op de grond staat een teken en als rosco na een paar keer proberen juist over het teken loopt is hij binnen. Binnen krijgt hij een raar gevoel en loopt naar buiten. Rosco gaat terug naar binnen en ik en durngarth volgen. In een rare spiegel vragen we ons spiegelbeeld ons te helpen, maar ons spiegelbeeld weet evenveel als ons. Durngarth wenst de spiegel een goededag. Nu kunnen we verder in de kar lopen tot aan de bureau en het bed. Rosco en durngarth vallen in slaap als ze het bed aanraken. Dan komen er 2 personen voorbijgelopen. Met hun detect magic vinden ze vrij vlug alle vallen en de urne die wij zochten. We gaan terug naar de inn en laten de wachters het maar uitzoeken met de kar. We maken kennis met de 2 personen die ons helpten. Ze heten piat en Alexander. Tuan vertelt ons over de urne, het is 1 van de 3 voorwerpen die nodig zijn om demonen op te roepen. Dus ze mogen niet in verkeerde handen vallen. De aanvallen die we de laatste tijd te verduren hadden waren personen die op zoek waren naar de urne die in valdor’s kar lag. Valdor zelf wist niet hoe waardevol dit ding was. Maar tuan wist het wel en ging undercover mee met de karavaan. Wij krijgen de opdracht om de urne naar het elvenwoud te brengen. We besluiten 1 kar mee te nemen en gaan dan slapen. De volgende dag merken we dat de kar zwaar beschadigt is. Maar de fearie izza helpt ons dit snel te herstelen. Wij beloven haar reclame te maken voor haar inn. De gaint bat van durngarth gaat boven op het zeil van de huifkar zitten en dat zakt bijna in elkaar. Hij vliegt er net op tijd vanaf. We vertrekken op onze reis.
    lordbart
    lordbart


    Aantal berichten : 90
    Registration date : 04-11-07

    Thamior - bart - dm deedee Empty Re: Thamior - bart - dm deedee

    Bericht  lordbart za jun 21, 2008 9:08 pm

    ...
    We komen aan bij de ancient forest, de bomen worden hoger en de vele bomen houden veel van het zonlicht tegen. Een kleine karavaan met een kar kruist ons pad en we gaan verder tot we worden tegengehouden bij een checkpost. De commandant jarnes en zijn vrouw verama stellen zich voor. Ze kennen tuan en ook mij herkennen ze nog , hoewel ik al lang niet meer in de ancient forest geweest ben. Ik vraag hoe het staat met het aankomend festival. Ondertussen dat wij praten word onze kar onderzocht. De rest van onze groep stelt zich ook voor. De elfen vertrouwen de high elf elkan niet zo, een van de wachters laat een insect op elkan kruipen. Ook piat uit darkania en rosco worden in het oog gehouden. Rosco was niet op zijn gemak en ik leer hem wat woorden in het elvish. Het insect zit nu rustig op een van de wachters zijn schouder. Tuan staat iets verder aan het praten met 2 elfen en 2 kelten. Durngard probeert een praatje maken met een wachter, maar die vertelt hem terug te gaan. We gaan dan maar bij tuan staan. Het doorzoeken van de kar duur een hele tijd, maar als dat gedaan was zien we dat de kar ook herstelt en gepoetst is. Tuan krijgt wat documenten en onze tocht gaat verder, en we zien nu duidelijk dat we dichter komen bij de hoofdstad. Bladeren vallen zachtjes en rustgevend van de bomen en verkleuren om dan vergeelt op de grond terecht te komen. Langs het pad liggen lichtgevende bollen. Elkan word uitgelachen omdat hij tegen een bol begint te praten, maar ik weet wel wat hij doet. We komen bij een groene sluier van klimop, hierachter zien we een stad door de mist, tussen de bomen hangen brugjes en er worden ook slingers opgehangen voor het festival. We rijden richting de gouden boom, onderweg krijgen we allemaal een bloemenkrans. Een hoop kinderen komen rond ons lopen. Elkan gooit de bloemenkrans op de grond maar de krans vliegt terug om zijn nek. De kinderen gaan naar elkan de halfelf en vragen waar hij vandaan komt. Elkan zegt de kinderen weg te gaan maar er komen nog meer kinderen bij. Piat komt elkan helpen en verjaagt de kinderen door darkness te casten. Maar de bewakers pakken piat uit darkania op voor hij zijn spreuk kan uitspreken. Hij wordt naar de gevangenis gebracht, dus gaan wij hem nu uit de problemen helpen.
    ...
    lordbart
    lordbart


    Aantal berichten : 90
    Registration date : 04-11-07

    Thamior - bart - dm deedee Empty Re: Thamior - bart - dm deedee

    Bericht  lordbart do jul 10, 2008 8:45 pm

    ...
    We lopen naar het paleis en worden daar al opgewachten. We geven onze wapens af en volgen de elf melando. Hij brengt ons naar een badruimte met 6 baden. Elkan vraagt of zijn bloemenkrans weg kan omdat hij anders nat zou worden. Dat kan, zegt Melando en de bloemenkrans veranderd in een tatoeage van een bloemenkrans. Na het badden merken we dat onze kleren weg zijn en zijn vervangen door elfengewaden. We trekken ze aan en vragen waar onze kleren zijn. Er wordt vertelt dat onze kleren voor ons gewassen worden. De tatoeage van elkan veranderd weer in een bloemenkrans. Dan worden we naar een kamer geleid. Hier zitten een aantal belangrijke personen rond een ronde tafel. Stormhoof de grote centaur, Blackleaf de arogante elf, king Oakhaven de centaur, queen Anastriana de elf, king Kelon de oude kelt, Xindria de elf-bij, Goranagar de human, en Tuan de elf met de vaas. Wij zetten ons aan de andere kant van de tafel en krijgen een beker drank. Eerst word piat geboeid binnengebracht. Tegen de zin van blackleaf in wordt hij toch vrijgelaten. Een vrouw in een groene jurk komt langs tuan zitten, ze kennen elkaar en zijn nogal aantastelijk. Elkan fluisterd iets. Koning kelin wordt boos want het is zijn dochter bera. Tuan zet de vaas in het midden van de tafel. De koningen bedanken ons voor de vaas naar hier te brengen. Maar vragen ons ook naar darkania te gaan voor het 2de voorwerp, een orb, te zoeken. De orb is in bezit van een necromancer en is de source of coruption. Er word ons ook gevraagt de necromancer te dooden. We besluiten deze opdracht te aanvaarden, enkel elkan heeft als voorwaarde dat de bloemenkrans verdwijnt. De krans verdwijnt maar een nieuwe krans verschijnt zonder dat hij het weet op zijn hoofd. Tuan zegt dat hij ons niet zal vergezelen op deze reis. Voor we de kamer verlaten krijgen we elk een groene ring, deze kan licht geven en zal ons leiden in darkania. Melando brengt ons naar onze slaapkamers. In mijn kamer zitten enkele familieleden die ik al lang niet meer gezien heb. Terwijl we wat bijpraten gaan enkele van mijn vrienden kijken als hun wapens nog in orde zijn, maar ik vertrouw de elfen met mijn spullen. Die avond gaan durngard en Alexander iemand in de stad bezoeken, rosco gaat feesten in de gouden boom, piat en ik gaan met hem mee, enkel elkan gaat naar bed. In de inn komen we Alexander tegen, hij heeft teveel gedronken en heeft een pot zalf in zijn hand. Na het feest brengen we hem naar zijn kamer, maar hij loopt Elkans kamer binnen en begint hem lastig te vallen. We brengen Alexander naar zijn kamer en gaan slapen.
    ...
    lordbart
    lordbart


    Aantal berichten : 90
    Registration date : 04-11-07

    Thamior - bart - dm deedee Empty Re: Thamior - bart - dm deedee

    Bericht  lordbart za sep 20, 2008 4:31 pm

    ...
    De langverwachte feesten gaan beginnen en we lopen naar het paleis. Maar de kleine rosco wordt door de menigte meegeduwd naar een andere richting. We willen niet te laat komen op het paleis maar gaan toch maar achter rosco aan. We worden door de menigte meegeduwd tot bij het paleis, die elfen hadden gewoon een andere weg naar het paleis genomen. We merken dat onze dure elfengewaden gescheurd zijn in de menigte. Enkel die van Alexander zijn nog heel. Rosco probeert zijn kleren te repareren met een naald en draad voordat de elfen zien dat hij de kleren beschadigt heeft. Maar de kleur van het draad komt niet overeen met de kleur van het stof en het ziet er nog erger uit dan ervoor. In de lucht vliegen er beefolk archers. We gaan naar de ingang maar een centaur wachter houd ons tegen en stuurt Alexander naar de gasteningang. We gaan naar die ingang en een hert komt rond ons lopen. We volgen het hert en komen bij onze kamers. Het hert transformeert in een elf female en geeft ons nieuwe kleren. Dan transformeert ze terug in een hert en loopt weg. Terwijl we onze nieuwe kleren aantrekken horen we een gong slag. Het feest gaat beginnen en we gaan er snel naartoe.
    Op een balkon staan de koningen en koninginen die wij eerder gesprokken hebben over de urne en darkania. Een van hen geeft een toespraak in het elvish, daarna stapt een ander naar voor en geeft dezelfde toespraak in het commen, daarna word er gesprokken in centaur en bijtaal. Waarschijnlijk is het weer dezelfde toespraak. De toesprakken worden afgesloten met gezang en vuurwerk. De beefolk archers schieten vuurpijlen omhoog die ontploffen als vuurwerk. Uit de vloer komen tafels omhoog met drank op. Het is weer die drank die bier of wijn word als je dat wil. Het gaat weer een tof feest worden. en ja, even later is elkan al aangeschoten staat hij bij een dronken man die over zalfjes is aan het praten. De koningen gaan weg en wij volgen hun. We komen in een ronde kamer met tafels in een cirkel. In het midden van het plafond is een gat waardoor maanlicht binnenvalt. Er verschijnt eten op de tafels, eerst appels daarna vlees. Na het feestmaal krijgen we onze wapens en armor terug, we zien dat ze allemaal een upgrade hebben gehad. We krijgen ook een cloak of thoughness. We willen gaan slapen maar krijgen een idee. We kunnen een magische kist van Alexander gebruiken om de orb van darkania naar de elfen te transporteren. We testen het transporteren maar de kist komt op durngard zijn hand terecht. We roepen een dokter en de man met de zalfjes komt aangelopen in zijn nachtgewaad. Hij heelt zijn hand op voorwaarde dat durngard zijn dochter met rust laat.
    ...
    lordbart
    lordbart


    Aantal berichten : 90
    Registration date : 04-11-07

    Thamior - bart - dm deedee Empty Re: Thamior - bart - dm deedee

    Bericht  lordbart za sep 20, 2008 4:32 pm

    ...
    We lopen in het bos en horen het gehuil van worgs. 2 worgs komen op ons af. Rosco loopt snel de struiken in. durngard charged een worg maar wordt dan aangevallen en valt. Idan krijgt het idee om mist te casten en vliegt dan omhoog. De 2de worg komt naar ons en valt elkan aan. Elkan wordt ook geraakt door een pijl, dat kan niet van de worgs komen. De worg staat nu vlak langs mij dus ik val aan met mijn rapier. Drusilia lijkt te verliezen totdat hij shapeshift in een wolverine. Idan cast darkness en nu zie ik helemaal niets meer. Ik zwaai dan maar met mijn rapier naar de plaats waar de worg juist stond, hopelijk raak ik niemand anders. Als de darkness na een tijdje verdwijnt zie ik dat de worg doodligt, drusilia vecht nog tegen de 2de worg, hij is erg agressief dus helpen we hem vanop een afstand. Alexander cast een spel en ik schiet een pijl met mijn longbow. Ik hoor elkan en rosco hevig ruzien. Rosco is dus veilig terug. Elkan is niet tevreden dat rosco telkens wegvlugt terwijl hij met pijlen beschoten wordt, maar rosco beweert dat hij de schutter gedood heeft en laat een pijl zien. Rosco en elkan staan klaar om een gevecht te beginnen. Ik kijk naar de pijlen en zie dat ze van bones gemaakt zijn. De worg vlugt weg en rosco en elkan kalmeren.
    ...
    lordbart
    lordbart


    Aantal berichten : 90
    Registration date : 04-11-07

    Thamior - bart - dm deedee Empty Re: Thamior - bart - dm deedee

    Bericht  lordbart vr okt 17, 2008 6:23 pm

    ...
    Het begint te regenen. De regen voelt irritant aan alsof er een zuur in de regen zit. Sommige hebben er erg last van dus we zoeken een schuilplaats. We volgen de weg en komen bij een reishut. Als we de deur achter ons dichtdoen voelen iets raar. Volgens piat gaat de tijd in de hut maar half zo snel. Als we 8 uur in de hut rusten, is er maar 4 uur voorbij buiten de hut, wat ons dus tijd bespaard. Piat zal wel gelijk hebben want hij komt van dit gebied en weet er dus veel over. Elkan en durngard lopen de trap op om te kijken als er iemand in de bedden ligt. Ze vinden een skelet in een bed. Elkan gooit alle botten op een deken en gooit de deken buiten. De zure regen lost de botten op. Bij het sluiten van de deur krijgen we weer dat raar gevoel. Ondertussen heeft rosco de rugzak van de dode man gevonden onder een tafel. Naast een versleten mes zit er niet veel in. iedereen gaat slapen behalve elkan, rosco en ik. We horen een geluid uit de kast en als we gaan kijken vliegt er een gouden veer uit. Ook een heleboel papier valt in het rond. Elkan wil de veer pakken maar de veer vliegt wag en tekent een snor op zijn gezicht. Elkan wast de snor weg. Rosco opent zijn hand en de veer vliegt er naar toe. Rosco begint elkan te tekenen. Als de andere wakker zijn laat elkan de tekening zien. Op de tekening heeft elkan weer een snor. Rosco stopt de veer in zijn backpack. Elkan proeft een van de bessen die er liggen. Piat weet wat voor bessen dit zijn. Als je er 1 van eet komt dit overeen met een ganse maaltijd. Als we zien dat elkan geen neveneffecten ondervind eten we allemaal een bes. De regen is gestopt en we trekken verder. We ontwijken de zure regenplassen en komen bij een lijk. Deze man heeft waarschijnlijk geen schuilplaats gevonden. In zijn backpack zit een half opgelost dagboek, er staat iets in over de mansion waar we heengaan, maar we kunnen het niet lezen. We lopen verder en komen uiteindelijk aan bij de mansion. Rosco gaat door de poort en ziet de mansion, een stal en een fontijn. hij loopt naar de stal. De poort gaat langzaam toe en rosco loopt terug. Elkan zet de poort goed vast met een hendel zodat hij niet meer toe kan gaan. Rosco loopt naar de stal en ziet er niets verdacht. We gaan de poort binnen. Een windhoos ontstaat vlak naast rosco en de poort slaat achter ons dicht. Piat probeert over de poort te vliegen maar een energie field houd hem tegen. We lopen dan maar naar de mansion. Piat ziet een backpack voor de deur liggen en loopt er naar toe. Hij loopt de trappen van het portaal op en 2 gargols vallen hem langs boven aan. Ze zijn van steen dus ik neem mijn mourningstar omdat mijn boog en rapier geen effect zullen hebben. Maar mijn mourningstar heeft ook geen effect. De meeste hebben problemen omdat hun wapens geen effect hebben maar de vuurspreuken van piat en elken doodden de 2 gargols.
    ...
    lordbart
    lordbart


    Aantal berichten : 90
    Registration date : 04-11-07

    Thamior - bart - dm deedee Empty Re: Thamior - bart - dm deedee

    Bericht  lordbart zo nov 02, 2008 5:46 pm

    ...
    We gaan de mansion binnen. in de inkomhal zien we een trap omhoog en 2 deuren. Het ruikt muffig in het gebouw en er ligt veel stof. Piat gaat voorop en vliegt boven de grond om geen vallen te activeren. Elkan bindt zijn waterskin aan een kledingstuk vraagt aan piat om het over de grond te trekken om vallen te zoeken. Piat doet dit maar er vliegt zoveel stof omhoog dat we niets meer zien. Het stof gaat liggen en elkan loopt verder. Er komen stoffen tentakels uit het tapijt onder hem en ze draaien rond zijn been. Piat vliegt naar hem toe en hij trekt elkan los. Elkans schoenen zijn kapot. Piat had zijn groene elfenring aangemaakt voor extra licht, maar de ring happert. De deur aan de rechterkant blijkt op slot maar de linkse deur is open. Iedereen loopt in een grote boog rond het tapijt naar de deur. In de kamer zien we een zonnewijzer en een boekenkast. Piat en Alexander zitten al naar interessante boeken te zoeken, uiteindelijk nemen ze zelfs de zonnewijzer mee. We gaan door de volgende deur, in de kamer staat een wereldbol en een bureau. Piat en elkan lopen weer voorop en ze krijgen een electrische schok als ze langs de wereldbol lopen. elkan gooit een kledingstuk over de bol. De rest van de groep loopt snel langs de wereldbol, niemand krijgt nog een schok. Alexander kijkt in de laden van de bureau en vind gold, een boekje en een kistje. Hij verbrand zijn hand als hij het kistje neemt. Ik neem het kistje op met mijn ionstone. In de kist zit een gem. als ik die vastneem verbrand zelf ik mij. Alex stopt het kistje in zijn backpack maar zijn kleren beginnen te smeulen. We laten het kistje achter en gaan naar de volgende kamer. Er staat een eiken tafel met stoelen, een open haard, een servieskast en een persoon met zijn rug naar ons toe. Hij reageert niet op onze vragen. Alexander loopt naar hem toe en geeft hem een duw. De human zombie valt aan maar we hebben hem vlug verslaan. Piat herkent de kleren: het zijn typische darkanian butlerkleren. Elkan neemt zijn schoenen en veegt ze uit met zijn dure elfenkleren. Dit is echt een belediging voor de elfen. De butler heeft ook een sleutelbos. Durngard vindt oud platina servies maar het breekt door onvoorzichtigheid. Alexander stopt het nog hele platina servies in zijn oneindige kist. Durngard, elkan en ik hebben genoeg van het geloet en vragen om door te gaan. De volgende kamer is de keuken. Het stinkt hier verschrikkelijk naar bedorven voedsel. Er zijn 2 deuren maar we gaan eerst door het kelderluik. Durngard houd hier de wacht. Er is een gang met deuren. In de kamertjes liggen huishoudelijke dingen. Bij 1 kamertje blijven piat en Alexander weer treuzelen om oude wijn te proeven en natuurlijk nemen ze enkele flessen mee. In de laatste kamer staan 3 kisten. De kamer ziet eruit alsof hij heel oud is en de rest van het huis eroverheen is gebouwd. Elkan gaat naar de kisten en hoort een klik. De deur gaat toe, een andere deur opent en een flashgolem komt eruit gelopen. Rosco en durngard zijn nog buiten de kamer. Ik schiet een pijl maar raak Alexander. De golem komt dichter en ik val hem aan met mijn rapier. Elken gooit acid waardoor stukken vlees van de golem afvallen totdat hij neervalt. Ik kijk in een van de kisten vind 3 zakken gold. de andere kijken in de 2 andere kisten en vinden ook vanalles.
    ...
    lordbart
    lordbart


    Aantal berichten : 90
    Registration date : 04-11-07

    Thamior - bart - dm deedee Empty Re: Thamior - bart - dm deedee

    Bericht  lordbart do jan 08, 2009 11:23 pm

    ...
    We staan terug in de keuken en proberen een van de deuren. In de deuropening ziet ieder van ons zijn oude liefdes staan. Als rosco naar de deur gaat versteend hij. Elkan en ik gaan hem helpen maar verstenen ook. Durngard kan de deur sluiten en we besluiten naar de trap in de inkomhal te gaan. In het midden van de trap zien we een zwarte duisternis. Rosco gaat eerst verkennen, hij loopt door de duisternis, eens hij erdoor is ziet hij de bovenverdieping. Rosco komt terug en elkan gaat de bovenverdieping verkenen. Hij blijft een tijd weg en de rest van de groep gaat dan ook maar naar boven. Boven is een hal met een tapijt, een boekenkast en 6 deuren.
    -De eerste deur gaat naar een kamer met dozen, we openen een doos en vinden een map. De deur sluit ineens met enkele van ons nog in de kamer, maar met onze sleutels krijgen we de deur open.
    -In de tweede kamer staan 4 kaders met raadsels. We begrijpen niet goed wat ze betekenen
    -De derde kamer is een vrouwenslaapkamer. Hier is niets te vinden.
    Als piat over het tapijt in de hal vliegt wordt hij weer aangevallen door het tapijt.
    -De vierde kamer is een mannenslaapkamer, misschien van de necromancer.
    -De vijfde kamer lijkt op een logeerkamer, er staat een tafel en een bed.
    -Als we de zesde kamer openen wordt alexander omgeblazen. Het blazen stopt en we worden nu naar de kamer toegezogen. Uiteindelijk sluiten we deur met wat moeite.
    We gaan terug naar de keuken want daar is nog een deur die we niet bekeken hebben. De deur is op slot maar elkan opent een keukenkast en neemt een sleutel. hoe wist hij dat daar de sleutel lag? we komen in de achtertuin en zien 2 skeletons. ik sta nog in de keuken. piat vliegt omhoog en elkan gooit een firebal. 2 gargols zien piat en vallen aan. Ik loop naar buiten en zie piat uit de lucht te pletter vallen. Hij raakt de grond hard en sterft. Iedereen gaat terug naar binnen behalve rosco die maakt zich onzichtbaar en gaat naar piat.
    ...
    lordbart
    lordbart


    Aantal berichten : 90
    Registration date : 04-11-07

    Thamior - bart - dm deedee Empty Re: Thamior - bart - dm deedee

    Bericht  lordbart do jan 08, 2009 11:26 pm

    ...
    Elkan wil uitgerust zijn voor hij weer de tuin ingaat en we gaan slapen in de kelder.
    De volgende dag gaan we de tuin in, het is een doolhof. We komen bij 4 skeletons en ik zie iemand door de struiken lopen terwijl ik aanval met mijn mourningstar en ik mis. Durngath speelt een entangle spell op de stuiken waarvan het doolhof gemaakt is, enkele skeletons zitten vast maar ook ik zit een hele tijd vast. Ik zie een geest met een hegschaar, even later is hij verdwenen. Na het gevecht lopen stopt de entangle en we lopen verder tot bij een obilisk. Bij de obilisk staat de geest van een vrouw. Ze vraagt ons om dichter te komen. Ze zegt dat ze de vrouw van de necromancer is en dat de orb in een Stone creature zit. Ze stuurt een andere geest met ons mee om ons de weg te wijzen. Het is dezelfde geest als we eerder in het doolhof zagen, hij gedraagt zich nogal vreemd maar we volgen hem. We komen bij een stijle klif omhoog en de geest vliegt er doorheen. Rosco schat de hoogte in en denkt dat hij wel tot boven komt door verticaal omhoog te lopen. Hij geraakt er niet en kan zich nog net vasthouden aan de rots. We kunnen enkel hopen dat hij niet valt en veilig beneden komt. Durngarth legt bedrols neer zodat hij iets zachter neerkomt als hij valt. Rosco valt naar beneden. Hij overleeft maar zijn onderlichaam is gebroken.
    ...

    Gesponsorde inhoud


    Thamior - bart - dm deedee Empty Re: Thamior - bart - dm deedee

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 4:48 am