Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

mei 2024

madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
alexander - matty dm deedee Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
alexander - matty dm deedee Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
alexander - matty dm deedee Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
alexander - matty dm deedee Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
alexander - matty dm deedee Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
alexander - matty dm deedee Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
alexander - matty dm deedee Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
alexander - matty dm deedee Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
alexander - matty dm deedee Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


    alexander - matty dm deedee

    deathguise - akuma
    deathguise - akuma


    Aantal berichten : 240
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : spaceport nr5
    Registration date : 03-11-07

    alexander - matty dm deedee Empty alexander - matty dm deedee

    Bericht  deathguise - akuma za mei 17, 2008 2:22 pm

    ik kwam dus uit de inn ik hoorde wat gerommel en zag wat mensen bij een karavaan staan ik heb mijn hulp aan geboden samen met mijn kameraad pyatwehebben alle ik heb daar dus de boel iets wat recht getrokken en toe moesten ze een urne maar ik heb een magisch chain mail gevonden ik heb een magisch short sword aan pyat gegeven en ik heb dat kleine vreemde manneke e en doosje met ringen zien meeritsen en nog iets ik ga hem er als ik er aan denk nog eens over aanspreken als ik er de goesting voor vind en als ik er aan denk hebben ik wist niet wat zemet die urne zouwden moeten mrja dat werd mij haar fijn uit gelegd en na dat hebben ik en pyat besloten om met hun mee te reizen
    deathguise - akuma
    deathguise - akuma


    Aantal berichten : 240
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : spaceport nr5
    Registration date : 03-11-07

    alexander - matty dm deedee Empty Re: alexander - matty dm deedee

    Bericht  deathguise - akuma zo jun 01, 2008 1:54 pm

    toen we vroeg in de morgen vertrokken merkte ik dat de kar blijkbaar gekrompen was ... dus had ik me in de kar gelegd na een paar uur hoorde ik de onrustig worden ik ging kijken en vroeg aan tuan als er iets gebeurd was hij zei dat er iets zou kunnen gaan gebeuren ik trok mijn zwaard en zag na een tijd dat er iets verscheen achter durn ik liep wat dichter bij en zag dat er iets verder ook zo een beest verscheen ik dacht dan hou ik me bezich met dat andere beest en hij met deze ik zag dat hij toch wat problemen van ondervond ik wou hem gaan helpen maar ik kreeg daar de tijd niet voor ik heb dus toch dat ander beest tegen mij gekregen na 2 slagen ging hij neer maar hij had daarvoor nog zuur op mij gespuwd ik sprong in het water en waste het zuur eruit ik struikelde in het meer op een kist ik riep pyat en hij hielp me die kist naar boven te halen toen ik de kist bekeek zag ik een code slot en een kaderke na een keer proberen kwam er 1 op te staan ik besloot niet meer te proberen maar toen vroeg tuan wat ik bezich was hij gaf me informatie over de kist en zei dat als ge een paar keer teveel een verkeerde code gebruikt hij zou verdwijnen maar hij zei ook dat hij iemand kon die me mischien kon helpen zodra we in het elven dorp zijn ik liet de kist dun met rust na hem te ''verbergen'' in de kar ...
    deathguise - akuma
    deathguise - akuma


    Aantal berichten : 240
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : spaceport nr5
    Registration date : 03-11-07

    alexander - matty dm deedee Empty Re: alexander - matty dm deedee

    Bericht  deathguise - akuma vr jun 27, 2008 2:37 pm

    we kwamen na even reizen aan in het elven dorp we werden gevraagd naar onze namen i was verrast toen ik het bos zag na een inspectie te hebben onder gaan zijn we naar een verblijf plaats gereist die in het centrum lag en ik zag dat elkhan bezig was met kinderen
    ik vond het een grappig gezicht maar toen pyat het probeerde opte lossen door een spell te gebruiken geen idee wrm vloog hij de cell in we zijn hem dus gaan zoeken ...
    deathguise - akuma
    deathguise - akuma


    Aantal berichten : 240
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : spaceport nr5
    Registration date : 03-11-07

    alexander - matty dm deedee Empty Re: alexander - matty dm deedee

    Bericht  deathguise - akuma di jul 15, 2008 8:02 pm

    we kwamen dus aan in iets wat blijkt een paleis te zijn we zagen andere personen aan de tafel zitten het hoofd van de beveiliging de kampioen onder de centaurs en edele personen na een gesprek te hebben gevoerd met deze personen stemden we toe om op weg te gaan naar darkania maar niet voordat we ''gefeest hebben'' hier herinner ik me maar vaag wat opik herinner me dat ik een potje met zalf heb gekregen en dat ik met die persoon en rascal de avond drinkend heb door gebracht of dat denk ik toch ...
    deathguise - akuma
    deathguise - akuma


    Aantal berichten : 240
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : spaceport nr5
    Registration date : 03-11-07

    alexander - matty dm deedee Empty Re: alexander - matty dm deedee

    Bericht  deathguise - akuma wo aug 06, 2008 7:57 pm

    ok toen ik wakker werd en ik uit mijn kamer kwam stond blijkbaar iedereen ook op de gang
    moet toeval zijn ... ok het eerste wat wij deden was zien wat onze magische spullen waard waren en wat in de kist zat

    ok eerst de kleinere spullen daarna kwam mijn kist ik was verbaast dat de eigenaar er niet meer van leefde maar de vrouw ervan wel ze wou de inhoud van de kist hebben ik had er geen probleem mee pyat evenmin er zaten heel veel waarde volle voorwerpen in maar na dat gingen we naar een potion winkeltje ik kwam er oude bekende tegen ... ok na dat besloten we onze kleren te gaan bestellen hij was niet blij aangezien dat we dat zo laat deden ...
    deathguise - akuma
    deathguise - akuma


    Aantal berichten : 240
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : spaceport nr5
    Registration date : 03-11-07

    alexander - matty dm deedee Empty Re: alexander - matty dm deedee

    Bericht  deathguise - akuma vr aug 29, 2008 5:04 pm

    we gingen terug naar het paleis we werden in ene keer in een richting geduwd we eindigden bij het paleis waar er elven centaurs en celten op wacht stonden we kwamen er met moeite in wegens dat (naam big centaur champ) ons tegen hield blijkbaar was dat omdat de meeste van ons hun kleren gescheurd waren ... dus toen hij zag dat ik een van de genodigden was wees hij mijn een achter ingang aan ok ik ging er naartoe samen met de rest wij kwamen aan in het paleis en we gingen naar onze kamer na even kregen we onze kleren en gingen we op weg naar ons diner
    toen het gedaan was nam ik nog een beker van dat groene spul en ging naar mijn kamer toen we wakker werden kregen we onze wapens terug en had ik wat spijt dat ik mijn zwaard had terug gevraagd ik vroeg als het mogelijk kon zijn als dat ook een ''upgrade zou krijgen'' en even later gebeurde dat ik bedankte hem en we waren klaar on te vertrekken
    deathguise - akuma
    deathguise - akuma


    Aantal berichten : 240
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : spaceport nr5
    Registration date : 03-11-07

    alexander - matty dm deedee Empty Re: alexander - matty dm deedee

    Bericht  deathguise - akuma vr sep 19, 2008 12:10 am

    we vertrokken zodra goranagar ons vergezelde na even reizen liepen we naar een boom ish iets en daar wachten blijkbaar 3 mensen(druids) ons op we gingen een teleporter in dat blijkbaar een boom was na reizen door een enorm lange ''tunnel'' kwamen we aan in darkania
    we reisden door een bos of wat er nog van over bleef ... niet veel later kwamen we 4 armored skeletons tegen die versloegen we mat veel geluk thinks:(they should really learn more combat skills i couldnt move an inch without getting hit) wich never happened to me before in ieder geval even later zagen we 4 hooded kerels met paarse pakken rond lopen durny maakte de fout om in dit gebied magic te gebruiken dat hier niet direct word aanvaard zelfs ik die hier nog nooit was geweest wist dat dergelijke soorten magie veel te veel aandacht trekken dus deed ik het navenant mijn verwondingen niet na even dicsussieren bleef hij toch bij ons en hij was blijkbaar zijn de guards omkoopbaar wat interessante perspectieven kan opleveren tijdens ons hopelijk kort verblijf hier

    Gesponsorde inhoud


    alexander - matty dm deedee Empty Re: alexander - matty dm deedee

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 8:05 am