Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

mei 2024

madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
Boardgame Talk: De Ontembare Stad Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
Boardgame Talk: De Ontembare Stad Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
Boardgame Talk: De Ontembare Stad Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
Boardgame Talk: De Ontembare Stad Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
Boardgame Talk: De Ontembare Stad Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
Boardgame Talk: De Ontembare Stad Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
Boardgame Talk: De Ontembare Stad Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
Boardgame Talk: De Ontembare Stad Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
Boardgame Talk: De Ontembare Stad Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Soortgelijke onderwerpen


    Boardgame Talk: De Ontembare Stad

    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    Boardgame Talk: De Ontembare Stad Empty Boardgame Talk: De Ontembare Stad

    Bericht  JTG wizard di jan 19, 2010 7:21 pm

    Zo hier kunnen we ons verhaal kwijt voor en na het spelen van een spelletje "De Ontembare Stad".

    Boardgame Talk: De Ontembare Stad ONTEMBARESTAD-FOTOSPELSITUATIE

    Stand op heden:

    Individueel:

    Deedee 0
    Bennip 1
    Bart 0
    Jacky 1
    Johnny 0
    Matty 1
    Thomas 0
    Tijs 1
    Werner 0


    Totale overwinningen & gespeelde potjes / persoon:

    Deedee 0/2
    Bennip 1/2
    Bart 0/1
    Jacky 1/2
    Johnny 0/1
    Matty 1/3
    Thomas 0/1
    Tijs 1/4
    Werner 0/2


    Laatst aangepast door JTG wizard op do apr 15, 2010 9:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    Boardgame Talk: De Ontembare Stad Empty Re: Boardgame Talk: De Ontembare Stad

    Bericht  JTG wizard di jan 19, 2010 7:21 pm

    voorbehouden voor foto's
    JTG wizard
    JTG wizard
    Admin


    Aantal berichten : 1109
    Registration date : 20-10-07

    Boardgame Talk: De Ontembare Stad Empty Re: Boardgame Talk: De Ontembare Stad

    Bericht  JTG wizard wo mei 05, 2010 6:36 pm

    Wedstrijdverslag 30/04/2010

    Karel: rood
    Martijn: geel
    Johnny: groen
    Tijs: blauw

    het dobbelen om te kijken wie mocht beginnen was in mijn voordeel ik gooide het hoogste en kon dus het eerste beginnen.
    mijn begin hand was redelijk goed en kon in mijn eerste beurt al 2 verschillende gebouwen bouwen. nijverheid en een burgerij. dit leverde mij al snel terug een heel deel bouwstenen op. de rest bouwde vooral nijverheid in het begin terwijl ik het voordeel kon halen uit mijn burgerij. aangezien die grotendeels gedraaid werd. wat daarentegen wel opviel is dat Johnny telkens weer nijverheid draaide en hij in het begin toch een kleine achterstand opliep samen met Karel. Martijn die mij op die voet bleef volgen de eerste paar ronden. heb ik wat terug gezet met een kaart te spelen zodat hij een gebouw verloor en 4 punten verloor. hierdoor kwam Johnny echter wel wat meer in het spel maar hij bleef enkel bouwen in de nijverheid waardoor zijn mogelijkheden zeer beperkt waren. de strijd bleef vooral verder gaan tussen Martijn en mij hij speelden al zijn kaarten uit op mij waar ik er 2 van heb kunnen counteren. Karel die niet veel geluk had met de kaarten die hij omdraaiden kwam niet echt tot punten winst van zijn gebouwen maar hij kon er al voldoening uit nemen dat hij een kapel en een klooster had naderhand vond hij het wel grappig om een motel naast een dienstverlening te bouwen rara waar hij met zijn gedachten zat nadat hij terug was van zijn klooster ballingschap. Johnny die het op het einde nog spannend heeft gemaakt om mij te stoppen van mijn overwinning. aangezien ik zijn grootste en meest op brengende nijverheid gebouw overnam. deed Martijn in de laatste ronden terug over mij heen springen. twas echt spannend tot de laatste ronden. aangezien Karel en Johnny mij bijna volledig hadden ingebouwd zodat ik nergens geen kant meer op kon. maar ik heb nog kunnen winnen op het laatste moment. waardoor ineens Johnny met een spelvariant kwam aandraven waar we nog niet mee gespeeld hadden en niet was afgesproken. maar wel een goede opsie is voor de volgende keer. want de variant geld als volgende.

    de ronde waarin een speler wint word nog afgespeeld zodat de spelers die na diegenen komt nog eventueel kan winnen als die meer bouwstenen heeft dan de andere speler.

    Johnny zet gij ook bij u spelverslag de foto die ge genomen hebt tijdens het spelen

    Gesponsorde inhoud


    Boardgame Talk: De Ontembare Stad Empty Re: Boardgame Talk: De Ontembare Stad

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 14, 2024 8:34 am