Join The Games

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

videogames, boardgames, Roleplaying, wargames, cardgames

april 2024

madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Kalender Kalender

Laatste onderwerpen

» Bennep - Benoit - DM Tijs
Turimar Atlago - DM tijs Icon_minitimema aug 06, 2012 8:21 pm van Bennep

» HeroQuest / Descent/ Doom
Turimar Atlago - DM tijs Icon_minitimedo mei 10, 2012 3:29 pm van JTG wizard

» Ricky Ticky - Tijs - DM Bennip
Turimar Atlago - DM tijs Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:47 am van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 13/4/2012
Turimar Atlago - DM tijs Icon_minitimedo apr 12, 2012 11:07 am van JTG wizard

» karel Evil campain 06/04/2012
Turimar Atlago - DM tijs Icon_minitimezo apr 01, 2012 10:56 pm van JTG wizard

» chars
Turimar Atlago - DM tijs Icon_minitimedo maa 22, 2012 9:57 pm van jacky_pinchin

» Kára Valmeyjar's journal
Turimar Atlago - DM tijs Icon_minitimewo maa 14, 2012 12:44 am van KaraValmeyjar

» Zilvra vyll - Tijs - DM Karel
Turimar Atlago - DM tijs Icon_minitimedo maa 01, 2012 7:35 pm van JTG wizard

» Serenity RPG campaign Bennep 9/3/2012
Turimar Atlago - DM tijs Icon_minitimedi feb 28, 2012 1:38 am van charles

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Soortgelijke onderwerpen


    Turimar Atlago - DM tijs

    jacky_pinchin
    jacky_pinchin


    Aantal berichten : 37
    Leeftijd : 34
    Registration date : 14-12-11

    Turimar Atlago - DM tijs Empty Turimar Atlago - DM tijs

    Bericht  jacky_pinchin vr jan 06, 2012 4:16 am

    voor dat ik het wist zat ik weer op zo een saaie routinejob. guard the guy with the money. natuurlijk vind ik het niet erg om betaald te worden om eigenlijk gewoon te zitten en wacht te houden. maar het raakt me wel dat ik mijn capaciteiten moet "uitlenen" voor zo iemand terwijl ik zoveel goede dingen kan doen. mensen kan helpen die effectief hulp nodig hebben. die gered moeten worden en dergelijke. achja kan maar beter het beste ervan maken. en wie weet word het wel wat interesant op deze rit er gaan namelijk nog andere mensen mee die, denk ik, een plaats hebben gekocht op de rit. lijken me wel echte vechters. een stevig gebouwde dwerg en een vrij grote blonde kerel met een enorme hammer.
    ....
    na enige tijd begonnen de 2 tegen me te praten. blijkbaar wilden ze wel nieuwe mensen leren kennen. lijkt wel alsof de dwerg me uitdaagde voor een spar. om elkaars vaardigheden af te tasten. nu verbaast me niets, als ze echt zo een vechters zijn als ze er uit zien zullen ze wel vaker nieuwsgierig zijn naar andere hun vaardigheden. helaas zal dat moeten wachten tot na deze job. tijdens de dienst kan ik me helaas zo een dingen niet permiteren.
    ....
    paar dagen zijn nu voorbij gegaan en heb al een betere "band" gevormd met de 2 gasten. aah het alom bekende delen van de straffe verhalen. zullen wel een paar dingen overdreven zijn maarja in het algemeen geloof ik ze.ik benijd ze wel. al die spectaculaire dingen wat ze hebben meegemaakt terwijl ik alleen maar van die saaie jobs kreeg aangeboden.nuja zal wss zijn omdat guard zijn mijn beste vak is.
    het verrassende was dat na mijn missie ze me hebben gevraagd of ik hun wou vervoegen in hun partij.ze hadden paar mensen verloren tijdens laatste missie en konden best wel wat hulp gebruiken.ze gingen wel nog 1st hun beloning opeisen.wel nadat de dwerg met me gespard had. hij had me paar slagen meer uitgedeeld helaas.nuja ze hebben dan ook meer ervaring dan mij.hoop veel bij te leren
    ...
    nadat ze dat hebben gedaan zijn we naar een locale inn gegaan. daar hadden ze klaarblijkelijk met iemand afgesproken of hoopte ze toch dat iemand daar aanwezig was. het werd al snel duidelijk dat er ook een oude bekende was + ze waren blij dat de persoon in kwestie was komen opdagen en nog leefde. dus ze zijn met 4 overgebleven van de oorspronkelijke groep. bennep de dwerg, sigmunder de wat lijkt de leider, charles de oude bekende en tevens een goede gast en idan de waarvan men dacht dat hij om was gekomen. ben benieuwd wat voor een avontuur het me gaat opleveren. ik denk wel niet dat ik spijt zal hebben...
    jacky_pinchin
    jacky_pinchin


    Aantal berichten : 37
    Leeftijd : 34
    Registration date : 14-12-11

    Turimar Atlago - DM tijs Empty Re: Turimar Atlago - DM tijs

    Bericht  jacky_pinchin do jan 12, 2012 2:49 pm

    dus de rest van de groep was al aan het trainen/ontspannen tijdens de week rust wat we hadden voor de nieuwe missie begon.vlassik was nog de enige die bij me was.hij had voorgesteld om eens te gaan kijken op de plaatselijke markt.aangezien we nog tijd hadden vooraleer wij ons konden inschrijven en opstellen voor de training.eenmaal op de markt was het eig nog vrij rustig.na tijdje te hebben rondgewandeld merk ik een interessant kraampje op. eentje met houten standbeeldjes en dergelijke. de man had toch de nodige skills en nog meer ook.de beeldjes waren gewoon perfect,de uitstraling ervan was gewoon machtig.ik vroeg of ik mss niet wat lessen kon volgen bij de man genaamd Marowik. de lessen begonnen morgen zei hij, in de namiddag...
    de dag begon al vroeg, 1st een halve dag de training meegevolgd en erna naar marowik voor de nodige lessen in sculpturen. eenmaal bij marowik bleek het toch niet zo simpel te zijn als het leek maar hij is wel een goede lesgever. helaas heb ik vernomen dat de lessen ook een week duren.dus dan moet ik helaas de gevechtstraining aan de kant schuiven...
    week was voorbij. de lessen zijn ook voorbij. marowik heeft me ook nog iets extras geleerd buiten het maken van de standbeelden.namelijk het opslaan vn magie of andere krachten in beeldjes. dat kan ik wel goed gebruiken.zeker voor de missie die nu komt.
    over de missie gesproken.de groep kwam terug bijeen en we werden ook ingedeeld door de organisators vn de caravaan. tis nog al een vrij grote caravaan. hmm wel grappig dat de 1ste missie die ik als een niet-guard doe het bewaken is van een caravaan.maar iets zegt me dat dit toch net iets anders gaat zijn.het zal enkele weken duren.
    ondertussen krijg ik van de organisatie uit nog extra materiaal.iedereen trouwens, kunnen we allemaal wel gebruiken. na nog een kleine toelichting zijn we vertrokken...
    na enige tijd onderweg te zijn werd charles in de zij aangevallen door een enorme leeuw. hij heeft een zeer grote slag moeten incasseren, eentje dat bijna zijn leven kostte. gelukkig dat ik hem kon helpen. als een team konden we de leeuw verslaan. hup terug op weg nu. en blijkbaar krijgen we ook de opdracht om snachts door te wandelen. na de lange nacht zijn er toch een deel vn ons die oververmoeid zijn.ikzelf voel me ook wel moe.gelukkig dat we aankwamen aan de 1ste checkpoint.daar konden we even op krachten komen. maar na de rust kwam er uit de grot een reusachtige slang.deze greep Idan en liet hem niet meer los. deze strijd was veel zwaarder dan die leeuw van gisteren. idan zagen we niet meer.ik vreesde voor zijn leven. uiteindelijk kregen we de slang toch neer en konden we idan net op tijd bevrijden. en dit is nog maar het begin vn de reis.ben benieuwd hoe het verder gaat....
    jacky_pinchin
    jacky_pinchin


    Aantal berichten : 37
    Leeftijd : 34
    Registration date : 14-12-11

    Turimar Atlago - DM tijs Empty Re: Turimar Atlago - DM tijs

    Bericht  jacky_pinchin ma feb 27, 2012 2:39 pm

    we zouden vandaag normaal gezien moeten aankomen bij een dorp dat vrij centraal gelegen is. maar het slechte nieuws is dat dit dorp constant onder aanval is van orcs en dergelijke.i dont like the sound of that=/. we hebben ook al melding gekregen dat 1 van de scoutgroepen volledig afgeslacht is geweest.that doesnt look good. maar voorlopig houden wij nog stand..
    na x uur kwamen we tussen de heuvels te wandelen en hoorde we geklaag/gejank. bennep en ik liepen verder voorop en kwamen bij een ietwat ruimere plek aan waar verschillende lichamen lagen. en 1 wat lijkt op een iets oudere man die verdriet uit.hmm maar iets klopt niet. het voelt niet natuurlijk aan. bennep gaat toch naar de man toe en ik sta hem hierin bij. plots horen we een schel gelach.de man trekt zijn cloack af en blijkt dus een gnoll te zijn.hij spreekt in een vreemde taal en plots is er duisternis overal rond ons. charles gebruikt zijn magische krachten en doet deze duisternis verdwijnen maar plots stonden er gnolls en skeletons overal rond ons.verhouding was wel 4 tegen 1. maar ik weet da we dit aankunnen.
    charles en idan gingen weer bijna onderuit.we moeten echt iets doen aan onze tacktiek!!
    nadat het gevecht over is zijn we verder gegaan.uiteindelijk kwamen we aan bij het dorp.ze lieten ons 1st nog niet binnen zonder bekendmaking.er was blijkbaar ook versterking onderweg.wich is good
    bennep en ik hielden ons dan ook bezig met de plaatselijke bevolking wat bij te leren.kan altijd handig zijn.na 2 dagen moesten we maar eens terug op weg...
    vervolg van ons gevaarlijke reis..

    Gesponsorde inhoud


    Turimar Atlago - DM tijs Empty Re: Turimar Atlago - DM tijs

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr apr 26, 2024 10:31 pm